W dzisiejszym odcinku samochód na który tak narzekają mainstream-owe media: BMW! Ile to się ostatnio słyszało komentarzy, że BMW jest be, że jeżdżą nimi same karki itd… A naszym zdaniem ocena ta jest bardzo niesprawiedliwa, choćby z tego samego względu, z jakiego sądzi się motocyklistów. W każdym stadzie jest jakaś czarna owca, a że akurat teraz mamy nagonkę na BMW? Cóż zrobić. My w każdym bądź razie popłyniemy pod prąd i będziemy się upierać, że są to wspaniałe samochody, a że zajmujemy się rajdami pragniemy dodać: także do sportu. Tył napęd, znakomity rozkład mas i masa części zamiennych. To są cechy, za które bawarskie samochody pokochali kierowcy rajdowi i wyścigowi. W końcu BMW to nie tylko rajdy. Po raz kolejny warto nadmienić o znakomitym cyklu BMW Challenge, oraz pucharze IS’a.
A skoro już o IS’ie mowa… To mamy dwa Was dość ciekawy egzemplarz kultowej E30. Tym ciekawszy, że posiada pakiet m-technik 2, który w oryginale jest wart całkiem sporo (a tutaj podobno z takowym mamy do czynienia). Aż szkoda z takim ospoilerowaniem jeździć po kajtkach i ryzykować uszkodzenie!
Opis:
„WITAM !!!
Do sprzedania mam BMW E30 1.8 IS
autko jest przygotowane do dobrej zabawy 😉
Wyposażenie:
fotele kubełkowe
pasy 4PKT 3″
hydrauliczny hamulec ręczny
profesjonalna płyta pod silnikiem
odelżony środek
przerobiony układ wydechowy
wentylator chłodnicy elektryczny sterowany z kabiny
komputer ze zmienioną mapą wtrysku i przesuniętym odcięciem zapłonu na 7000 obr 9 (dodaje inne programy)
most 4.27 szpera 100%
kierownica z odsadzeniem i nabą
rozpórka przód
rozpórka tył wspawana w kielichy
podstopnica dla pilota
Jest to oryginał IS E30 nie SWAP z E36
autko posiada kompletny pakiet M-TECHNIK 2 ( oryginał BMW) silnik chodzi bardzo ładnie i jeździ na oleju 5w50 ”
Jakby to powiedział Adam Klimek: wygląda uczciwie.
Ogłoszenie: