Formuła 1 i Heineken przedłużają partnerstwo

F1_Stadium_Heineken_brand
Fot. Chris Graythen/Getty Images/Red Bull Content Pool

Formuła 1 ogłosiła przedłużenie partnerstwa z holenderską marką piwa Heineken na kolejne lata. Nowa umowa ma na celu zaangażowanie rosnącej rzeszy fanów Formuły 1, a także zapewnić rozrywkę kibicom na torze podczas wybranych weekendów Grand Prix.

Głównym celem wzajemnej relacji jest zapewnianie światowej klasy DJ-ów podczas wybranych rund w kalendarzu F1, a także na imprezach promujących najbardziej popularną serię motorsportową na świecie.  Do tej pory podczas różnych wyścigów na torze można było posłuchać znanych Dj-ów jak Armin Van Buuren, Tiesto czy Martin Garrix, który jest ambasadorem holenderskiej marki.

Wieloletnia współpraca będzie trwać

Nowa umowa między Formułą 1, a Heineken ma za zadanie wykorzystać również globalną platformę F1 do przekazywania informacji na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu i promowania bezalkoholowego Heinekena 0.0 w ramach swojego programu. Od wejścia do świata sportów motorowych w 2016 roku Heineken jest zaangażowany we wprowadzanie zmian w stosunku do jazdy pod wpływem alkoholu, rozpoczynając kampanię „Kiedy prowadzisz, nigdy nie pij”, a także zobowiązał się zainwestować ponad 10% wszystkich budżetów medialnych we wspieranie programów odpowiedzialnej konsumpcji.

Łącząc te dwa elementy szef Formuły 1 Stefano Domeniciali chce, aby fani jak najlepiej czuli się podczas organizowanych wydarzeń, zapewniając najlepszą możliwą rozrywkę, a także zwiększyć świadomość na temat odpowiedzialności za kierownicą: „Odkąd nasza współpraca z Heinekenem rozpoczęła się w 2016 roku, byli oni niesamowitym partnerem, który koncentruje się na organizowaniu światowej klasy wydarzeń dla wszystkich naszych fanów, obejmujących to, co najlepsze w sporcie i rozrywce. Stali się kluczową częścią weekendu wyścigowego” – powiedział Włoch. „Praca, jaką Heineken wykonuje w celu promowania odpowiedzialnego picia, pozostaje dla nas równie ważna, jak doświadczenia, jakie zapewnia naszym fanom, starym i nowym. Nie możemy się doczekać, aby ulepszać je w tym sezonie i później”.

Dyrektor generalny Heineken Dolf van den Brink potwierdza wspólne cele, jakie wymienił Domenicali i chce, aby współpraca przyniosła jeszcze lepsze efekty, a kampanie dotyczące odpowiedzialności i bezpieczeństwa za kierownicą rozeszły się szerszym echem: „To dla nas fantastyczna okazja, aby nadal zapewniać fanom światowej klasy wrażenia, jednocześnie rozwijając nasze komunikaty dotyczące odpowiedzialnej konsumpcji, które są skierowane do coraz bardziej zaangażowanych i odpowiednich odbiorców”.

Heineken będzie oficjalnym partnerem tytularnym inauguracyjnego Grand Prix Las Vegas w tym sezonie, które ma być największym tego typu wydarzeniem w tym roku i doskonałą platformą to szerszego wybicia komunikatu i zapewnienia rozrywki: „Ponieważ wyścig Heineken Silver Las Vegas, odbędzie się jeszcze w tym roku, będzie to najważniejsze wydarzenie w 2023 roku” – podsumował van den Brink.