Bolid F1 Alfy Romeo rusza w tournee po Polsce

435
Fot. Sauber

Już w ten piątek wystartuje kolejna edycja pokazowego tourne z udziałem samochodu Formuły 1 zespołu Alfy Romeo. Model C37 będzie można obejrzeć w 10. miastach Polski.

Za akcją stoi oczywiście sponsor tytularny ekipy, czyli PKN Orlen. Nowa trasa potrwa aż do pierwszego tygodnia sierpnia i obejmie dziesięć miast, które nie były częścią ubiegłorocznego tourne – wtedy auto obejrzało pół miliona fanów. Od tamtej pory zmieniło się malowanie – zgodnie z normalną praktyką, trzyletni samochód będzie prezentowany w barwach aktualnie używanych przez zespół w Formule 1.

Trasa tegorocznej edycji wygląda następująco:

04-06 – Lublin
11-06 – Mikołajki/Prawdowo
17-06 – Olsztyn
23-06 – Gdynia
29.06-4.07 – Koszalin
5-10.07 – Szczecin
14-19.07 – Toruń
20-25.07 – Kostomłoty
26-31.07 – Bielsko-Biała
1-5.08 – Zakopane

„Zaangażowanie w Formułę 1 i współpracę z Robertem Kubicą traktujemy jako inwestycję” – skomentował Adam Burak, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu.

„To jeden z naszych kluczowych projektów sponsoringowych, który wspiera działalność biznesową PKN ORLEN i buduje globalną rozpoznawalność marki. Tworzymy silny koncern multienergetyczny, który będzie skutecznie konkurował na międzynarodowych rynkach. Sponsoring sportowy wzmacnia efekty naszych działań. Tylko w 2020 roku ekwiwalent reklamowy związany z obecnością marki ORLEN w Formule 1, obejmujący ponad 100 tys. publikacji, wyniósł 433 mln zł”.