czwartek, 8 grudnia, 2022
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaRajdyRSMP | HRSMPŚwietne tempo Szejów w domowym Rajdzie Wisły

Świetne tempo Szejów w domowym Rajdzie Wisły

Rajd Wisły był bez wątpienia najtrudniejszą rundą Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski w ostatnich latach. Nawet pomimo bardzo wymagających warunków atmosferycznych bracia Szejowie prezentowali na trasach znakomite tempo. Tempo „na mokrym” to zdecydowany pozytyw domowej rundy RSMP.

Końca dobiegł 67. Rajd Wisły. Impreza naznaczona niespotykaną w polskich rajdach skalą trudności. Niezwykle wymagające, górskie odcinki specjalne to jeszcze nic. Przez dwa rajdowe dni w Beskidach padał deszcz, zawodnikom towarzyszyła mgła, błoto i ciemności. Pomimo tak wymagających warunków Szejowie zaprezentowali znakomite tempo.

Najszybsi bracia w Polsce wbijali się na odcinkowe podium dwukrotnie. Notorycznie notowali czasy w najlepszej piątce. Niestety, załogę Hyundaia i20 R5 z walki o podium wyeliminowały problemy techniczne. Pomimo tego faktu, zespół wyciąga ze startu w 67. Rajdzie Wisły mnóstwo pozytywów – m.in. doskonałe tempo na mokrym asfalcie, co w przeszłości bywało piętą achillesową Szejów.

Jarosław Szeja:Z jednej strony jestem rozczarowany obrotem spraw, bo mieliśmy w ten weekend tempo pozwalające na walkę o końcowe podium. Ale z drugiej strony jestem zadowolony, bo w tych niezwykle wymagających warunkach radziliśmy sobie naprawdę dobrze. Notowaliśmy czasy w czołówce. Wcześniej byliśmy w stanie wbijać się na podium na suchym asfalcie, ale na mokrym bywało z tym trudniej. Tutaj pomimo nieustającego deszczu, mgły i błota czasy były naprawdę świetne. Z walki o podium wyeliminowała nas tak naprawdę część kosztująca 10 zł. Być może gdybyśmy mieli większe możliwości, więcej testów i treningów, do takiej sytuacji by nie doszło. Tak czy inaczej, z 67. Rajdu Wisły wyciągamy mnóstwo pozytywów. Mamy tempo, z którego możemy być naprawdę zadowoleni. Co najważniejsze, jesteśmy szybcy zarówno na suchym, jak i mokrym asfalcie. To potężny fundament do budowania prędkości w przyszłości.

redakcjahttp://rallyandrace.pl
Profil redakcyjny dla artykułów stworzonych przez kilku naszych redaktorów.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Track Day Trophy – Torowa Barbórka w śnieżnych szatach

Borys piotrowski Barbórka TDT bmw compact
Track Day Trophy - finał tegorocznego sezonu tej ligi był prawdziwym baletem na śniegu. Szczególną gracją i...

Sprinty w F1 2023 – oficjalna lista potwierdzona

Sprinty w F1 2023 odbędą się sześć razy
Sprinty w F1 odbędą się w sezonie 2023 dwa razy częściej. Włodarze Formuły 1 potwierdzili oficjalną listę...

Zandvoort zostaje w kalendarzu F1. Grand Prix Holandii do 2025 roku

Zandvoort pozostaje w F1 do 2025 roku
Zandvoort nadal będzie gospodarzem Grand Prix Holandii. Władze F1 potwierdziły, że holenderski tor zostanie w kalendarzu przez...

Sebastian Vettel wróci do F1? Co będzie robił?

Sebastian Vettel
Sebastian Vettel dopiero kilka tygodni temu pożegnał się z F1 w roli kierowcy. Tymczasem w kuluarach pojawia...

Tor Poznań ugości… wyścigi ciężarówek FIA ETRC

FIA ETRC
To już oficjalna wiadomość. Na Tor Poznań zawitają... wyścigi ciężarówek! Obiekt w wielkopolsce zostanie gospodarzem czwartej rundy...

NAJPOCZYTNIEJSZE