Takie rajdówki lubimy! Mitsubishi Lancer Evo 4 po przebudowie! Piękny rajdowy klasyk z krótkim VINem, ale kierownicą po lewej stronie. Ponad 400 KM!
Lancer Evo 4 to generacja, która produkowana była od sierpnia ’96 o stycznia ’98. Seryjnie z dwulitrowego, turbodoładowanego silnika krzesano 280 KM. Dziś prezentujemy znaleziony na znanym portalu ogłoszeniowym bardzo ciekawy egzemplarz.
Wóz został kompletne rozebrany i zbudowany w specyfikacji rajdowej. Wyremontowany, zakuty silnik po modyfikacjach legitymuje się mocą 403 KM i 528 Nm na mocniejszej mapie. Do tego N grupowe sprzęgło. Zawieszenie marki Protlum, model v3 Top Race z pełną regulacją. Przednia i środkowa szpera to LSD marki KAAZ, tylny dyferencjał Cusco LSD. W wozie sporo elementów pochodzi z nowszej generacji Evo IX. To niektóre części silnika, ale też np hamulce, krótsza maglownica i koło zamachowe.
Bezpieczeństwo
We wnętrzu pełna klatka IRECO, system gaśniczy Sparco i tak oczywiste elementy jak fotele kubełkowe i pasy szelkowe.
Wizualnie auto prezentuje się bardzo klasycznie i chwała za to! Bez problemu rozpoznasz jaka to generacja Mitsubishi Evo i na myśl przyjdą najlepsze czasy polskich i światowych rajdów.
LINK DO OGŁOSZENIA
Ten artykuł nie jest zachętą do zakupu, a jedynie pokazuje atrakcyjne auto, które zaoferowano na jednym z portali. Zachęcamy do zainteresowania się wozem, bo z pewnością jest to wyjątkowy na naszym rynku egzemplarz.
Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami ze świata motorsportu, tuningu i szeroko pojętej motoryzacji obserwuj serwis RALLY and RACE w Wiadomościach Google.
fot. otomoto.pl