Toyota Gazoo Racing sponsorem eSports WRC. Dla zwycięzcy najnowszy GR Yaris

275
eyJEUlNBcHBOYW1lIiA6ICIiLCAiRFJTUHJvZmlsZU5hbWUiIDogIiIsICJTaG9ydE5hbWUiIDogIiIsICJDbXNJZCIgOiAiIn0=

Sponsoring cyklu eSports WRC oraz nagroda główna dla zwycięzcy, a także współpraca przy promocji oficjalnej gry WRC 9 – Toyota Gazoo Racing coraz prężniej działa w świecie wirtualnego ścigania.

Dla Toyota Gazoo Racing e-sport jest ważną częścią działalności. Od dwóch lat marka angażuje się w organizację GR Supra GT Cup, czyli wyścigowej rywalizacji w grze Gran Turismo. Teraz przyszedł czas na rajdy, w których od powrotu do WRC w 2017 roku japońska marka odnosi sukcesy. W tym roku Toyota Gazoo Racing będzie wspierać rywalizację w ramach oficjalnego wirtualnego cyklu rajdowych mistrzostw świata jako sponsor eSports WRC.

Obecnie trwa piąty sezon wirtualnych mistrzostw świata w rajdach. Wielki finał zaplanowano na październik, a zwycięzca całego cyklu odjedzie z niezwykłą nagrodą – Toyotą GR Yaris. To najnowszy hot-hatch japońskiej marki. I jedno z najbardziej wyjątkowych aut na rynku. Pod ultralekkim trzydrzwiowym nadwoziem drzemie prawdziwy potwór – 261 KM generowanych przez trzycylindrowy, turbodoładowany silnik 1.6, napęd na cztery koła GR-Four oraz manualna skrzynia biegów. To prawdziwa rajdówka w cywilnym wydaniu.

eyJEUlNBcHBOYW1lIiA6ICIiLCAiRFJTUHJvZmlsZU5hbWUiIDogIiIsICJTaG9ydE5hbWUiIDogIiIsICJDbXNJZCIgOiAiIn0=

Współpraca z Nacon, wydawcą gry, oraz jej twórcami, czyli firmą KT Racing, nie będzie ograniczała się jedynie do zaoferowania nagrody głównej. Toyota Gazoo Racing będzie aktywnym promotorem gier WRC 8 oraz nowej WRC 9, która będzie miała premierę 3 września 2020 roku.

eyJEUlNBcHBOYW1lIiA6ICIiLCAiRFJTUHJvZmlsZU5hbWUiIDogIiIsICJTaG9ydE5hbWUiIDogIiIsICJDbXNJZCIgOiAiIn0=

Jako partner eSports WRC cieszymy się, że będziemy mogli dać radość z rajdów na całym świecie. E-motorsport jest jednym z filarów Toyota Gazoo Racing. Zainteresowanie wirtualnym ściganiem rośnie, a nasza oferta aut sportowych też jest coraz szersza. Dlatego chcemy sprawić, by zarówno auta, jak i rywalizacja były jak najbardziej przystępne dla fanów. Przy okazji może wychowamy kolejne pokolenie miłośników aut” – powiedział Andrea Carlucci z Toyota Motor Europe.

eyJEUlNBcHBOYW1lIiA6ICIiLCAiRFJTUHJvZmlsZU5hbWUiIDogIiIsICJTaG9ydE5hbWUiIDogIiIsICJDbXNJZCIgOiAiIn0=

inf.pras.