czwartek, 2 lutego, 2023
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaAktualnościHyundai zaprezentował odświeżonego i20N Rally1

Hyundai zaprezentował odświeżonego i20N Rally1

Hyundai Motorsport jako pierwszy zaprezentował swoją maszynę na sezon 2023. Zmiany w i20N wydają się być dość kosmetyczne.

Na pierwszy rzut oka odświeżony Hyundai i20N Rally1 nie różni się od konstrukcji, którą używano w sezonie 2022. Samochód zachował swoje barwy, z dachu zniknęła jednak złota folia (jej zadaniem było odbijanie promieni słonecznych). Zmienił się także kształt frontu – maska jest teraz nieco mocniej pochylona i wydłużona, zmieniono formę nadkoli i dolnego splittera. Najwięcej dzieje się jednak z tyłu, gdzie zainstalowano całkowicie nowe skrzydło. Jedną z najdziwniejszych korekt jest dodanie lusterek bocznych o dość fikuśnym kształcie.

W sieci pojawiły się już dość żartobliwe komentarze odnośnie tego, że ekipa Hyundaia… nadal nie zdradziła personaliów dyrektora stajni. Jak na razie najczęściej wspomina się o Cyrilu Abiteboulu. Francuz zarządzał ekipą Renault F1 w latach 2014-2020. W kuluarach mówi się, iż Abiteboul mógłby wprowadzić Koreańczyków na łono… królowej motorsportu.

Pełen skład osobowy zespołu Hyundaia w sezonie 2023 poznaliśmy w połowie listopada.

fot. motorsport.hyundai.com

Sean Kim, prezes Hyundai Motorsport:

Ostatni rok był jednym z najtrudniejszych dla nas jako drużyny, ale być może także jednym z najbardziej satysfakcjonujących. Sezon 2023 traktujemy jako swego rodzaju kontynuację tego, co osiągnęliśmy w 2022. Mamy naprawdę obiecujący pakiet modyfikacji w naszym i20N Rally1, skład, który wciąż głodny jest walki o tytuły, i ciężko pracujący zespół, który gotowy jest utrzymać tempo również w następnym, rajdowym sezonie”.

fot. motorsport.hyundai.com

Thierry Neuville:

Rywalizacja będzie znów bardzo zacięta, ale po obiecującej, drugiej połowie 2022 roku myślę, że możemy spodziewać się bardziej wyrównanej walki w 2023 roku. Cel pozostaje niezmieniony – wygrać Rajdowe Mistrzostwa Świata WRC w obu kategoriach”.

fot. motorsport.hyundai.com

Esapekka Lappi

Przez kilka dni testowałem samochód, był pozytywną niespodzianką. Nadal muszę dać sobie trochę czasu, aby lepiej zrozumieć maszynę i zespół, lecz jesteśmy w dobrej pozycji przed pierwszym startem. Pełna kampania oznacza, że ​​​​trzeba myśleć w szerszej perspektywie. Są rajdy, w których jestem bardzo mocny, ale są też takie, w których nie mam doświadczenia. Będzie to wyzwanie, ale jestem podekscytowany kalendarzem”.

Oficjalny komunikat prasowy znajdziecie na stronie internetowej Hyundai Motorsport.

Carlo Abarth
31 marca 1949 roku założyłem przedsiębiorstwo motoryzacyjne sygnowane własnym nazwiskiem. Stworzyłem dziesiątki świetnych, pełnych duszy samochodów... A dzisiaj piszę dla Rally and Race. Nie tylko o maszynach z emblematem skorpiona na masce.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Załoga Postawka/Postawka w czołówce Monte-Carlo Historique

Postawka
Jubileuszowy, 25. Rallye Monte-Carlo Historique już za nami. Tegoroczna edycja okazała się wielki sukcesem dla biało-czerwonych. Na...

Prema ogłasza skład LMP2. Rosjanin zamiast Kubicy

Prema ogłasza skład w LMP2
Prema startuje kolejny sezon w Długodystansowych Mistrzostwach Świata FIA. W barwach włoskiego sezonu, w którym w ubiegłym...

McRae wystartuje w ERC. Trzecie pokolenie rajdowego klanu

McRae
McRae to nazwisko, którego nie trzeba specjalnie przedstawiać w świecie rajdów. W tym sezonie w Rajdowych Mistrzostwach...

Kalendarz Tarmac Masters 2023

Tarmac
Przed nami ósmy sezon sportowej rywalizacji w ramach cyklu Tarmac Masters. Tegoroczna batalia zyska jednak nowy, istotny...

Partnerstwo z marką Stake gwoździem do trumny Alfa Romeo?

Stake
F1 to ogromny biznes, zaś kwestie sponsoringu czy partnerstwa medialnego to motor napędowy tego sportu. Nic więc...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Paste your AdWords Remarketing code here