wtorek, 28 listopada, 2023
42 numer w sklepie online, dostawa GRATIS
Strona głównaAktualnościSkład APR Motorsport na sezon 2021

Skład APR Motorsport na sezon 2021

Hyundai i20 R5, Ford Fiesta Rally3, to tylko część samochodów ze stajni APR Motorsport, która mocnym akcentem wprowadzi kilka nowości na rodzime trasy ProfiAuto Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski i Marten Tarmac Masters.

Skład zespołu APR Motorsport liczy sobie cztery załogi, które będziemy mogli oglądać w rywalizacji krajowego czempionatu oraz w Marten Tarmac Masters.

Debiut Amic Rally Team 

Podczas drugiej rundy Marten Tarmac Masters, czyli 3. Rajdu Ziemi Głubczyckiej wszystkie cztery duety stawią się na starcie w tym Agnieszka Załęcka z Mateuszem Pawłowskim. Będzie to dla nich pierwszy start po przesiadce z Hondy Civic do Forda Fiesty Rally3, o czym pisaliśmy już TUTAJ.

Foto: AMIC Rally Team Aga Załęcka

,,Mamy dla Was cudowną wiadomość! Z AMIC Rally Team zdecydowaliśmy sprawdzić się na odcinkach specjalnych w Rajdzie Ziemi Głubczyckiej Tarmac Masters! To oznacza, że widzimy się na OS-ach już 8-9.05.2021″ – zapowiedziała Agnieszka Załęcka

Obrona pozycji lidera

Walkę o pierwszą pozycję w klasie PRO 1 stoczy załoga TVN Turbo Rally Team w postaci Łukasza Byśkiniewicza i Zbigniewa Cieślara. Po wygraniu rywalizacji na oesach w okolicach Nowej Rudy staną do walki o obronę pierwszej lokaty w wyżej wspomnianej klasie.

Foto: Maciej Niechwiadowicz

Dzięki temu możemy spodziewać się wyjątkowo zaciętego pojedynku pomiędzy zawodnikiem niegdyś startującym Hyundaiem i20 R5, a stałą uczestniczką rund śląskiego czempionatu w stawce Rajdu Okręgowego.

„Gdy na trasie Bolek, rajd może kończyć się we wtorek”

Kamil Bolek i Łukasz Jastrzębski zasiądą po raz trzeci w Peugocie 208 Rally4, aby zasilić szeregi klasy Rally4. Start w 5. Tech-Mol Rally zakończyli z drugim wynikiem i z pewnością gdyby nie kilka małych błędów zwycięstwo nad Szymonem Cieślakiem mogło by okazać się faktem.

Dla Kamila Bolka będą to kolejne kilometry cennego doświadczenia w celu jak najlepszego zbudowania tempa przed zbliżającym się Rajdem Nadwiślańskim.

Foto: Maciej Niechwiadowicz

Maciej Lubiak w starym, dobrym Hyundaiu

Po roku startów za kierownicą Peugeota 208 R2 do i20 R5 wrócił Maciej Lubiak. Jeden z zawodników klasy PRO być może namiesza w stawce czołówki ProfiAuto Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski podczas treningowego startu na szybkich oraz pełnych syfu odcinkach specjalnych rajdu organizowanego przez Automaster Klub oraz Global Sport.

Na prawym fotelu nadal będzie obecny Grzegorz Dachowski, który tworzy załogę z Maciejem Lubiakiem od występu w OMV MaxxMotion Rally SLOVAKIA RING.

Foto: Maciej Niechwiadowicz

Zmagania na trasach województwa opolskiego ruszą tydzień po majowym weekendzie natomiast nowy sezon ProfiAuto Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski wystartuje sześć dni później.

Dominik Reda
Dominik Reda
Rajdy samochodowe są jego całym życiem. Interesuje go wszystko co z nimi jest związane – ciekawostki, statystyki, historia. W Rally and Race Dominik będzie Wam przybliżał wszystko co związane jest z tą dyscypliną motorsportu.

NOWOŚCI

Peugeot 208 Rallye do kupienia tylko w jednym salonie na świecie

Peugeot 205 Rallye był ogromnym sukcesem sprzedażowym, który zaskoczył samego producenta. Zaprezentowany w 1988 roku samochód miał...

Yaris Cup – całkowicie nowa klasa w polskim Rallycrossie

W sezonie 2024 zadebiutuje zupełnie nowa klasa w Mistrzostwach Polski Rallycross. Będzie to Yaris Cup. Pucharowa klasa...

Barbórka Bis z nowymi lokalizacjami

Tydzień po 61 Rajdzie Barbórka odbędzie się Rally Barbórka Bis dla kierowców amatorów. Wydarzenie będzie organizował Witold...

Rajdy kontra wyścigi – akcja roku FIA

W RALLY and RACE kochamy jednakowo rajdy i wyścigi. Zdarza się jednak, że trzeba wybrać jedno z...

61 Rajd Barbórka na żywo w TVN Turbo – harmonogram relacji

Tegoroczna edycja 61. Rajdu Barbórka ponownie będzie transmitowana na żywo. Jednak nie wszystkie odcinki. Będą trzy wejścia...

NAJPOCZYTNIEJSZE