Mówią po Magurze

Tradycyjnie zapraszamy Was do zapoznania się z wypowiedziami zawodników. Tym razem po GSMP Magura:

1. Wojtek Szulc – 2 miejsce na Magurze w gr N

Wojtek_Szulc

Wspaniałym wynikiem może pochwalić się Wojciech Szulc po występie w 3 Wyścigu Górskim Magura Małąstowska. W sobotę podczas 5 rundy kierowca Mitsubishi Lancera Evo X gr. N sklasyfikowany został na 3 miejscu, a w niedzielę na 2 pozycji. Wynik z 6 rundy to powtórka najwyższego miejsca jakie do tej pory Szulc zdobył w swojej karierze.

Zawody w okolicach Gorlic rozgrywane były w wysokich temperaturach sięgających 40 stopni. Na 3440 metrowej trasie pojawiło się 45 kierowców, którzy podczas dwudniowych zawodów rywalizowali o punkty do klasyfikacji generalnej GSMP 2016, w której po 6 zawodach Wojciech Szulc zajmuje 4 miejsce w grupie N, tracąc jedynie 16 punktów do 3 miejsca.

Wojciech Szulc:

Cieszę się z wyniku jaki udało mi się osiągnąć na 3 Wyścigu Górskim Magura Małastowska. Nie spodziewałem się takich rezultatów. Nawet miejsca jakie udało się zdobyć nie cieszą tak jak wyniki podczas poszczególnych podjazdów. Udało się przyspieszyć, a wynik przyszedł sam. Sobota to 3 miejsce w klasyfikacji generalnej. W niedzielę po raz drugi w mojej karierze wyścigowej pojawiłem się na 2 stopniu podium. Notowałem też małe straty do mojej konkurencji. Była frajda. Upał i blisko 60 stopni w samochodzie i 39 stopni w cieniu spowodował, że trochę schudłem. W gr N mamy wyrównaną walkę i to cieszy mnie i moich kolegów. Udało się poprawić wynik w generalce gr. N i wskoczyć na 4 miejsce ze stratą kilkunastu punktów do 3 pozycji. Jest ciasno, a to zapowiada ciekawą rywalizację. Samochód przejechał cały wyścig bez zarzutu, to dzięki ekipie 4Motors, która przygotowuje Lancera do startów w GSMP. Teraz czekamy na Limanową w terminie 8-10 lipca. Dziękuję kibicom za doping i do zobaczenia już w przyszłym tygodniu na Mistrzostwach Europy.

2. Pechowy sezon Barana

1_m

Za nami kolejne rundy Górskich Samochodowych Mistrzowstw Polski. Niestety z niemiłą przygodą Rzeszowskiego kierowcy Romana Barana podczas 3 Wyścigu Górskiego Magura Małastowska.

Roman Baran:

Przygotowania do startu na Magurze to nieprzespane noce spędzone w garażu i dopieszczenie samochodu do startu. Niestety pechowego dla mnie. Podczas podjazdu zapoznawczego i treningowych miałem problemy z dyframi, ogólnie sumując co chwilę coś się „psuło”. Po starcie do drugiego podjazdu wyścigowego popełniłem błąd i za późno zacząłem hamować co spowodowało moje mocne zatrzymanie się na barierach energochłonnych. Nie rozpamiętuje tej sytuacji tylko naprawiamy mojego Lancera by pojechać jeszcze kilka rund w tym sezonie. Wspominałem już wcześniej, że traktuję ten sezon jako zapoznawczy. Każdą wolną chwilę staramy się wykorzystać na dopasowanie ustawień pod moje potrzeby. Niestety czas, który mieliśmy do Limanowej na dopracowanie pewnych zmian musimy poświęcić na odbudowanie przodu co pochłonie trochę mojego budżetu. Liczę na przychylność sponsorów dzięki którym moje starty są możliwe.

Po kilku rundach sezonu zastanawiamy się czy nie zmienić silnika z 2.0 na jednostkę 2.4 litrową. Samochody w klasie OPEN+2000 nie są łatwe w obsłudze. Dlatego odpuszczam start na kolejych rundach. I jeszcze bardziej skupiam się na przygotowaniu w 100% do sezonu 2017.

Już za tydzień Mistrzostwa Europy w Limanowej, życzę moim konkurtntom najlepszych czasów. Może uda mi się pojawić by kibicować im na żywo. Gorąco podziękowania dla moich sponsorów: Miasto Rzeszów, Szik, Bendiks, Handlopex, B3Studio, Cutline, Motul, L Racing Liptak, L Sport, Carrera, Placard, MTD, Inter Cars, portalowi www.wyscigigorskie.pl oraz Gazecie Codziennej Nowiny, a także najlepszej firmie obsługującej zawodników w GSMP, czyli Team Promotion Marketing i PR Sportowy.

3. Serafinowicz bezbłędny na Magurze

5

Dwa zwycięstwa przywiózł z 3 Wyścigu Górskiego Magura Małastowska Rafał Serafinowicz zawodnik zespołu Exact Systems Race & Rally Team, który w miniony weekend startował w 5 i 6 rundzie Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski.

To wielki krok w kierunku zdobycia tytułu Mistrza Polski – mówił po zakończonym wyścigu w okolicach Gorlic kierowca z Lubania. Podczas upalnych zawodów Serafinowicz był bezbłędny. W sobotę pewnie wygrał grupę N i pojawił się na 6 miejscu klasyfikacji generalnej. Podobny wyczyn udało się osiągnąć kierowcy Mitsubishi Lancera Evo X w niedzielnej odsłonie wyścigu na Magurze Małastowskiej.

Dzięki świetnej dyspozycji zespołu Exact Systems Race & Rally Team, ekipa zdobyła też dwukrotnie dwa pierwsze miejsca w klasyfikacji zespołowej, do czego zdecydowanie przyczynił się swoimi wygranymi Rafał Serafinowicz.

8

Po 6 rundach jakie do tej pory zostały rozegrane w cyklu Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski, Rafał zajmuje 1 miejsce w grupie N mając przewagę aż 30 punktów nad 2 w stawce, wielokrotnym Mistrzem Europy Peterem Jureną, który wyprzedza Krzysztofa Derenia w rocznej klasyfikacji.

Przed Serafinowiczem już za tydzień kolejna możliwość zdobycia punktów i rywalizacji z najlepszymi kierowcami podczas Mistrzostw Europy w Limanowej, które rozegrane zostaną na blisko 6 kilometrowym odcinku w dniach 8-10 lipca.

10

Rafał Serafinowicz:

To był świetny wyścig w moim wykonaniu. Dwa pewne zwycięstwa w grupie N, przybliżają mnie do tytułu Mistrza Polski jaki w tym roku jest moim celem. Mam ku temu wszelkie szanse, ale i muszę pamiętać o pewnej jeździe i skupieniu. Mam świetnie przygotowany samochód – Lancera Evo X, który serwisuje Witek Motorsport. Jestem również mocno zmotywowany do szybkiej jazdy, po technicznych odcinkach. Taki właśnie był wyścig na Magurze Małastowskiej. Szybki, kręty i techniczny. Udało mi się zejść z czasami poniżej 1.40,00 i to już pokazuje poziom mojej jazdy. Od pierwszego podjazdu trzymałem się bisko czołówki klasyfikacji generalnej i ostatecznie zająłem dwukrotnie 6 miejsce tuż za najmocniejszymi samochodami o mocach 600 koni mechanicznych. Sezon układa się po mojej myśli. Z wyścigu na wyścig jadę coraz szybciej, czuję się pewniej przy wysokich prędkościach. Udało się nawet wyprzedzić Mistrza Europy Petera Jurenę w klasyfikacji rocznej. Wypracowana przewaga daje mi dużą pewność siebie. To jednak jest Motorsport i wszystko może się jeszcze zdarzyć. W tym roku trzy razy udało się stanąć na pierwszym stopniu podium i trzy razy byłem drugi. Podczas kolejnych rund będę walczył o zwycięstwa. Chciałbym podziękować naszym partnerom za wsparcie w sezonie 2016: Exact Systems, Control+Rework Service, Work Service, Metabond, Plus, Anex, Monko Coffee, Spark Promotions oraz Moto Flota. Już za tydzień Mistrzostwa Europy w Limanowej, gdzie pojawi się plejada zagranicznych kierowców i na pewno będą musieli przyzwyczaić się do tego, że łatwo skóry nie sprzedam i pojadę na 110% moich możliwości. Chciałbym podziękować też kibicom z Lubania i Siekierczyna, firmie Krims z Lubania, która dba o moje ogumienie oraz oczywiście całej rodzinie.

4. Radek Ćwięczek – Podwójne zwycięstwo w Magurze

Radoslaw Cwieczek - Magura 2016(1)

W ostatni weekend na podgorlickich trasach została rozegrana 5 i 6 Runda Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski. Na malowniczej i szybkiej trasie, rywalizowało 39 kierowców w tym Radek Ćwięczek, który zaliczył bardzo dobre wyniki, uzyskując dwa razy pierwsze miejsce w klasie N-2000. To już trzecie i czwarte zwycięstwo Radka w tym sezonie. Do zawodów w Limanowej przystępować będzie jako lider klasy.

Radoslaw Cwieczek - Magura 2016(2)

Radek Ćwięczek: Jestem bardzo szczęśliwy z uzyskanych wyników. Zwłaszcza niedzielne podjazdy sprawiły mi dużo frajdy i były bardzo szybkie. W sobotę niestety popełniałem zbyt dużo drobnych błędów, które wybijały mnie z właściwego rytmu. Jazda była kwadratowa i nerwowa, więc plan na niedzielę był taki, żeby uspokoić i upłynnić jazdę. Cieszę się, że to się udało i mogłem się cieszyć razem z moimi partnerami z tak dobrych wyników. Bardzo dziękuję firmom CATKOP, Finish-A, Motologic za wsparcie podczas tych dwóch dni, Stanlej Racing za perfekcyjny samochód oraz wszystkim kibicom, którzy tak mocno nas dopingowali do walki. Teraz odliczamy czas do największej imprezy w wyścigach Górskich w Polsce – Mistrzostw Europy w Limanowej! Już nie mogę się doczekać i już wszystkich serdecznie zapraszam! Do zobaczenia

Radoslaw Cwieczek - Magura 2016(3)

Partnerami zespołu Ćwięczek Sport w sezonie 2016 są CATKOP, Finish-A, Motologic oraz Słodko Słone Catering. Patroni medialni: portal TopRally.pl, telewizja TVP Kraków, radio Eska oraz gazeta Auto‑Moto Biznes.

Radoslaw Cwieczek - Magura 2016(4)

Informacja prasowa: Robert Duszyk

5. Paweł Gos odczarował Magurę

3

5 i 6 runda GSMP w okolicy Gorlic okazała się rewelacyjna dla kierowcy zespołu Exact Systems Race & Rally Team. Paweł Gos startujący Lancerem Evo VIII, zdecydowanie wygrał dwudniową rywalizację zarówno w klasie jak i w grupie A.
Na starcie 3 Wyścigu Górskiego Magura Małastowska pojawiło się 45 kierowców z całej Polski. W stawce blisko 15 samochodów 4×4, wystąpili również zawodnicy Exact Systems Race & Rally Team – Paweł Gos i Rafał Serafinowicz, którzy od początku sezonu są niedoścignieni w klasyfikacji zespołowej i tak było również podczas tych zawodów. Kolejne punkty dopisane do klasyfikacji zespołów sponsorskich, umocniły Exact Systems na prowadzeniu.
Paweł Gos, po ubiegłorocznym wyścigu na Magurze był pełen obaw i przed zawodami bardzo liczył na odczarowanie krótkiego, ale bardzo technicznego odcinka, który jako jedyny w Polsce kończy się metą jechaną w dół. Ostatecznie udało się to zrobić dwukrotnie i pokonać Grzegorza Kozioła, Szołka oraz innych kierowców.
Zwłaszcza w klasyfikacji generalnej występ Gosa był bardzo dobry. Dwukrotnie 5 miejsce tuż za najszybszymi kierowcami samochodów mających moce blisko 600 koni, był nie lada wyczynem.

12
Paweł Gos:
To był wyjątkowo udany wyścig dla mnie i zespołu Exact Systems Race & Rally Team. Pierwsze miejsce w grupie A dało mi dużo satysfakcji, tym bardziej, że wygrałem w walce z Grzegorzem Koziołem, moim bezpośrednim rywalem. Szkoda, że Grzegorz w sobotę nie został sklasyfikowany w zawodach, bo walka mogłaby być jeszcze bardziej zacięta. To utwierdza mnie, że na Magurze da się jeździć szybko w tak trudnych warunkach jakie zafundowała nam pogoda. To co cieszy mnie chyba najbardziej, to bardzo duża liczba kibiców, jacy co roku pojawiają się na gorlickiej trasie. Moje auto dzięki ekipie Witek Motorsport nie zawiodło. Rafał Serafinowicz wykręcił podobnie jak ja świetny wynik. Wygrana w gr. N i miejsce tuż za pierwszą piątką to spełnienie zamierzonych celów. Dziękuję moim sponsorom za wsparcie w sezonie GSMP 2016: Exact Systems, Control+Rework Service, Work Service, Metabond, Plus, Anex, Monko Coffee, Spark Promotions oraz Moto Flota. Teraz myślami jestem już w Limanowej, która czeka nas za tydzień.

 6. Dubai powraca do walki

 12

Dwukrotny Mistrz Polski GSMP 2014 i 2015 jeżdżący pod pseudonimem Dubai, podczas 3 Wyścigu Górskiego Magura Małastowska powrócił do świetnej formy, dwukrotnie stając na 3 stopniu podium klasyfikacji generalnej 5 i 6 rundy rozgrywanej w okolicach Gorlic.

9
Dubai:
Sezon zaczyna się od początku dla mnie i naszego zespołu 4Turbo. Jadę jeszcze powoli ale z podjazdu na podjazd będzie szybciej. Weekend na Magurze był udany. Do ostatniej chwili składaliśmy auto i nie było pewne czy pojawię się na zawodach. Dzięki 4Turbo i sponsorom poskładaliśmy Berg Monstera za co chciałem bardzo podziękować. Brak testów i pierwsze kilometry nie były idealne. Do dobrego czasu brakuje jeszcze, więc testować będziemy z podjazdu na podjazd podczas wyścigów. Nie jadę jeszcze z pełną mocą i muszę unikać sytuacji w których mógłbym rozbić auto. Straty jakie miałem na Magurze ok. 0,5 sekundy do Waldka Kluzy pozytywnie mnie nastrajają. Zabrakło tak naprawdę około 2 podjazdów, żeby walka była na tysięczne sekundy. Obecnie jadę na 80% możliwości moich i samochodu, który został mocno przebudowany. Mam inną pozycję za kierownicą, auto jest lżejsze, a co za tym idzie szybsze. Mój plan to stopniowo przyspieszać i mieć fun z jazdy. Teraz Limanowa. Będzie Faggioli i cała europejska czołówka. Ja muszę odczarować tą trasę i pokazać się z dobrej strony. Dziękuję wszystkim kibicom za doping i do zobaczenia na Mistrzostwach Europy.

7. Magura zdobyta przez Marcina Wronę. 

WRONA_-_Magura

Najmłodszy w stawce GSMP 2016 zawodnik po raz kolejny spisał się na medal. Tym razem w drugim tegorocznym występie, po GSMP Załuż, na trasie 3 Wyścigu Górskiego Magura Małastowska Marcin pojawił się dwukrotnie na drugim placu w klasie A-2000, jednak co najważniejsze po raz pierwszy zapunktował trzecim miejscem w klasyfikacji generalnej grupy A, stając na najniższym stopniu podium.
Marcin Wrona:
Powiem szczerze, że na Magurze plan wykonany został w 120%. Niestety jedynym, którego nie mogłem dogonić był Szołek, mimo tego tempo było bardzo dobre. Magura po tym weekendzie to jedna z moich ulubionych tras. Skupiam się na klasie A-2000, gdzie idzie mi jak na drugi sezon startów przyzwoicie tym bardziej, że auto pozostało w spec. N. Pogoda w miniony weekend dała się we znaki. Miałem 70 stopni w aucie, a jazda 2 minuty po trasie i oczekiwanie na start to najdłuższe kilkanaście minut w pełnym umundurowaniu wyścigowym, które było dla mnie wyzwaniem. Ja jednak lubię takie warunki. Na trasie szybko zapomina się o niedogodnościach kiedy trzeba jechać naprawdę szybko. Udało mi się w niedzielę zdobyć wyjątkową nagrodę z rąk samego Macieja Wisławskiego, który wręczył mi książkę pt. „Wielkie Ściganie” M. Rutkowskiego ze specjalną dedykacją, która będzie przesłaniem w mojej karierze chyba na całe życie. Takie gesty mocno dopingują i motywują. Dziękuję wszystkim kibicom z Magury oraz moim sponsorom: KOMA Transport Spedycja, , Farutex, ABC Prawo Jazdy, MaxLift, Termar, Rzeszów Stolica Innowacji, La Grotta, BodyShock Rzeszów oraz TVP 3 Rzeszów, które zostało moim patronem medialnym. Do grona partnerów dołączają Momenti Italiani i Restauracje Kaktus. Od sezonu 2015 moją obsługą medialną zajmuje się firma Team Promotion Marketing i PR Sportowy. Już za tydzień Mistrzostwa Europy w Limanowej, gdzie z pewnością wystąpię.

8. Magda Wilk – jedyna kobieta startująca w 5. i 6. Rundzie Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski nie może zaliczyć minionego weekendu do udanych. Niestety awaria silnika wykluczyła zawodniczkę Automobilklubu Polski z walki w 3. Wyścigu Górskim Magura Małastowska w klasie A-2000.

komunikat1

Magda Wilk:
Wyścigowy weekend skończył się dla mnie przed czasem. Awaria silnika wykluczyła mnie z rywalizacji już w sobotę więc tak naprawdę nie zaliczyłam żadnej rundy Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski. Za sobą mam tylko sobotnie dwa podjazdy treningowe i jeden wyścigowy. Po wyścigowym przeanalizowaliśmy on boardy i widać, że auto jest słabsze. Nie chcieliśmy ryzykować dalszą jazdą. Szkoda nieukończonych wyścigów, szkoda kilometrów szczególnie, że trasa była bardzo fajna i z podjazdu na podjazd był progres mimo, że czasy tego nie odzwierciedlały. Najważniejsze, że auto trafiło już w dobre ręce, do zaprzyjaźnionej stajni 2BRally. Na dniach będę wiedzieć więcej co się stało. Nie mniej jednak nie ma zbyt wiele czasu na rozmyślania nad minionym weekendem bo za dwa tygodnie startuję w Limanowej. Zresztą już w niedzielę wróciłam przed telewizor i you tube’a uczyć się kolejnej trasy. Z Magury trzeba wyciągnąć tylko wnioski co do samej jazdy i być może odczarować ją w przyszłym roku. Teraz najważniejsze, żeby zdążyć za dwa tygodnie na kolejne rundy.

komunikat3

Szczególnie podziękowania dla tych wszystkich, którzy od razu zaoferowali swoją pomoc po sobotnich zmaganiach oraz dla Adriana Żabnickiego, Macieja Paliona i Kacpra Wróblewskiego za serwis i opiekę nad samochodem. Na trasie towarzyszyli mi również moi patroni i partnerzy: Automobilklub Polski w tym Koło Młodych Automobilklubu Polski, motocaina.pl oraz WrOOOOm TV. ”

komunikat2

Już za niespełna dwa tygodnie, w dniach 8-10 lipca zawodniczka wystartuje w 7. i 8. Rundzie Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski w 8. Wyścigu Górskim Limanowa – Przełęcz pod Ostrą. Warto wspomnieć, że wyścig ten będzie również eliminacją FIA EHC – Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich. Do zobaczenia w Limanowej!

komunikat4
Dodatkowe informacje o 8. Wyścigu Górskim Limanowa – Przełęcz pod Ostrą:

http://www.wysciggorski.pl/

Zapraszam do kibicowania!
Magda Wilk
www.magdawilk.pl
www.facebook.com/wilkrally

 

 

Informacje o zawodniczce:
Magda Wilk – kierowca rajdowy i wyścigowy a przede wszystkim kobieta, zakręcona na punkcie samochodów. W latach 2006-2009 startowała w Pucharze Kia Picanto – Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski, kończąc sezon 2009 na 8. miejscu w klasyfikacji generalnej. Po czterech latach startów w Pucharze postanowiła zamienić europejskie tory na odcinki specjalne, debiutując w 2011 roku jako kierowca w jedynym w tym czasie kobiecym zespole w Rajdowym Pucharze Polski – Wilk & Żuk Rally Team. Wielokrotnie stawała również na podium w Rajdowym Pucharze Polski, startując jako pilotka w sezonach 2010 i 2011. Lata 2012-2014 to głównie starty na „prawym fotelu” w rajdach samochodów klasycznych m.in. w takich autach jak Alfa Romeo GTV, Opel Kadett GT/E czy BMW E30 M3. W sezonie 2015 powróciła na odcinki specjalne w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Śląska w nowozbudowanym BMW E30 318 IS. W sezonie 2016 zawodniczka Automobilklubu Polski zamieniła tylnonapędowe BMW na Renault Clio Sport i z sukcesem zadebiutowała w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski zdobywając trzecie miejsce w swoim pierwszym starcie (klasa A-2000). Plany na przyszłość to kontynuacja startów w Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski.

Kalendarz Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski 2016

13 – 15.05.2016
42. Bieszczadzki Wyścig Górski
Załuż
20 – 22.05.2016
Moris Cup Jahodna
Jahodna
24 – 26.06.2016
3. Wyścig Górski Magura Małastowska
Małastów
8 – 10.07.2016
8. Wyścg Górski Limanowa Przełęcz pod Ostrą
Limanowa
29 – 31.07.2016
Banovce Jankov Vŕšok
Banovce
19 – 21.08.2016
19. Grand Prix Sopot
Gdynia – Sopot
23 – 25.09.2016
13. Wyścig Górski Prządki
Korczyna

9. Kolejne cenne punkty wywalczone w upalnej Magurze 

Magura 2016 - Foto 01 (Autor Agnieszka WoBkowicz)

Waldemar Kluza i Ford Fiesta utrzymują dobre tempo. Podczas piątej i szóstej rundy Mistrzostw Polski „duet” po raz kolejny kończy rywalizację na podium. Tym razem było to dwukrotnie drugie miejsce w Klasyfikacji Generalnej. Do tego doszło podwójne zwycięstwo w Grupie E1 i Klasie E1+2000.
W bardzo trudnych i upalnych warunkach o zwycięstwo walczyło czterech zawodników. Różnice w czołówce były bardzo małe, a wynik pozostawał kwestią otwartą do ostatnich metrów podjazdu. Waldemar Kluza, dzięki wywalczeniu pierwszego stopnia podium utrzymuje znaczącą przewagę w klasyfikacji sezonu, a z Magury dla zespołu ProfiAuto Racing Team przywiózł puchary za drugie miejsce w Klasyfikacji Zespołowej. To dobry prognostyk przed wyścigiem w Limanowej, na który już teraz zapraszamy.

Magura 2016 - Foto 04 (Autor Agnieszka WoBkowicz)
Waldemar Kluza: „Magura w tym roku mocno dała nam „w kość”. Startowaliśmy już przy upalnej pogodzie, ale nie pamiętam, żeby kiedyś, aż tak mokry docierał na metę. Były to dwa dni bardzo trudne dla zawodników, ale też dla samochodów. Przy tej pogodzie najbardziej cierpiały silniki. My również mieliśmy swoje problemy, zwłaszcza w sobotę na treningach, ale udało się opanować sytuację i zaliczyliśmy dwa naprawdę cenne wyniki. Trasa w Magurze jest naprawdę niesamowita, a przejście przez szczyt dodało jej trochę rajdowego charakteru. W porównaniu z Coltem, zwłaszcza przy takiej temperaturze Fiesta wymusiła sporą zmianę stylu jazdy, ale zebraliśmy sporo cennego doświadczenia.
Andrzej Szepieniec zaliczył świetny weekend, a tempo w czołówce zmusiło nas do naprawdę ciężkiej pracy. Cieszę się, że wrócił Dubai i Tomasz Myszkier, bo stoczyliśmy piękną walkę. Mam nadzieję, że w Limanowej uda nam się to powtórzyć. Teraz mamy chwilę odpoczynku i czas, żeby jeszcze lepiej przygotować się do następnych rund.

 

Magura 2016 - Foto 06 (Autor Agnieszka WoBkowicz)
Dziękuje naszym partnerom: ProfiAuto, Stalco, TRW, AutoCzesciValdi.pl, Planeta-Budowlana.pl, Millers Oils, Rally-Tech.pl, Vacat Serwis, portal GSMP.pl oraz Buchti.pl Promotion i wszystkim, którzy trzymali za nas mocno kciuki!!”

10. Magura zdobyta przez Marcina Wronę.

13549222_1000905270004863_1534324258_o

Najmłodszy w stawce GSMP 2016 zawodnik po raz kolejny spisał się na medal. Tym razem w drugim tegorocznym występie, po GSMP Załuż, na trasie 3 Wyścigu Górskiego Magura Małastowska Marcin pojawił się dwukrotnie na drugim placu w klasie A-2000, jednak co najważniejsze po raz pierwszy zapunktował trzecim miejscem w klasyfikacji generalnej grupy A, stając na najniższym stopniu podium.
Marcin Wrona:
Powiem szczerze, że na Magurze plan wykonany został w 120%. Niestety jedynym, którego nie mogłem dogonić był Szołek, mimo tego empo było bardzo dobre. Magura po tym weekendzie to jedna z moich ulubionych tras. Skupiam się na klasie A-2000, gdzie idzie mi jak na drugi sezon startów przyzwoicie tym bardziej, że auto pozostało w spec. N. Pogoda w miniony weekend dała się we znaki. Miałem 70 stopni w aucie, a jazda 2 minuty po trasie i oczekiwanie na start to najdłuższe kilkanaście minut w pełnym umundurowaniu wyścigowym, które było dla mnie wyzwaniem. Ja jednak lubię takie warunki. Na trasie szybko zapomina się o niedogodnościach kiedy trzeba jechać naprawdę szybko. Udało mi się w niedzielę zdobyć wyjątkową nagrodę z rąk samego Macieja Wisławskiego, który wręczył mi książkę pt. „Wielkie Ściganie” M. Rutkowskiego ze specjalną dedykacją, która będzie przesłaniem w mojej karierze chyba na całe życie. Takie gesty mocno dopingują i motywują. Dziękuję wszystkim kibicom z Magury oraz moim sponsorom: KOMA Transport Spedycja, , Farutex, ABC Prawo Jazdy, MaxLift, Termar, Rzeszów Stolica Innowacji, La Grotta, BodyShock Rzeszów oraz TVP 3 Rzeszów, które zostało moim patronem medialnym. Do grona partnerów dołączają Momenti Italiani i Restauracje Kaktus.

inf.pras.