niedziela, 25 lipca, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona główna Aktualności IRG Legends Reborn 2015 - pierwszy wyścig sezonu!

IRG Legends Reborn 2015 – pierwszy wyścig sezonu!

Na zachodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych, w gorącej Kalifornii, leży jeden z najsłynniejszych torów wyścigowych na świecie – Mazda Raceway Laguna Seca. Tor ten uchodzi za jeden z najciekawszych tego typu obiektów na świecie głównie przez zestaw zakrętów o numerach 8 i 8A, potocznie zwanych „korkociągiem”. Zakręt ten budzi szacunek nawet najlepszych kierowców wyścigowych, ponieważ należy do najtrudniejszych wiraży świata. Już sam fakt, że jest „ślepy” powoduje, że przejechanie go nie należy do łatwych, ale sprawę komplikuje dodatkowo fakt, że zakręt ten jest trójwymiarowy. Konkretnie, ma swój początek na szczycie wzniesienia (przez co ciężko do niego dohamować), a następnie zakręca w lewo i zamienia się w istną przepaść, by przejść w ciasny, prawy łuk 8A.

laguna_mapa

To właśnie na tym torze 11 stycznia 2014 roku odbędzie się inauguracja sezonu IRG Legends Reborn. Kierowcy IRG po raz pierwszy będą mogli spróbować ujarzmić bestie serii GT1, które zostały oddane w ich ręce. W dwóch wyścigach po 40 minut spodziewać się można około 30 okrążeń w każdym – zatem ponad 60 razy kierowcy odwiedzą korkociąg! Ile razy będą odwiedzać stanowiska serwisowe i wymieniać opony? Niektórzy mówią że tylko raz … inni że dwa razy … dostępne są 3 mieszanki wyścigowe i jedna kwalifikacyjna więc z pewnością będziemy świadkiem różnych strategii. Zwłaszcza, że kierowcy mają jeszcze do dyspozycji regulowany poziom boost dla silnika, który wpływa na zużycie paliwa. Wśród 25 zapisanych kierowców aż 9 wybrało Corvette. Po 4 osoby będą jechały w autach Viper, Saleen, Lamborghini i Ferrari. Nie zobaczymy na gridzie niestety ani Astona Martina ani Maserati Mc12.

Zapraszamy na wyścig!

LegendsNews_0

Do sezonu można się jeszcze zapisać tutaj: http://irg-world.pl/thread/357/2

Własne malowania należy wysyłać na adres league@irg-world.pl zgodnie z opisem:http://irg-world.pl/thread/359/1

Zapraszamy do śledzenia nas na Facebooku.

Inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Time Attack Trophy II runda – wyniki i pierwszy ON-BOARD

Time Attack Trophy
Time Attack Trophy runda II zakończona powodzeniem! Data 24 lipca 2021, miejsce Moto Park Toruń. Zwycięzca? Arkadiusz...

RX2e czyli elektryczne Mistrzostwa Świata Rallycross

Rallycross stoi przed widmem elektryfikacji nawet najmocniejszej klasie SuperCars. Obecnie w pełni elektryczna jest klasa RX2e. Zobaczcie...

Olbrzymi koszt odbudowy bolidu Verstappena

Szef stajni Red Bulla podzielił się swoimi przemyśleniami po kolizji Hamiltona i Verstappena na Silverstone. Przekazał też...

Mistrzostwa Świata Rallycross dzień 1

Filmowe podsumowanie pierwszego dnia zmagań Mistrzostw Świata Rallycross w Katalonii.

Najciekawsze przejazdy w RX3 z 1 dnia

Zapraszamy na krótkie podsumowanie najciekawszych przejazdów klasy RX czyli S1600 z pierwszego dnia Mistrzostw Świata Rallycross gdzie...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Fabia R5 vs Gaz 51, czyli estońska przygoda Zapały

Mariusz Zapała w niecodzienny sposób zakończył udział w Samsonas Rally Rokiskis. Mimo jednego zdarzenia to właśnie druga sytuacja sprawiła o zapadnięciu decyzji o wycofaniu...

„Felix” wystartuje w Tarmacu

Paweł „Felix” Danilczuk, który od dłuższego czasu przygotowuje się do powrotu na odcinki specjalne, opowiedział nam krótko o planach na sezon 2021. Znany wszystkim Felix...

Stajnia Retrotechnology poszerza flotę o dwa Fiaty

Rybnicka stajnia od pewnego czasu buduje dział retro, w którym znalazły się już takie auta jak: Autobianchi A112 Abarth, Fiat 500 czy 126 p....

Jak Kalle Rovanperä stracił podium w Monte Carlo

Po naprawdę świetnej jeździe Rovanperä ostatniego dnia Rajdu Monte Carlo 2021 zajmował 3. miejsce. Niestety, młody Fin popełnił błąd, który kosztował go podium. https://www.youtube.com/watch?v=5IqxI_zRx2A&ab_channel=RallyeRacing63