Giełda Rajdówek: Subaru Legacy RS 2.0 Turbo – Cichociemne diablątko!

11072225_8_1000x700_subaru-legacy-rs-20-turbo-280km-rajdowe-rajdowka-kjs-_rev019

Mówiąc o rajdówce Subaru myślimy zwykle o jednym. O Imprezie. GT, WRX, WRC, STi… Co za różnica! Oczami wyobraźni podziwiamy złote felgi, piękny ciemnoniebieski lakier, niepoprawnie wręcz ogromny spoiler, który spokojnie mógłby służyć za deskę do prasowania oraz sporych rozmiarów wlot na masce, zwany kurnikiem. I nie bez kozery, bo podejrzewamy, że i kurczaka upchnąć by się tam dało.

11072225_3_1000x700_subaru-legacy-rs-20-turbo-280km-rajdowe-rajdowka-kjs-subaru_rev019

W tych skojarzeniach nie ma nic dziwnego. W końcu model ten zapracował na swoje miano dzięki wielu wspaniałym kierowcom, którzy pokazywali na przestrzeni lat swoje umiejętności właśnie w samochodach z plejadą na masce. My jednak jesteśmy przekorni i nie pokażemy Wam Imprezy! Przynajmniej nie dzisiaj…

11072225_1_1000x700_subaru-legacy-rs-20-turbo-280km-rajdowe-rajdowka-kjs-jelenia-gora_rev019

Nie oznacza to, że dzisiejszy samochód jest powolny. O nie! Co to, to nie! Będzie natomiast baaardzo cichociemny. 280 KM zamkniętych w budzie czarnego Legacy sedan z 1994 roku już zapewne nie jednego wprowadziło w stan permanentnego osłupienia. Hmmm, może nie tyle permanentnego, co z pewnością długotrwałego. Szczególnie zaskoczeni mogą czuć się kierowcy wymienionej wyżej siostry: Imprezy. Coś nam się wydaje, że w rękach wprawnego kierowcy, takie Legacy może nieźle namieszać!

11072225_7_1000x700_subaru-legacy-rs-20-turbo-280km-rajdowe-rajdowka-kjs-_rev019

Treść ogłoszenia:

„Witam, mam do zaoferowania bardzo szybkie rajdowe subaru legacy 2.0 turbo 280KM, bez problemu daje sobie rade z nowszymi imprezami o podobnej mocy, zamknięty blok, komputer z4 z chipem,zbudowane w zeszłym roku, auto posiada klatkę bezpieczeństwa(wg. załącznika j,z dokumentacja),dodatkowe zegary kontrolne(egt, doładowanie, temp. oleju, ciśnienie oleju) fotele bimarco futura z homologacja, pasy3′ 5pkt, wydech 2’5 przelot z kwasiaka ,turbo od subaru imprezy wrx TD04, alu płyta pod silnikiem,silnik po całkowitym remoncie 7tys temu, panewki korbowodowe i główne ACL race, cala reszta najwyzsza półka, posiadam faktury z 4turbo,karoseria w stanie idealnym,zero rdzy, zawieszenie gwint HR na grubej ladze świeżo założony, wszystkie przewody hamulcowe w stalowym oplocie, tylnie tarcze i klocki ferodo przejechane 100km, przod tarcze ebc i klocki ebc yellow, dokładam całą mase części zamiennych elementy zawieszenia i blacharskie, felgi z oponami slik, auto w 100% przygotowane do sezonu. Rozważę propozycję zamiany na inny ciekawy pojazd.”

http://tablica.pl/oferta/subaru-legacy-rs-2-0-turbo-280km-rajdowe-rajdowka-kjs-CID5-IDKsoh.html#2b556c29db

11072225_6_1000x700_subaru-legacy-rs-20-turbo-280km-rajdowe-rajdowka-kjs-_rev019

Kwota, jaką trzeba wyłożyć za tego czarnego diabła (25000zł) może wydawać się dość spora. Dopóki, dopóty nie spojrzymy na ceny Imprez przygotowanych do rajdów. Naszym zdaniem: interesująca propozycja dla kogoś, kto już jeździł jakimiś słabszymi rajdówkami i pragnie przerzucić się na coś mocniejszego. Z pewnością natomiast nie jest to samochód, który polecilibyśmy jakiemuś „Świeżakowi”. Obawiamy się, że taka osoba mogłaby dość szybko sprawdzić zastosowanie i wytrzymałość klatki wg. zał. J.

11072225_4_1000x700_subaru-legacy-rs-20-turbo-280km-rajdowe-rajdowka-kjs-motoryzacja_rev019

 

11072225_2_1000x700_subaru-legacy-rs-20-turbo-280km-rajdowe-rajdowka-kjs-dodaj-zdjecia_rev019