Kierowca F1 zorganizuje własną imprezę taneczną w Las Vegas

Fot. Ferrari

Carlos Sainz Jr, kierowca Scuderia Ferrari, będzie zajęty nie tylko ściganiem podczas weekendu wyścigowego w Las Vegas. Hiszpan zorganizuje imprezę taneczną o nazwie „Smooth Operator”, która odbędzie się w dniach 22-23 listopada w ALIBI Ultra Lounge w ARIA Resort & Casino. Impreza, trwająca aż 12 godzin, jest pierwszym wydarzeniem w historii F1, na którym kierowca osobiście zaprasza fanów do wspólnej zabawy.

Fani Formuły 1 będą mieli okazję nie tylko świętować powrót wyścigów do Las Vegas, ale także spotkać samego Sainza, który – jak zapowiedział – pojawi się osobiście. Kierowca, znany z przydomka „Smooth Operator”, zyskał jeszcze większą popularność dzięki charakterystycznemu stylowi jazdy oraz spokojnemu podejściu na torze. Jednak, aby w pełni cieszyć się atmosferą imprezy, Sainz poprosił fanów o zostawienie telefonów w kieszeniach. „Bywa denerwujące, kiedy w klubie wokół ciebie pojawia się kilkanaście kamer, gdy chcesz się po prostu dobrze bawić” – wyjaśnił w wywiadzie.

Wydarzenie w Las Vegas to element szeroko zakrojonej współpracy MGM Resorts z gwiazdami Formuły 1. „Naszym celem jest zapewnienie fanom doświadczenia, jakiego nie znajdą nigdzie indziej” – podkreślił Andrew Lanzino, odpowiedzialny za strategię wydarzeń dla MGM Resorts. Dodał też, że tegoroczny program obejmuje różne atrakcje mające zapewnić kibicom niezapomniane przeżycia.

Poza imprezą Sainza, MGM Resorts zaplanowało także inne wydarzenia, takie jak Shoey Bar w Bellagio, inspirowany australijskim kierowcą Danielem Ricciardo, który spopularyzował tradycję picia szampana z buta na podium. W tym roku bar odwiedzili m.in. Eva Longoria, Jeremy Renner i Mark Wahlberg. Ricciardo, mimo że nie weźmie udziału w wyścigu w Las Vegas, będzie obecny duchem – jego marka odzieżowa Enchanté otworzy pop-up store w The Cosmopolitan, po sukcesie podobnej inicjatywy w Austin.

Ponadto F1 nawiązało współpracę z LVMH, który organizuje luksusowy Dom Perignon Champagne Lounge przed fontannami Bellagio, a Ferrari otworzy pop-up butik w Bellagio, oferujący skórzane akcesoria i limitowane kolekcje dla fanów włoskiej marki.

Impreza „Smooth Operator” w wykonaniu Sainza jest wyrazem nowego, bardziej bezpośredniego podejścia Formuły 1 do fanów. Organizatorzy liczą, że wydarzenie stworzy atmosferę, której kibice nie zapomną.

Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami ze świata motorsportu, obserwuj serwis RALLY and RACE w Wiadomościach Google.