„Grand Tour” i „Farma Clarksona” trafią na antenę w Polsce

Grand Tour
fot. The Grand Tour - oficjalny profil Facebook

Mamy dla Was naprawdę miłą, wtorkową niespodziankę! Spółka Warner Bros. Discovery zakupiła prawa do emisji ośmiu tytułów. Na liście znajdują się m.in. „Farma Clarksona” czy „Grand Tour”.

Przedstawiciele Warner Bros. Discovery poinformowali dzisiaj o zakupie praw do emisji aż ośmiu tytułów, które pojawią się na europejskim rynku. Miłośnicy motorsportu i szeroko rozumianej motoryzacji docenią zwłaszcza dwa z nich, „Grand Tour” i „Farmę Clarksona”.

Przygody Jeremy’ego, Jamesa i Richarda oraz rolnicze perypetie Clarksona (dwa pierwsze sezony) wyemitują stacje TTV i Metro. „Grand Tour” ma także trafić na antenę TVN Turbo.

Zobacz teżPZM: „Naszym postulatem nie było wprowadzanie „monopolu”

Nabycie praw do emisji skomentowała Myriam Lopez-Otazu, reprezentująca spółkę WB.D:

Z przyjemnością ogłaszamy dodanie aż ośmiu ekscytujących programów do naszych kanałów w całej Europie. Programy te mają wszelkie atrybuty, aby podbić serca publiczności i cieszymy się, że możemy włączyć je do naszej oferty poprzez różne marki i rynki. Nieustannie poszukujemy licencji do najlepszych treści dla naszych sieci, a różnorodna i dająca rozrywkę oferta odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostarczanie różnorakich i wysokiej jakości treści, które przemawiają do naszych widzów”.

Więcej przepełnionych motorsportem materiałów znajdziecie naturalnie na rallyandrace.pl.

Przy okazji, zachęcamy do zakupu… najnowszego, 42. numeru magazynu Rally and Race. Znajdziecie w nim wszystkie, najciekawsze informacje ze świata motorsportu. Od rajdów, przez wyścigi torowe, górskie, F1, po cross country, drift, simracing, rallycross czy karting. W Wasze ręce oddajemy przeszło 150 stron, przesiąkniętych emocjami z czołowych aren!

Podobają Ci się nasze newsy? Zaobserwuj Rally And Race także na Google News.