poniedziałek, 12 kwietnia, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona główna Aktualności Rusza trzeci sezon Toyota Cup

Rusza trzeci sezon Toyota Cup

W kwietniu wystartuje trzeci sezon pucharu Toyota Cup dla amatorów sportowej rywalizacji youngtimerami Toyoty. W tym roku zawodnicy będą rywalizować w ramach nowej serii wyścigów klasycznych samochodów Interia Drive Cup. Puchar obejmie 6 rund w stylu track day rozgrywanych od kwietnia do listopada.

ttc__1_1

Nowa seria Interia Drive Cup jest przeznaczona dla wszystkich kierowców klasycznych samochodów – zarówno aut zabytkowych, jak i youngtimerów. Organizatorzy przewidzieli także osobną grupę dla nowych samochodów, wyprodukowanych po 2001 roku, dlatego aby wziąć udział w zawodach, wystarczy mieć samochód i trochę entuzjazmu. Do startów w Interia Drive Cup nie potrzeba licencji sportowej, doświadczenia ani nawet prawa jazdy – niepełnoletni zawodnicy mogą startować za zgodą rodziców. W zawodach mogą brać udział zarówno auta seryjne, jak i modyfikowane. Oczywiście nie zabraknie godnych przeciwników dla doświadczonych sportowców, prowadzących profesjonalnie przygotowane samochody.

ttc__1_2

Zawodnicy zostaną podzieleni na różne grupy, w zależności od pojemności silnika i stopnia modyfikacji. Każdy kierowca odnajdzie się ze swoim samochodem i będzie rywalizował z autami o podobnej charakterystyce. Będzie też markowy puchar dla właścicieli sportowych Toyot, realizowany wspólnie z Toyota Team Classic.

ttc__2_1

„Serdecznie zapraszam na kolejny sezon Toyota Cup” – zachęca Michał Horodeński, lider Toyota Team Classic. – „Markowy puchar Toyoty to doskonała okazja do sprawdzenia się w jednakowych samochodach. W tej rywalizacji bardziej liczą się indywidualne umiejętności niż sprzęt. W ubiegłym roku mieliśmy w sumie 34 zawodników, którzy ścigali się głównie modelami Celica GT i MR2”.

ttc__3102 ttc__3612 ttc__3640 ttc__3727 ttc__3947 ttc__8931 ttc_649a7145

inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Łukasz Kabaciński wsiada do auta klasy Rally2 na dłużej

Łukasz Kabaciński i Michał Kuśnierz zdradzili swoje plany dotyczące nadchodzącego sezonu ProfiAuto RSMP. Załoga pojedzie cały sezon...

Testy ELMS rozpoczęte: Kubica najszybszy o poranku!

Na niecały tydzień przed pierwszym wyścigiem tegorocznej Europejskiej Serii Le Mans w Barcelonie, stawka przystąpiła do dwudniowych...

Felieton – Extreme E: Kto wyłączył dźwięk???

Stało się – elektryki ruszyły w teren! Jeszcze kilka lat temu w najśmielszych snach bym nie pomyślała,...

Tarmac Masters: onboard Miko Marczyka z opisem dzisiejszych oesów!

Przy okazji pierwszej rundy Tarmac Masters Miko Marczyk przejechał się po trasach rajdu. Przy okazji nagrał onboard...

Baja Drawsko Pomorskie dla Hołowczyca i Kurzei

Zwycięstwem Krzysztofa Hołowczyca i Łukasza Kurzei zakończył się w sobotę rajd Wysoka Grzęda Baja Drawsko Pomorskie. Zawody...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Fabia R5 vs Gaz 51, czyli estońska przygoda Zapały

Mariusz Zapała w niecodzienny sposób zakończył udział w Samsonas Rally Rokiskis. Mimo jednego zdarzenia to właśnie druga sytuacja sprawiła o zapadnięciu decyzji o wycofaniu...

„Felix” wystartuje w Tarmacu

Paweł „Felix” Danilczuk, który od dłuższego czasu przygotowuje się do powrotu na odcinki specjalne, opowiedział nam krótko o planach na sezon 2021. Znany wszystkim Felix...

Jak Kalle Rovanperä stracił podium w Monte Carlo

Po naprawdę świetnej jeździe Rovanperä ostatniego dnia Rajdu Monte Carlo 2021 zajmował 3. miejsce. Niestety, młody Fin popełnił błąd, który kosztował go podium. https://www.youtube.com/watch?v=5IqxI_zRx2A&ab_channel=RallyeRacing63

Stajnia Retrotechnology poszerza flotę o dwa Fiaty

Rybnicka stajnia od pewnego czasu buduje dział retro, w którym znalazły się już takie auta jak: Autobianchi A112 Abarth, Fiat 500 czy 126 p....