Giełda rajdówek: Skoda Fabia – 11000zł

2028

Skoda Fabia. Wydawałoby się, że to samochód w sam raz dla emerytów i rencistów, którzy uwielbiają uprawiać ogródki. Słowem: dla działkowców. I trzeba przyznać, że jeśli chodzi o postrzeganie, to jest wiernym spadkobiercą tradycji modeli Felicia i Favorit… I trzeba też przyznać, że tak jak przy Felicii i Favorit istnieją wyjątki od reguły, a jest nim ot choćby niżej przedstawiony egzemplarz:

http://tablica.pl/oferta/rajdowa-skoda-fabia-kjs-super-sprint-CID5-ID3YSTT.html#8143fc1fde

102878855_1_1000x700_rajdowa-skoda-fabia-kjs-super-sprint-myslowice

Opis:

„Sprzedaję moją Skodę Fabię.
Samochód jest przygotowany do startów w amatorskich imprezach rajdowych typu KJS, Super Sprint, Rally Sprint itd. Skoda Fabia z 2002 roku zakupiona przez Tomka Płaczka – kierowcę Skoda-Auto Castrol Rally Team. Od razu przebudowana na samochód rajdowy. Tomek używał tego egzemplarza jako treningówka. Ścigał się rajdową RSką (pierwszą rajdówką z silnikiem TDi)
W chwili obecnej Skoda ma 52 000 km przebiegu. Autko ma skręcaną klatkę, kubły bimarco expert i 4 punktowe pasy bezpieczeństwa Sparco, system gaśniczy oraz kilka innych elementów umilających podróżowanie na prawym fotelu jak podstopnica i lampka dla pilota oraz pojemnik na kaski OMP. Pod maską siedzi ekonomiczny 🙂 silnik 1,4 ze stożkowym filtrem powietrza, na ostrych wałkach ze zmienionym programem komputera. W chwili obecnej Skoda dysponuje bezpieczną mocą 111 KM i momentem obrotowym 138 Nm (potwierdzone wykresem z hamowni). Auto wystrojone jest pod paliwo 98 octanów. Car Audio Fabii to przelotowy układ wydechowy o głośności 82 dB (czyli spokojnie mieści się w przepisach ruchu drogowego jak i rajdowych regulaminów). Zbiornik paliwa osłonięty jest płytą. Auto do drogi przykleja gwintowane zawieszenie HP. Samochód nigdy nie miał poważnego dzwona. Są lekkie otarcia ale buda jest zdrowa, prosta i co ważne bardzo sztywna (nie tak jak Saxo czy P106 Rallye).
Silnik jest po kapitalnym remoncie ok 2 tyś km temu, wtedy też została zamontowana krótsza skrzynia biegów z Seata oraz sprzęgło, docisk i łożysko z Fabi RS. Jeśli samochód sprzeda się za zadowalającą mnie sumę kupujący wraz z samochodem otrzyma widoczne na zdjęciach elektrownię oraz felgi Sparco-OZ.
Przegląd ważny jest do 11 czerwca 2014, ubezpieczenie do 31 grudnia 2013

zapraszam na Śląsk na jazdę próbną
Nie kupuj Fiata Peugeota czy Hondy – tym ścigają się wszyscy. Bądź oryginalny i ścigaj się Skodą.”

102878855_3_1000x700_rajdowa-skoda-fabia-kjs-super-sprint-skoda

Jakby to powiedział Adam Klimek: wygląda uczciwie! Chyba ma facet  trochę racji. Kusząca taka Fabia, tym bardziej, że cena wydaje się być naprawdę dobrze skalkulowana, zwłaszcza, gdy się zerknie na poczynione modyfikacje. I… może będziemy trochę infantylni, ale malowanie jest świetne!

102878855_4_1000x700_rajdowa-skoda-fabia-kjs-super-sprint-motoryzacja