piątek, 2 grudnia, 2022
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaAktualnościDubai najszybszy na Magurze

Dubai najszybszy na Magurze

Po pierwszym w swojej karierze zwycięstwie podczas GSMP Sienna, Dubai wywalczył również wygraną podczas pierwszego dnia 2 Wyścigu Górskiego Magurze Małastowska 2015. Kierowca Mitsubishi Lancera BergMonster był bezkonkurencyjny i wygrał wszystkie podjazdy podczas 7 rundy GSMP. Dubai jest również pierwszym rekordzistą nowej wydłużonej trasy. 3440 metrów pod górę, a następnie w dół na ostatnich 200 metrach przejechał swoim Lancerem w barwach polskiej Huzarii w czasie 1.39.215.

Pierwszy dzień rywalizacji odbywał się bez większych przygód zawodników na trasie. Wśród pretendentów do zwycięstwa oprócz Dubaja, obstawiani byli od rana Andrzej Szepieniec i Tomasz Myszkier, którzy rywalizowali między sobą. Ostatecznie po dwóch podjazdach wyścigowych to Szepieniec okazał się szybszy od nadmorskiego kierowcy w Porsche 911. Andrzej pokonał Myszkiera zaledwie o 1,056 sekundy. Taki wynik zapowiada ostrą walkę podczas drugiego dnia zmagań w okolicach Gorlic.

W piątce zmieścili się jeszcze Piotr Ostrowski w Lancerze i Marcin Gładysz za kierownicą Volkswagena Scirocco R.

Sobotnie zawody rozegrane zostały w idealnej pogodzie, a na trasie pojawiło się wielu kibiców i sympatyków GSMP. Tuż za najszybszą piątką sklasyfikowano Michała Ratajczyka w N grupowym Lancerze. Siódma pozycja to Grzegorz Kozioł, ósma Krzysztof Dereń. Dziewiąty uplasował się najlepszy kierowca grupy historycznej Wojciech Bełtowski w Audi Quattro S1, a dziesiątkę zamknął Roman Baran w przednio napędowym Renault Clio.

DSC_0686

Najszybszy na 3440 trasie w Beskidzie Niskim w grupie N okazał się debiutujący w tym sezonie Michał Ratajczyk w Evo IX, który wyprzedził aż o 8,4 sekundy drugiego Krzysztofa Derenia i Michała Słomkę w Subaru Imprezie N12.

Piotr Ostrowski zdominował grupę A zostawiając za sobą Grzegorza Kozioła w Lancerze Evo VIII. W walce o zwycięstwo po awarii silnika odpadł Rafał Serafinowicz, który został zwieziony na lawecie do serwisu.

Niekwestionowanym zwycięzcą HS-u został Wojciech Bełtowski, który wyprzedził Jacka Handla w BMW i Łukasza Dziemidoka w Peugeocie 306 GTi. W tej klasyfikacji po zawodach ze względu na odstępstwo techniczne Lancii Delty od przepisów zdyskwalifikowany został Rafał Szumiec, za niezgodną z homologacją turbinę oraz Pawła Dziewiątkowskiego w Lancerze Evo VII za niezgodne przełożenia w skrzyni biegów.

Na mecie 7 rundy GSMP Magura Małąstowska zameldowało się ostatecznie 38 kierowców, którzy w niedzielę wystartują do 8 rundy. Start do podjazdów treningowych nastąpi o godzinie 9:00, a już o 13:00 kibice zobaczą pierwszy podjazd wyścigowy.

inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

DeTomaso P900 z technologią z F1. Ma 900 KM, kosztuje 3 mln dolarów

DeTomaso P900
DeTomaso to niszowy włoski producent, który wraca do życia. Firma zaprezentowała projekt nowego hipersamochodu o nazwie P900. DeTomaso...

Polacy wrócili z Portugalii. Bez sukcesu w Rotax Grand Finals

Rotax Grand Finals 2022
W miniony weekend polska reprezentacja zakończyła swój udział w 22. edycji Rotax Grand Finals. Liczyliśmy na sukces...

Rajd Barbórka 2022 – załoga M. Markowicz / D. Trzonkowski – nowy silnik Subaru Impreza

Marcin Markowicz Rajd Barborka 2022
Rajd Barbórka 2022! Zbudowanie silnika przed środowymi testami w 24h? Żaden problem! U kogo? U załogi Marcin...

Łukasz Borowski: „Start w Rajdzie Barbórka to spełnienie marzeń”

Borowski
Łukasz Borowski z powodzeniem startował do tej pory w imprezach amatorskich, zdobywając mistrzowskie laury na SuperOesach czy...

Niki Lauda ma swoją ulicę. Wyjątkowy hołd Mercedesa dla legendy

Niki Lauda
Niki Lauda został uhonorowany przez Mercedesa. Trzykrotny mistrz świata F1 i wieloletni dyrektor zespołu z Brackley ma...

NAJPOCZYTNIEJSZE