poniedziałek, 12 kwietnia, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona główna Aktualności Kozioł drugi w Banovcach

Kozioł drugi w Banovcach

Najgorętszy wyścigowy weekend sezonu 2014 już za nami i to nie tylko za sprawą tropikalnych temperatur jakie panowały podczas Impuls Leasing Jankov Vrsok 2013, ale również rywalizacji jaka rozegrała się pomiędzy polskimi, a słowackimi zawodnikami, zarówno w klasyfikacji generalnej jak i w poszczególnych grupach.

Zawody w Banovcach nad Bebravou przyciągnęły na start 114 zawodników, w tym bardzo mocno obsadzoną grupę kierowców startujących A grupowymi samochodami. Wśród nich na 3700 metrowej trasie pojawił się Krakowianin Grzegorz Kozioł, w swoim Mitsubishi Lancer Evo, który stoczył walkę ze Słowakiem Janem Milonem w Skodzie Fabii WRC oraz Maciejem Oleksowiczem, który przywiózł na zawody Forda Fiestę R5.

Sobota, to bardzo dobra jazda, która przyniosła drugie miejsce w grupie A. Niedzielne zawody również okazały się pomyślne dla krakowskiego kierowcy Mitsubishi Lancera. Podobnie jak w sobotę, Grzegorz Kozioł uplasował się na drugiej pozycji w grupie A, utrzymując pozycję lidera sezonu 2014.

Grzegorz Kozioł: To był bardzo pracowity weekend. Jak co roku w Banovcach miałem bardzo mocną stawkę w grupie A. Walka z samochodami WRC oraz R5 była bardzo ciekawa już od pierwszego podjazdu treningowego.  Na Jankov Vrsok mieliśmy okazję jeździć i po suchym i na mokrej nawierzchni, a pogoda zafundowała nam nawet grad. Jestem bardzo zadowolony z wyniku jaki udało mi się osiągnąć. Podwójne drugie miejsce to rezultat, który pozwala mi utrzymać fotel lidera w grupie A. Chciałem podziękować Maćkowi Oleksowiczowi za bezpośrednią walkę na tysięczne sekund podczas wszystkich podjazdów. Techniczna trasa w Banovcach, to najlepsze miejsce do spotkania rajdowych i wyścigowych kierowców. Wszystkim kibicom należą się podziękowania za wspaniały doping. Bez wsparcia moich partnerów: firmy Flora z Krakowa, UNI-MATIC oraz Rodax nie udało by mi się walczyć w tym sezonie. Auto perfekcyjnie przygotował Witek Serwis, a komputerem zajął się 4Turbo. Teraz kolejna runda GSMP w Siennej, którą niestety opuszczam, a więc na trasie wyścigu górskiego zobaczycie mnie dopiero na początku września w Korczynie.

inf. pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Łukasz Kabaciński wsiada do auta klasy Rally2 na dłużej

Łukasz Kabaciński i Michał Kuśnierz zdradzili swoje plany dotyczące nadchodzącego sezonu ProfiAuto RSMP. Załoga pojedzie cały sezon...

Testy ELMS rozpoczęte: Kubica najszybszy o poranku!

Na niecały tydzień przed pierwszym wyścigiem tegorocznej Europejskiej Serii Le Mans w Barcelonie, stawka przystąpiła do dwudniowych...

Felieton – Extreme E: Kto wyłączył dźwięk???

Stało się – elektryki ruszyły w teren! Jeszcze kilka lat temu w najśmielszych snach bym nie pomyślała,...

Tarmac Masters: onboard Miko Marczyka z opisem dzisiejszych oesów!

Przy okazji pierwszej rundy Tarmac Masters Miko Marczyk przejechał się po trasach rajdu. Przy okazji nagrał onboard...

Baja Drawsko Pomorskie dla Hołowczyca i Kurzei

Zwycięstwem Krzysztofa Hołowczyca i Łukasza Kurzei zakończył się w sobotę rajd Wysoka Grzęda Baja Drawsko Pomorskie. Zawody...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Fabia R5 vs Gaz 51, czyli estońska przygoda Zapały

Mariusz Zapała w niecodzienny sposób zakończył udział w Samsonas Rally Rokiskis. Mimo jednego zdarzenia to właśnie druga sytuacja sprawiła o zapadnięciu decyzji o wycofaniu...

„Felix” wystartuje w Tarmacu

Paweł „Felix” Danilczuk, który od dłuższego czasu przygotowuje się do powrotu na odcinki specjalne, opowiedział nam krótko o planach na sezon 2021. Znany wszystkim Felix...

Jak Kalle Rovanperä stracił podium w Monte Carlo

Po naprawdę świetnej jeździe Rovanperä ostatniego dnia Rajdu Monte Carlo 2021 zajmował 3. miejsce. Niestety, młody Fin popełnił błąd, który kosztował go podium. https://www.youtube.com/watch?v=5IqxI_zRx2A&ab_channel=RallyeRacing63

Stajnia Retrotechnology poszerza flotę o dwa Fiaty

Rybnicka stajnia od pewnego czasu buduje dział retro, w którym znalazły się już takie auta jak: Autobianchi A112 Abarth, Fiat 500 czy 126 p....