poniedziałek, 12 kwietnia, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona główna Aktualności Finał Macieja Gładysza w Sarno. Polak szybki na torze pod Wezuwiuszem

Finał Macieja Gładysza w Sarno. Polak szybki na torze pod Wezuwiuszem

Maciej Gładysz po raz kolejny wystąpił w finale prestiżowej serii WSK Super Master Series rozgrywanej na włoskich torach. W miniony weekend młodziutki kierowca kartingowy z Tarnowa zaliczył bardzo udany występ na Circuito Internazionale Napoli w gronie najlepszych zawodników świata ścigających się w tych rozgrywkach.

500_4870

Występ w kolejnym finale rozgrywek World Series Karting był konsekwencją znakomitych wyników młodego Polaka w kwalifikacjach i eliminacjach światowej imprezy we Włoszech. W ostatnim treningu przed walką o pole position Gładysz zanotował niezwykle wysokie 3. miejsce. 5. czasówka w grupie dala mu start z wysokich pozycji w wyścigach eliminacyjnych, które zakończył na 15. miejscu w stawce 75 kierowców.

bkcmhaokohbdpdom

Pre-finał był popisem młodziutkiego Polaka, bowiem najmłodszy w stawce zawodnik utrzymywał znakomite tempo i bez większych problemów zakwalifikował się do wielkiego finału notując 10. pozycję (z każdego pre-finału kwalifikowało się 17 kierowców).

D4U_3040

Twarda walka finałowa i nieustanne ataki bardziej doświadczonych rywali dały Maciejowi Gładyszowi ostatecznie 23. pozycję.

Kolejny występ w wielkim finale WSK to dowód znakomitych umiejętności młodziutkiego Polaka, który świetnie zaadoptował się do rywalizacji na najwyższym poziomie. Przed Gładyszem teraz ostatnia runda cyklu, Super Master Series na tym samym torze nieopodal słynnego Wezuwiusza.

D4U_3945

„Zawody w Sarno były bardzo trudne i stały na wysokim poziomie. Jak zresztą wszystkie rundy WSK. W końcu to najmocniejsza liga kartingowa Świata. I o to chodzi! Jestem zadowolony z mojego występu. Kolejny raz wywalczyłem udział w Finale, tym razem byłem 23. Dziękuje mojemu zespołowi Parolin Poland by WTR za perfekcyjną obsługę i przygotowanie sprzętu. Simone Catenacci Ma Engines za znakomicie przygotowany silnik. Dziękuje serdecznie za wsparcie Głównemu Partnerowi Grupa Azoty, a także Akademia Orlen Team oraz Porsche Inter Auto Polska. Chciałbym pogratulować wszystkim polskim kierowcom, a w szczególności Tymkowi i Karolowi” – powiedział Maciek

gckkgiclljhodjme

inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Łukasz Kabaciński wsiada do auta klasy Rally2 na dłużej

Łukasz Kabaciński i Michał Kuśnierz zdradzili swoje plany dotyczące nadchodzącego sezonu ProfiAuto RSMP. Załoga pojedzie cały sezon...

Testy ELMS rozpoczęte: Kubica najszybszy o poranku!

Na niecały tydzień przed pierwszym wyścigiem tegorocznej Europejskiej Serii Le Mans w Barcelonie, stawka przystąpiła do dwudniowych...

Felieton – Extreme E: Kto wyłączył dźwięk???

Stało się – elektryki ruszyły w teren! Jeszcze kilka lat temu w najśmielszych snach bym nie pomyślała,...

Tarmac Masters: onboard Miko Marczyka z opisem dzisiejszych oesów!

Przy okazji pierwszej rundy Tarmac Masters Miko Marczyk przejechał się po trasach rajdu. Przy okazji nagrał onboard...

Baja Drawsko Pomorskie dla Hołowczyca i Kurzei

Zwycięstwem Krzysztofa Hołowczyca i Łukasza Kurzei zakończył się w sobotę rajd Wysoka Grzęda Baja Drawsko Pomorskie. Zawody...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Fabia R5 vs Gaz 51, czyli estońska przygoda Zapały

Mariusz Zapała w niecodzienny sposób zakończył udział w Samsonas Rally Rokiskis. Mimo jednego zdarzenia to właśnie druga sytuacja sprawiła o zapadnięciu decyzji o wycofaniu...

„Felix” wystartuje w Tarmacu

Paweł „Felix” Danilczuk, który od dłuższego czasu przygotowuje się do powrotu na odcinki specjalne, opowiedział nam krótko o planach na sezon 2021. Znany wszystkim Felix...

Jak Kalle Rovanperä stracił podium w Monte Carlo

Po naprawdę świetnej jeździe Rovanperä ostatniego dnia Rajdu Monte Carlo 2021 zajmował 3. miejsce. Niestety, młody Fin popełnił błąd, który kosztował go podium. https://www.youtube.com/watch?v=5IqxI_zRx2A&ab_channel=RallyeRacing63

Stajnia Retrotechnology poszerza flotę o dwa Fiaty

Rybnicka stajnia od pewnego czasu buduje dział retro, w którym znalazły się już takie auta jak: Autobianchi A112 Abarth, Fiat 500 czy 126 p....