Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak zaczynają sezon 2025 roku od prawdziwej bomby. Po pięciu latach startów w Skodzie nadchodzi czas na nowe wyzwanie dla naszego eksportowego teamu. Co się zmienia?
Wielu czekało na ogłoszenie planów zespołu Kajetanowicza, a dostaliśmy prawdziwą rewolucję. Nowy sezon zapowiada się naprawdę ciekawie. Po latach spędzonych za kierownicą Skody Fabii, Kajto i Maciej postanowili postawić na… Toyotę GR Yaris Rally2! Jak podkreśla sam Kajetanowicz, to auto, które z pewnością będzie dużym wyzwaniem, ale i nadzieją na osiągnięcie nowych celów.
Polską załogę w nowym aucie po raz pierwszy zobaczymy w Kenii na Rajdzie Safari. Według zawodników to świetna okazja, by sprawdzić się na jednym z najtrudniejszych odcinków WRC. Wszyscy z niecierpliwością czekamy na debiut Toyoty GR Yaris Rally2 w rękach Kajetanowicza i efekty.
Zobacz także: Kajetanowicz testuje nowego GR Yarisa Rally2 – wideo
To nie koniec nowości u Kajto!
Chyba wszyscy przyzwyczailiśmy się, że Kajto lubi zaskakiwać, więc zmiana samochodu to nie jedyne zmiany w 2025 roku. Polacy wracają pod polskie skrzydła i w tym sezonie obsługiwani będą przez polski zespół Rallylab-Technology, z którym Kajetan już współpracował w przeszłości. Sam zawodnik podkreśla, że nie ma obaw co do nowej stajni i tego, że wszystko będzie przygotowane jak należy. Nie była to spontaniczna decyzja, ale długo przygotowywany projekt. Jednak prawdziwa próba dopiero przed nami – na odcinkach rajdowych. Sezon 2025 zapowiada się naprawdę intensywnie dla naszej najbardziej utytułowanej załogi w WRC. Przed Kajetanowiczem i jego zespołem sporo pracy, ale i wielkie wyzwania. Będziemy kibicować i trzymać kciuki.
O planach i kulisach zmian porozmawialiśmy z Kajto kilka dni temu. Jeśli chcecie więcej dowiedzieć się o przyszłości, a także przeszłości naszego rajdowego mistrza, to odsyłamy was za kilka tygodni do najbliższego numeru magazynu Rally and Race, w którym opublikujemy długą i bardzo szczerą rozmowę z Kajetanem Kajetanowiczem.
– Rozpoczynamy kolejny sezon w Rajdowych Mistrzostwach Świata, który będzie nie tylko pełny wyzwań, ale i nowości. Przesiadamy się do nowego samochodu – Toyoty GR Yaris Rally2, którą do startów przygotuje rodzima stajnia Rallylab Technology. Wierzę, że silna polska ekipa przeciwstawi się mocnej stawce, jaka co roku zbiera się w WRC2 Challenger. Nowe auto to spora zmiana, ale przede wszystkim szansa na rozwój, a ten stawiam na pierwszym miejscu. – powiedział Kajetanowicz
Jeśli chcesz być na bieżąco z informacjami ze świata motorsportu, obserwuj serwis RALLY and RACE w Wiadomościach Google.