MAXIMUM ATTACK RALLY TEAM w 5. Rajdzie Mikołowsko-Żorskim.

436
MAXIMUM ATTACK RALLY TEAM w 5. Rajdzie Mikołowsko-Żorskim reprezentowała m.in. załoga w składzie Mariusz Preś – Maciej Krzysik, startując leciwym BMW E30 318iS.
Rajd (3)
Mariusz Preś: Rajd zaczął się dla Nas bardzo obiecująco. Podobnie jak w ubiegłymroku, rozpoczęliśmy od zwycięstwa na prologu w Mikołowie, po którym przewodziliśmy w stawce RO 1 oraz RSMŚL. Niedziela przywitała nas chłodem i przesychającymi po nocnych opadach os’ami. Na OS 2 – Zamek Chudów, przyjęliśmy taktykę zapoznania się ze śliskimi trasami co jednak pozwoliło utrzymać się na prowadzeniu. OS 3 – Żory, skąd de facto pochodzą nasi partnerzy IndiVidual-Group i RALLYLAB i który bardzo przypadł nam do gustu, pojechaliśmy tempem atakującym,
wygrywając go w RO 1. OS 4 – Gostyń to szybka jazda w którą niestety wkradł się błąd w efekcie którego straciliśmy około 6-8 sek. i otrzymaliśmy karę 10 sek. za potrącenia szykany co spowodowało spadek z 1 na 6 pozycję.
Rajd (36)
W takich okolicznościach na drugą pętlę mogliśmy przyjąć tylko jedną słuszną taktykę – Maximum Attack, poprawiając swoje czasy na każdym z os’ów i ostatecznie kończąc wspinaczkę na 3 miejscu w RSMŚL i 1 w klasie RO 1.
Podsumowując, rajd oceniam bardzo dobrze, przede wszystkim za ciekawe i wymagające os’y, wysoki poziom organizacji, medialność, bardzo dużą frekwencje kibiców, którzy licznie Nas dopingowali za co im z tego miejsca serdecznie dziękujemy oraz bardzo szybką i wymagającą konkurencję z klas RO 2 i RO 1.
Rajd (40)
Maciej Krzysik: Techniczne odcinki, mocna konkurencja i świetna organizacja – tak z perspektywy pilota można podsumować 5. Rajd Mikołowsko-Żorski. Pomimo niepewnej pogody i presji wyniku na prologu z poprzedniej edycji rajdu, przystąpiliśmy do os’ów z postanowieniem spokojnej jazdy, tak aby dobrze się bawić. Mariusz po raz kolejny udowodnił, że jest znakomitym kierowcą i nawet starszym autem jest w stanie wygrywać z nowszymi konstrukcjami co pozwoliło Nam zakończyć rajd w znakomitych nastrojach Dziękujemy również naszym partnerom: KEA
drukarnia, IndiVidual-Group samochody luksusowe na zamówienie, RALLYLAB – budowa i serwis rajdówek, Racing Tires – wyłączny importer opon FEDERAL i NANKANG, BMW-Challenge organizator prawdopodobnie najlepszych rallysprintów w Polsce, D&G serwis opon, 360fly i Rally&Race bez wsparcia których, nie mogli byśmy cieszyć się z takiego wyniku.
Do zobaczenia na kolejnej rundzie RSMŚL!
inf.pras.