poniedziałek, 14 czerwca, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona główna Aktualności PIRELLI POZOSTAJE PREFEROWANYM DOSTAWCĄ ORYGINALNEGO WYPOSAŻENIA W SEKTORZE PREMIUM I PRESTIŻ

PIRELLI POZOSTAJE PREFEROWANYM DOSTAWCĄ ORYGINALNEGO WYPOSAŻENIA W SEKTORZE PREMIUM I PRESTIŻ

PIRELLI POZOSTAJE PREFEROWANYM DOSTAWCĄ ORYGINALNEGO WYPOSAŻENIA W SEKTORZE PREMIUM I PRESTIŻ: 266 NOWYCH HOMOLOGACJI W 2014 r. I ŁĄCZNIE 1846 NA CAŁYM ŚWIECIE

 

Lamborghini (1)

NAJBARDZIEJ ZAAWANSOWANE I PRESTIŻOWE SUV-Y NA MOTOR SHOW W GENEWIE WYPOSAŻONE W OPONY PIRELLI P ZERO I SCORPION

 

P ZERO PEŁNI GŁÓWNĄ ROLĘ WŚRÓD SUPERSAMOCHODÓW W GENEWIE, TAKICH JAK LAMBORGHINI AVENTADOR LP 750-4 SUPERVELOCE

 

NA TARGACH ZAPREZENTOWANA ZOSTAŁA RÓWNIEŻ TECHNOLOGIA PIRELLI SEAL INSIDE, WYRÓŻNIKIEM WŁOSKIEJ FIRMY SĄ TAKŻE NAJNOWSZE OPONY CAŁOROCZNE CINTURATO ALL SEASON

 

 Aventador LP 700-4 Pirelli Edition 01

Mediolan, 3 marca 2015 – Po raz kolejny Pirelli przybywa na Międzynarodowy Salon Samochodowy w Genewie jako  niekwestionowany lider, jeśli chodzi o nowe homologacje w najwyższym segmencie rynku. W 2014 roku Pirelli zdobyło 266 nowych homologacji, z których 213 pochodziło z sektorów Premium i Prestiż: wzrost o 6% w porównaniu do ubiegłego roku. Spośród nich 118 otrzymało specjalne oznakowanie na ścianie bocznej opony, które wskazuje, że są one szyte na miarę dla konkretnego producenta samochodów. Łącznie, homologacje Pirelli osiągnęły rekordową liczbę 1846 na całym świecie.

Dowodem tej liczby homologacji są liczne stoiska na 85. Salonie Motoryzacyjnym w Genewie, na których najmocniejsze samochody takie, jak Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce oraz najnowsza generacja SUV-ów została zaprezentowana na oponach Pirelli.

Aventador LP 700-4 Pirelli Edition 02
Jednak Pirelli to nie tylko osiągi. Wiele samochodów prezentowanych w Genewie wykorzystuje technologię włoskiej firmy Seal Inside, opracowaną przez inżynierów Pirelli, która umożliwia zmotoryzowanym kontynuowanie podróży nawet w przypadku przebicia opony.

NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWE SUV-Y KORZYSTAJĄ Z OPON P ZERO I SCORPION

Najważniejszym wydarzeniem tegorocznego Salonu Motoryzacyjnego w Genewie jest prezentacja najbardziej znanych na świecie marek typu SUV, od Audi Q7, który ma tu swój europejski debiut, do Audi Q3 po liftingu, nie wspominając nowego, zaawansowanego technologicznie Volvo XC90 czy BMW X5M i X6M. Wszystkie te modele wybrały opony Pirelli Scorpion (w tym również Scorpion Verde lub model All Season) a także opony P Zero, po to by skutecznie przełożyć całą moc auta i zapewnić maksymalną przyczepność.
Pirelli stworzyło opony szyte na miarę, ze specjalną homologacją dla każdego z wymienionych powyżej SUV-ów, gwarantujące doskonałą przyczepność i hamowanie na mokrej nawierzchni, w połączeniu z naturalną potrzebą uzyskania stabilności wymaganą w tego typu samochodach o dość dużej wadze.

Aventador SV_3-4 Front

P ZERO DLA NAJNOWSZEJ GENERACJI SUPERSAMOCHODÓW

Po prezentacji w grudniu ubiegłego roku Lamborghini Aventador LP 700-4 Pirelli Edition, kolejny rozdział legendarnej już współpracy pomiędzy Lamborghini i Pirelli zostanie zaprezentowany w Genewie. Nowy Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce jest wyposażony wyłącznie w opony P Zero. Ten najnowszy supersamochód wywodzi się z Sant’Agata Bolognese i ma swój światowy debiut w Genewie. Wyposażony w opony P Zero Corsa umożliwiające mu przeniesienie ekstremalnej mocy na drogę.

 

TECHNOLOGIA PIRELLI SEAL INSIDE NA WYSTAWIE W GENEWIE

Technologia „Seal Inside” jest częścią szeregu rozwiązań, które definiują filozofię Pirelli jako „Rozszerzona Mobilność”. Opony Pirelli są nie tylko na oryginalnym wyposażeniu wielu nowych Volkswagenów (od Tourana debiutującego w Genewie do Passata zaprezentowanego w zeszłym roku w Paryżu). Technologia będąca kontynuacją strategii premium obecna jest także w najnowszym produkcie Pirelli: Cinturato All Season, opony całorocznej, która w styczniu została wprowadzona na rynek europejski.

„Seal Inside” jest nową technologią, która pozwala kierowcy kontynuować jazdę samochodem bez utraty ciśnienia w oponie w przypadku jej przebicia nawet do 4 mm. Gdy taka sytuacja nastąpi, środek uszczelniający wewnątrz opony krzepnie wokół przedmiotu, który przebił oponę, zapobiegając wydobywaniu się powietrza. Gdy przedmiot, który przebił oponę zostanie wydobyty środek uszczelniający rozszerza się i wypełnia lukę. Technologia ta prezentuje kolejną ważną innowację w zakresie bezpieczeństwa od Pirelli.

Aventador SV_3-4 Rear

 

Inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

2. Marten Rajd Strzeliński za nami

W miniony weekend zakończył się 2. Marten Rajd Strzeliński, który zainaugurował tegoroczny cykl MSP Rally Trophy. Poza...

Krzysztof Romanowski wygrywa Drift Open w Debrznie.

Za nami emocjonująca inauguracje sezonu Drift Open w Debrznie. W klasie Masters - najwyższej w DO niepokonany...

Oliver Solberg – wygrana we Włoszech, wyjazd do Kenii!

Kariera młodego zawodnika jaśnieje coraz bardziej. Wicemistrz ERC z 2020 roku ma za sobą kolejny, bardzo udany...

Mercedes kończy śrubowanie swoich rekordów

Miniony weekend był dla stajni Mercedesa jednym z najgorszych w ostatnich miesiącach. Po wtopie w Monako, z...

Adrian Chwietczuk wygrywa 40. Rajd Podlaski!

Ostatni szutrowy sprawdzian przed 77. Orlen Rajdem Polski dla zawodnika Hołowczyc Racing. Olsztynianin w pasjonującej walce pokonał...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Rajd Monte Carlo 2021: Szykana i tablica w miejscu wypadku Tanaka

Podczas tegorocznej edycji Rajdu Monte Carlo organizatorzy przewidzieli kilka ważnych zmian. Jedną z nich są specjalne środki ostrożności w miejscu ubiegłorocznej kraksy Tanaka. W tym...

Jakub Brzeziński wraca do ścigania i wsiada do Rally4!

„Colin”, czyli Jakub Brzeziński, po roku przerwy od regularnych startów wraca w wielkim stylu. Mistrz Polski w klasie 4WD opowiedział nam o swoich szczegółowych...

Kto i czym pojedzie w RSMP, czyli co już wiemy o roszadach wśród polskich kierowców

Sezon RSMP 2021 rusza za nieco ponad trzy miesiące, ale niektórzy kierowcy już przedstawili swoje częściowe plany na tegoroczny rok zmagań w krajowym czempionacie. Adrian...

Fabia R5 vs Gaz 51, czyli estońska przygoda Zapały

Mariusz Zapała w niecodzienny sposób zakończył udział w Samsonas Rally Rokiskis. Mimo jednego zdarzenia to właśnie druga sytuacja sprawiła o zapadnięciu decyzji o wycofaniu...