wtorek, 11 maja, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona główna Aktualności F1. Russel przeprasza za kolizję z Botassem na Imoli

F1. Russel przeprasza za kolizję z Botassem na Imoli

Do tej pory jest głośno o wypadku Russela i Bottasa podczas GP F1 na legendarnej Imoli. Obaj kierowcy oskarżali się nawzajem. Teraz jednak George Russell publiczne przeprosił za spowodowanie wypadku z udziałem Valtteriego Bottasa.

Do kolizji, który wyeliminowała obu kierowców z dalszej jazdy, doszło podczas manewru wyprzedzania Bottasa przez Russela na prostej startowej podczas GP F1 na Imoli, kierowca Williamsa utracił panowanie nad samochodem po najechaniu na mokrą część toru, po czym uderzył w Mercedesa, a następnie obaj wylądowali w barierach. Sędziowie później orzekli, że żaden z zawodników nie poniósł winy w tym incydencie. Mimo to obaj kierowcy rzucali nawzajem oskarżenia wobec siebie.

Tuż po wyścigu Russell oskarżył Bottasa o wykazanie braku szacunku dla niebezpieczeństw związanych z Formułą 1. Jednak później Russell opublikował na swoim profilu społecznościowym oświadczenie, w którym przeprosił za całą sytuację.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by George Russell (@georgerussell63)

„To nie był mój najbardziej wzniosły dzień. Wiedziałem, że będzie to jedna z naszych najlepszych okazji do zdobycia punktów w tym sezonie, a kiedy punkty są tak nas tak bardzo ważne, czasami podejmujesz ryzyko. To się nie popłaciło i muszę wziąć za to odpowiedzialność.

Mając czas na zastanowienie się nad tym później, co się wydarzyło, wiem, że powinienem był poradzić sobie z tą sytuacją lepiej. Emocje mogą wziąć górę w porywie chwili, a [w niedzielę] moje mnie pokonały. Przepraszam Valtteriego, mój zespół i każdego, kto poczuł się zawiedziony moimi działaniami. Nie jestem taką osobą i oczekuję więcej od siebie, ponieważ wiem, że inni również tego ode mnie oczekują. W ten weekend dostałem bolesną lekcję i wyjdę z tego jako lepszy kierowca i lepsza osoba do tego doświadczenia” – napisał George Russel.

Hugo Bitter
Pasjonat motorsportu w każdej postaci, jednocześnie amatorsko ścigający się – od kartingu po Sueperoesy. Miłośnik podróży i tropiciel torów wyścigowych – tych znanych i tych już zapomnianych

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Najgorętsze sytuacje z 2 rundy Mistrzostw Włoch w Rallycrossie

W materiale najciekawsze sytuacja na torze podczas 2 rundy Mistrzostw Włoch w Rallycrossie - Rallycross Italia Castelletto...

Platinum 5. Rajd Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza dla Felixa i Adriana Mroszczyka!

W ubiegły weekend Paweł "Felix" Danilczuk i Adrian Mroszczyk wygrali Platinum 5. Rajd Memoriał Janusza Kuliga i...

Pierwsze trofeum Gosi Rdest w Alpine Europa Cup

Podczas drugiej rundy sezonu europejskiego pucharu Alpine, Gosia Rdest zaliczyła swój najlepszy start do tej pory. W...

Biało-czerwona we włoskiej Adrii. Czepiel wygrywa

Karol Czepiel został zwycięzcą drugiej rundy Karting Campionato Italiano czyli Kartingowych Mistrzostw Włoch, którą rozegrano na torze...

Polskie BMW M2 wkracza na tory

Na najbliższej rundzie Paweł Melon zaprezentuje swoje nowe auto do startów w Rallycrossie. Kierowca zapowiedział je w...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Fabia R5 vs Gaz 51, czyli estońska przygoda Zapały

Mariusz Zapała w niecodzienny sposób zakończył udział w Samsonas Rally Rokiskis. Mimo jednego zdarzenia to właśnie druga sytuacja sprawiła o zapadnięciu decyzji o wycofaniu...

„Felix” wystartuje w Tarmacu

Paweł „Felix” Danilczuk, który od dłuższego czasu przygotowuje się do powrotu na odcinki specjalne, opowiedział nam krótko o planach na sezon 2021. Znany wszystkim Felix...

Jak Kalle Rovanperä stracił podium w Monte Carlo

Po naprawdę świetnej jeździe Rovanperä ostatniego dnia Rajdu Monte Carlo 2021 zajmował 3. miejsce. Niestety, młody Fin popełnił błąd, który kosztował go podium. https://www.youtube.com/watch?v=5IqxI_zRx2A&ab_channel=RallyeRacing63

Stajnia Retrotechnology poszerza flotę o dwa Fiaty

Rybnicka stajnia od pewnego czasu buduje dział retro, w którym znalazły się już takie auta jak: Autobianchi A112 Abarth, Fiat 500 czy 126 p....