poniedziałek, 12 kwietnia, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona główna Aktualności Będzie szybko – Toyota Cup jedzie do Ułęża

Będzie szybko – Toyota Cup jedzie do Ułęża

Prędkość – dla fizyków to po prostu droga pokonana w danym czasie. Ale dla pasjonatów sportów motorowych jest czymś znacznie więcej. Doskonale wiedzą o tym organizatorzy i uczestnicy Interia Drive Cup, którzy w najbliższy weekend, czyli 8 i 9 czerwca zawitają do MotoParku Ułęż, by ponownie poddać testom zasady dynamiki. Runda na Lubelszczyźnie będzie również kolejną okazją, by zawalczyć o najlepsze miejsca w Toyota Cup.

drive_cup_2018_1

Szybka trasa w Ułężu

„W najbliższy weekend zapraszamy wszystkich pasjonatów amatorskiego ścigania do MotoParku w Ułężu. Przygotowaliśmy ciekawą trasę kilkoma długimi prostymi, pozwalającymi na rozwinięcie sporych prędkości. To będzie najszybsza eliminacja w tym sezonie” – mówi Marcin Miziak, jeden z organizatorów Drive Cup.

drive_cup_2018_2

Wyścig i jazda na czas

Rywalizację w Ułężu podzielono na dwa dni – sobotę 8 i niedzielę 9 czerwca. „Podobnie jak w przypadku wcześniejszych rund, sobota jest dniem treningowym. Przeznaczyliśmy pięć godzin na treningi, w czasie których w sesjach po kilka aut będzie można swobodnie poćwiczyć. Po raz drugi w tym sezonie zorganizujemy również wyścig. Może w nim wziąć udział każdy kierowca, którego auto jest wyposażone m.in. w klatkę bezpieczeństwa i szelkowe pasy. Ma on charakter zabawy i nie jest brany pod uwagę w żadnej klasyfikacji. Właściwa rywalizacja w ramach Drive Cup rozpocznie się w niedzielę. Każdy zawodnik będzie miał możliwość dwukrotnego przejechania trasy w ramach zapoznania, a następnie po wspólnej odprawie przyjdzie czas na sześć przejazdów punktowanych” – dodaje Marcin Miziak.

drive_cup_2018_3

Toyota Cup i Puchar Pań

Rywalizacja Drive Cup w Ułężu zostanie również sklasyfikowana w ramach Toyota Cup i Pucharu Pań. Zmagania posiadaczy aut japońskiej marki już trzeci rok przyciągają wiele ciekawych modeli, takich jak Toyota MR2 czy Celica GT-Four i są podzielone na klasy. „Zapraszam do wspólnej rywalizacji posiadaczy wszystkich Toyot, zarówno tych starszych, jak i takich, które z fabryki wyjechały całkiem niedawno. W ubiegłym roku w Toyota Cup wzięło udział w sumie 34 kierowców z różnych części Polski, startujących w rozmaitych sportowych Toyotach” – mówi Michał Horodeński, lider zespołu Toyota Team Classic. Natomiast w Pucharze Pań marka samochodu nie ma znaczenia, a pod uwagę brane są jedynie bezwzględne czasy.

drive_cup_2018_4 drive_cup_2018_5 drive_cup_2018_6

inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Łukasz Kabaciński wsiada do auta klasy Rally2 na dłużej

Łukasz Kabaciński i Michał Kuśnierz zdradzili swoje plany dotyczące nadchodzącego sezonu ProfiAuto RSMP. Załoga pojedzie cały sezon...

Testy ELMS rozpoczęte: Kubica najszybszy o poranku!

Na niecały tydzień przed pierwszym wyścigiem tegorocznej Europejskiej Serii Le Mans w Barcelonie, stawka przystąpiła do dwudniowych...

Felieton – Extreme E: Kto wyłączył dźwięk???

Stało się – elektryki ruszyły w teren! Jeszcze kilka lat temu w najśmielszych snach bym nie pomyślała,...

Tarmac Masters: onboard Miko Marczyka z opisem dzisiejszych oesów!

Przy okazji pierwszej rundy Tarmac Masters Miko Marczyk przejechał się po trasach rajdu. Przy okazji nagrał onboard...

Baja Drawsko Pomorskie dla Hołowczyca i Kurzei

Zwycięstwem Krzysztofa Hołowczyca i Łukasza Kurzei zakończył się w sobotę rajd Wysoka Grzęda Baja Drawsko Pomorskie. Zawody...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Fabia R5 vs Gaz 51, czyli estońska przygoda Zapały

Mariusz Zapała w niecodzienny sposób zakończył udział w Samsonas Rally Rokiskis. Mimo jednego zdarzenia to właśnie druga sytuacja sprawiła o zapadnięciu decyzji o wycofaniu...

„Felix” wystartuje w Tarmacu

Paweł „Felix” Danilczuk, który od dłuższego czasu przygotowuje się do powrotu na odcinki specjalne, opowiedział nam krótko o planach na sezon 2021. Znany wszystkim Felix...

Jak Kalle Rovanperä stracił podium w Monte Carlo

Po naprawdę świetnej jeździe Rovanperä ostatniego dnia Rajdu Monte Carlo 2021 zajmował 3. miejsce. Niestety, młody Fin popełnił błąd, który kosztował go podium. https://www.youtube.com/watch?v=5IqxI_zRx2A&ab_channel=RallyeRacing63

Stajnia Retrotechnology poszerza flotę o dwa Fiaty

Rybnicka stajnia od pewnego czasu buduje dział retro, w którym znalazły się już takie auta jak: Autobianchi A112 Abarth, Fiat 500 czy 126 p....