niedziela, 25 lipca, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona główna Aktualności Radek Ćwięczek: Magura nowym wyzwaniem

Radek Ćwięczek: Magura nowym wyzwaniem

Podjazd z Magury Małastowskiej do Gładyszowa w Powiecie Gorlickim, liczący 3180 metrów wijącej się pod górę trasy to zupełnie nowe wyzwanie dla najszybszych kierowców w kraju rywalizujących w cyklu Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski. 1 Wyścig Górski Magura Małastowska zadebiutuje już w najbliższy weekend. Dwie rundy rozegrane w sobotę i w niedzielę zamkną sezon wyścigów górskich a.d. 2014. W wielkim finale cyklu, który ostatecznie rozstrzygnie wyniki we wszystkich klasyfikacjach sezonu, o jak najwyższe miejsce w klasie N-2000 powalczy Radosław Ćwięczek.

Radek Ćwięczek: Niestety sezon dobiega końca i muszę powiedzieć, że minął bardzo szybko. Startem w Golicach kończymy rok jakiego jeszcze nie miałem. Po raz pierwszy wystartowałem we wszystkich rundach. Sezon rozpocząłem w Załużu, gdzie nowością był dla mnie jednorazowy występ Hondą Civic Type-R, a na koniec sezonu mamy zupełnie nową trasę w Magurze.

Nie wszystko poszło tak, jak bym sobie tego życzył, ale taki jest motosport, czasem coś zawodzi. Wiele osób jest zaangażowanych w moje starty i już teraz bardzo im za tą pracę dziękuję. Zrobię co będę mógł, żeby Clio w barwach FXSalt i CATKOP było wysoko!

Magura dla wszystkich będzie nowym wyzwaniem i dobrze się stało, że w cyklu pojawiła się nowa runda. Niestety specyfika trasy nie jest najlepsza dla mojego Clio. Wydaje się, że jest podobna do Załuża. Myślę że kiedy przyjdzie prędkość to parę miejsc może być ciekawych…

Chciałbym, żeby klasa była liczna, co dałoby mi realną szanse na walkę o podium i tytuł na koniec. Kibiców zapraszam do naszego serwisu, gdzie będę miał dla Was zespołowe czapeczki! Do zobaczenia w najbliższy moto-weekend w okolicach Gorlic, gdzie emocji nie zabraknie.

Starty zespołu Ćwięczek Sport w sezonie 2014 wspiera partner strategiczny FXSalt oraz CATKOP. Patronami medialnymi są portal TopRally.pl, gazeta Auto-Moto Biznes oraz Radio Eska Tarnów.

inf. pras.

 

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Time Attack Trophy II runda – wyniki i pierwszy ON-BOARD

Time Attack Trophy
Time Attack Trophy runda II zakończona powodzeniem! Data 24 lipca 2021, miejsce Moto Park Toruń. Zwycięzca? Arkadiusz...

RX2e czyli elektryczne Mistrzostwa Świata Rallycross

Rallycross stoi przed widmem elektryfikacji nawet najmocniejszej klasie SuperCars. Obecnie w pełni elektryczna jest klasa RX2e. Zobaczcie...

Olbrzymi koszt odbudowy bolidu Verstappena

Szef stajni Red Bulla podzielił się swoimi przemyśleniami po kolizji Hamiltona i Verstappena na Silverstone. Przekazał też...

Mistrzostwa Świata Rallycross dzień 1

Filmowe podsumowanie pierwszego dnia zmagań Mistrzostw Świata Rallycross w Katalonii.

Najciekawsze przejazdy w RX3 z 1 dnia

Zapraszamy na krótkie podsumowanie najciekawszych przejazdów klasy RX czyli S1600 z pierwszego dnia Mistrzostw Świata Rallycross gdzie...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Fabia R5 vs Gaz 51, czyli estońska przygoda Zapały

Mariusz Zapała w niecodzienny sposób zakończył udział w Samsonas Rally Rokiskis. Mimo jednego zdarzenia to właśnie druga sytuacja sprawiła o zapadnięciu decyzji o wycofaniu...

„Felix” wystartuje w Tarmacu

Paweł „Felix” Danilczuk, który od dłuższego czasu przygotowuje się do powrotu na odcinki specjalne, opowiedział nam krótko o planach na sezon 2021. Znany wszystkim Felix...

Stajnia Retrotechnology poszerza flotę o dwa Fiaty

Rybnicka stajnia od pewnego czasu buduje dział retro, w którym znalazły się już takie auta jak: Autobianchi A112 Abarth, Fiat 500 czy 126 p....

Jak Kalle Rovanperä stracił podium w Monte Carlo

Po naprawdę świetnej jeździe Rovanperä ostatniego dnia Rajdu Monte Carlo 2021 zajmował 3. miejsce. Niestety, młody Fin popełnił błąd, który kosztował go podium. https://www.youtube.com/watch?v=5IqxI_zRx2A&ab_channel=RallyeRacing63