Giełda: Fiat Seicento – idealny na start!

Fiat Seicento to dla laików tylko zwykły, mały, miejski samochód, ale fani sportu wiedzą, że to auto potrafi pokazać pazur też na torze! Dzięki dużej popularnosci “Sejów” praktycznie na każdych zawodach walka z innymi, podobnymi samochodami sprawia dużą radość. Mimo tego, że seryjne auto można kupić za przysłowiowego “tysiaka”, to przygotowanie tego auta do profesjonalnego sportu pochlonie dużo wiekszy budżet. Dziś na giełdzie postnowiliśmy pokazać wam bardzo dobrze przygotowany egzemplarz zbudowany wdg. homologacji grupy A. To świetna propozycja dla kogoś, kto odrazu chce zacząć jazdę, a nie bawić się w długotrwałe przygotowywanie auta, sprawdzanie modyfikacji i ustawień.

3762900779

Marka/Model: Fiat Seicento
Cena: W pełnej specyfikacji – 13 500 PLN
Moc: 86KM/95Nm
Stan: gotowe do startów
Specyfikacja: Rajdy
Link: http://allegro.pl/fiat-seicento-rajdowy-kjs-ro-rpp-super-stan-i3762900779.html

Sprzedam SC przygotowane wg. homologacji A-5593 , posiada książkę samochodu sportowego.Auto świeże, bardzo czyste i zadbane, zawsze na mecie.Odbudowane od podstaw na początku tego roku, większość części nowych. Sam remont silnika i skrzyni kosztował ponad 5 tyś.Nie wymaga wkładu finansowego, wszystko robione na bieżąco na najlepszych częściach , silnik i skrzynia zalane Motulem 300v, płyn hamulcowy Motul rbf 660.

Silnik:
– 2 przepustnice Kałuży
– wałek 300 stopni
– duże zawory
– powiększone i wypolerowane kanały
– regulowane kółko rozrządu
– większe wtryski
– kolektor wydechowy 4-2-1 owinięty bandażem , sportowy katalizator.
– lekkie koło zamachowe
– zmienione kółko alternatora

Silnik po remoncie(nowy blok, pierścienie,panewki,uszczelniacze,pompa wody,pasek rozrządu i wszystko inne co można wymienić alby zapewnić bezawaryjną prace przez dłuższy czas) i strojeniu na dużym komputerze w GGcar , przejechał tylko Rajd Tyski i 3 Kjs-y więc jest prawie nówka, moc 86 km i 95 NM ( jest to moc rzeczywista a nie “Panie szacuje że ma między 95-110km” jak to niektórzy mówią, myślę że po jeździe próbnej nikt nie będzie rozczarowany 🙂 Ostatnio został wymieniony wałek więc można z niego jeszcze kilka koni wycisnąć .

– skrzynia krótka 13×64 po remoncie
– klatka Kałuży z krzyżem w drzwiach
– system gaśniczy + gaśnica 2kg
– węże paliwowe w stalowym oplocie + przewody hamulcowe w środku
– duży hamulec z Uno Turbo przód i tył + klocki ds3000
– hydrauliczny ręczny
– korektor Tilton
– kubły Bimarco Dakar z hom do 10.2015
– kierownica OMP
– szyby oklejone folia
– zawias Bilstein B6, przód na gwincie, nastawy na dziurawy asfalt sprężyny Sparco ( nie skacze jak ping-pong)
– podstopnica i lampka pilota
– otuliny FIA na klatkę
– pasy 4 pkt. 3 cale, QSP hom. do 2017 i TRS hom. wygasła 2012
– hebel z linką
– rozpórka kielichów + wzmocnienie
– wskaźnik temperatury wody
– instalacja pod elektrownie
– młotki do szyb + nożyki do pasów
– płyta pod silnik aluminium 6mm ( podłoga wyczyszczona, zabezpieczona barankiem i pomalowana białym lakierem)
– płyta pod zbiornik paliwa aluminium 4mm
– zapinki na masce i klapie Sparco
– nakładki na pedały OMP
– odpalany na przycisk
– zbiorniczek spryskiwaczy przeniesiony do tyłu
– mocowanie koła zapasowego na pasie
– lekkie boczki
– itd.

UWAGA !!!

Podana cena 5999zł za gołą karoserie z klatka i dokumentami !!!

Cena w powyższej specyfikacji – 13 500 zł
Cena bez pasów, foteli, systemu gaśniczego – 12 200 zł

Dla zdecydowanego kupca dorzucę trochę gratów:blok silnika 1.2,wahacze, drzwi,felgi, wszystkie szyby, zderzak, piasty, nagrzewnice,servo,półosie,lampy,nadkola, kolumne kierowniczą, i jakieś inne pierdoły

Sprzedaje ponieważ w garażu czeka już inna rajdówka z klasy wyżej. Cena do niewielkiej negocjacji. Więcej info tel.796-918-528. Poniżej zamieszczam link do zdjęć i filmów :

http://www.facebook.com/GrabowskiRallyTeam

One Comment

Dodaj komentarz