sobota, 23 stycznia, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona główna Aktualności On-board z przejazdu Roberta Kubica wypożyczonym BMW M4 po pętli północnej Nurburgringu

On-board z przejazdu Roberta Kubica wypożyczonym BMW M4 po pętli północnej Nurburgringu

Szalona jazda Roberta Kubicy na Nurburgringu

Zastanawialiście się, jak Robert Kubica spędza czas między treningami i zawodami DTM. Pewnie was nie zdziwimy… dalej jeździ samochodem. Tak było w Niemczech, gdzie w wolnym czasie Robert zrobił sobie wypad na pętlę północną toru Nurburgring. Wypożyczył BMW i zaliczył kosmiczny przejazd. Jego wyczyny nagrał to właściciel wypożyczalni.

Nordschleife, czyli zielone piekło, to chyba jeden z ładniejszych, ciekawszych i najniebezpieczniejszych torów, na którym urządzane są regularne trackday’e. Na tor można przyjechać swoim samochodem lub wypożyczyć sportowe auto w okolicznych wypożyczalniach. Z reguły jednak takie auta wypożyczane są wyłącznie z instruktorem. Większość firm trzyma się tej reguły na tyle restrykcyjnie, że kłopot z wypożyczeniem miał sam Robert Kubica, bowiem jego warunkiem był przejazd bez nikogo na pokładzie.

W końcu jednak udało mu się znaleźć taką wypożyczalnie. Jeden z właścicieli i instruktorów ekipy Apex Nurburg, Misha Charoudin, zgodził się na taki układ pod warunkiem, że Kubica zrobi z nim jedną pętle, a on nagra przejazd. Na nagraniu widać, że polski kierowca jest w świetnej formie. Tempo przejazdy było świetne, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że była to pierwsza wizyta Roberta Kubicy na Nordschleife. Jak przyznał się sam, tor znał jedynie z symulatora, w którym spędzał dużo czasu podczas pandemii. Przyznajemy, że widzieliśmy już nie jednego on-boarda z przejazdu po Nurburgringu, ale przejazd Kubicy zrobił na nas spore wrażenie. Zresztą zobaczcie sami.

Autor: Kuba Sabała

Drodzy czytelnicy i fani Rally and Race, przypominamy o naszej akcji ARCHEO. Kupując jeden z archiwalnych numerów magazynu, pomagacie nam uatrakcyjnić serwis i nasze relacje z imprez sportowych – zarówno tych większych i mniejszych. Każdy sprzedany numer zbliża nas do celu! Wielkie dzięki za wsparcie!

Archiwalne numery kupicie ⇒ TUTAJ

redakcjahttp://rallyandrace.pl
Profil redakcyjny dla artykułów stworzonych przez kilku naszych redaktorów.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Monte Carlo 1995 – zwycięstwo Sainza

Carloz Sainz w 1995 roku wygrywa Rajd Monte Carlo za kierownicą Subaru Imprezy 555. Było to 26...

Rajd Monte Carlo 2021 – dzień drugi: Evans na czele, Ogier goni, a Loubet wpada na skarpę

Drugi dzień rywalizacji podczas Rajdu Monte Carlo 2021 przyniósł sporo przetasowań i zwrotów akcji. Tanak spadł na...

Kalendarz Pucharu Toru Słomczyn 2021

Znamy już również kalendarz na sezon 2021 dla uczestników Pucharu Toru Słomczyn. Impreza niezmiennie kierowana jest do...

Kalendarz SuperOESów Toru Kielce na 2021

Znamy już kalendarz Kieleckich SuperOESów organizowanych przez Automobilklub Kielecki. W tym roku na zawodników czeka 10 rund...

Rajd Monte Carlo 2021 – pierwszy dzień: Hyundai górą, „rolka” Suninena [wideo]

Dziś w Rajdzie Monte Carlo kierowcy przejechali tylko dwa odcinki specjalne, ale i tak nie brakowało wrażeń,...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Rajd Monte Carlo 2021: Szykana i tablica w miejscu wypadku Tanaka

Podczas tegorocznej edycji Rajdu Monte Carlo organizatorzy przewidzieli kilka ważnych zmian. Jedną z nich są specjalne środki ostrożności w miejscu ubiegłorocznej kraksy Tanaka. W tym...

Jakub Brzeziński wraca do ścigania i wsiada do Rally4!

„Colin”, czyli Jakub Brzeziński, po roku przerwy od regularnych startów wraca w wielkim stylu. Mistrz Polski w klasie 4WD opowiedział nam o swoich szczegółowych...

Fabia R5 vs Gaz 51, czyli estońska przygoda Zapały

Mariusz Zapała w niecodzienny sposób zakończył udział w Samsonas Rally Rokiskis. Mimo jednego zdarzenia to właśnie druga sytuacja sprawiła o zapadnięciu decyzji o wycofaniu...

Stajnia Retrotechnology poszerza flotę o dwa Fiaty

Rybnicka stajnia od pewnego czasu buduje dział retro, w którym znalazły się już takie auta jak: Autobianchi A112 Abarth, Fiat 500 czy 126 p....