Driftowóz za pół bańki, czyli ponad 500 tys. zł, a dokładniej 123 000 Euro. BMW serii 1, 900 koni, 1000 niutonometrów.
W skrócie mówiąc…. Eryk Goczał tym autem wyjeździł tytuł Mistrzowski. Perfekcyjnie zbudowane od podstaw BMW serii 1 z 900-konnym silnikiem LS3.
Ogłoszenie zapewne szybko zniknie, bo sprzęt potrzebuje „jedynie” budżetu i odpowiedniego kierowcy. Pozostawiamy jednak specyfikację poniżej, choćby po to, aby kiedyś w przyszłości można było zobrazować sobie jaka jest recepta na auto do wygrywania.
Nadwozie:
– e82
– Pełny hybrydowy (carbon-kevlar) bardzo lekki body kit
Zawieszenie:
– ohlins
– Wisefab przód i tył
– customowy stabilizator tył
Hamulce:
– 6 zacisków wilwood z lekkimi tarczami
Napęd:
– Winters
– półosie wisefab
– wał napędowy jednoczęściowy
– skrzynia sekwencyjna Quaife
– sprzęgło wielotarczowe Extreme
Silnik ls (custom):
– customowy ls3 na żeliwnymi bloku
– ostry wałek rozrządu
– wyczynowy system sterowania dzwigienkami zaworowymi
– głowice cnc z powiększonymi zaworami, sprężynkami i tytanowymi talerzykami
– silnik z aktualnym przebiegiem ok 100km
– doładowanie powerchargerem o potencjale 1000km
– zmodyfikowany bardzo wydajny układ chłodzenia wody, oleju i wspomagania
– moc około 900km 1000nm
– instalacja Nitro (strzał 150km)
Elektronika:
– ecumaster black – ADU 7
– 2x PMU16
– motorsportowa wiązka
Paliwo:
-zbiornik FIA fuelsafe z wewnętrznym swirlpotem Nuke Performance
– pompy paliwa Walbro przystosowane do paliwa e85
– bezpieczny system tankowania Staubli
Wnętrze:
– pedalbox Tilton
– ręczny HGK z pompą Tilton
– korektor siły hamowania Tilton
– System gaśniczy OMP
– Homologowany fotel, pasy, kierownica, siatka
– klatka Linie paliwowe, olejowe i hamulcowe Goodridge.
LINK DO OGŁOSZENIA
Ten artykuł nie jest zachętą do zakupu, a jedynie pokazuje ciekawe auto, które zaoferowano na jednym z portali. Zachęcamy do zainteresowania się wozem, bo z pewnością jest to wyjątkowy na naszym rynku egzemplarz.
fot. otomoto.pl