Porsche Design z dumą ogłasza, że Orlando Bloom będzie nowym ambasadorem marki, promującym kolekcje zegarków i okularów. Znany ze swoich słynnych ról w licznych filmach i uważany za jednego z najbardziej stylowych aktorów Hollywood Orlando Bloom jest również wieloletnim entuzjastą Porsche.
„To wielki zaszczyt reprezentować Porsche Design jako ambasador marki. Od naszej pierwszej rozmowy byłem podekscytowany pomysłem naszego partnerstwa. Natychmiast poczułem, że zespół Porsche Design i ja dzielimy wspólne zamiłowanie do świetnego wzornictwa oraz podobne nastawienie. To marka, która potrafi przenieść niepowtarzalny design i ponadczasową elegancję ikon takich jak Porsche 911 do świata lifestyle’owych produktów. Sposób, w jaki łączy estetykę inspirowaną sportowymi samochodami, wyjątkowe dziedzictwo i ekskluzywny styl życia, naprawdę mnie fascynuje. Cieszę się, że teraz i ja mogę być częścią tej historii sukcesu” – mówi Orlando Bloom.
„Orlando Bloom doskonale pasuje do Porsche Design, ponieważ ucieleśnia nasze podejście do życia, a także nasze wspólne wartości: autentyczność, styl i zamiłowanie do perfekcji, odzwierciedlające zaangażowanie, jakie włożył w swoje rzemiosło. Jako uznany aktor o międzynarodowym statusie, który cieszy się popularnością na całym świecie, Orlando wniesie swój wkład w globalną obecność Porsche Design i pozytywny odbiór naszej marki. Jesteśmy dumni, że dołącza do naszego zespołu i nie możemy doczekać się już współpracy przy wielu inspirujących i innowacyjnych projektach” – powiedział Stefan Buescher, dyrektor generalny Porsche Lifestyle Group.
911 wśród zegarków
Najważniejszym bohaterem kampanii czasomierzy jest Chronograph 1 – All Black Numbered Edition. Model ten czerpie z dziedzictwa kultowego Chronograph I, zaprojektowanego w 1972 roku przez F. A. Porsche, designera legendarnego Porsche 911. Jako pierwszy całkowicie czarny chronograf, bezpośrednio zainspirowany deską rozdzielczą Porsche 911, zrewolucjonizował on branżę zegarmistrzowską. W 2022 roku został ponownie wypuszczony na rynek w całkowicie przeprojektowanej wersji. Podobnie jak wszystkie zegarki Porsche Design jest ręcznie wytwarzany w manufakturze zegarków Porsche w Solothurn (Szwajcaria), gdzie doskonałość motoryzacyjnej inżynierii łączy się ze sztuką szwajcarskiego zegarmistrzostwa. Wizualizacje nowej kampanii – podobnie jak obecnej – są utrzymane w charakterystycznych dla marki kolorach czerni i czerwieni, a przy tym odwołują się do źródła inspiracji zegarka – Porsche 911.
Wizjonerska współpraca
Naczelne miejsce w kampanii okularów, wraz z sześcioma innymi modelami przeciwsłonecznymi i korekcyjnymi z nowej kolekcji Porsche Design Eyewear na rok 2025, zajmuje jeden z najbardziej unikalnych projektów okularów na świecie – kultowy model P’8478. Zaprojektowany przez F. A. Porsche w 1978 roku zapisał się w historii jako pierwszy model okularów przeciwsłonecznych z wymiennym systemem soczewek. Innowacyjny mechanizm szybkiej wymiany sprawia, że soczewki w kształcie łezki o 6 zakrzywieniach – dostarczane w różnych kolorach – można łatwo dostosować do różnych warunków oświetleniowych. Wykonany z niezwykle lekkiego tytanu oraz odpornego na zarysowania, praktycznie niezniszczalnego poliwęglanu model P’8478 łączy innowacyjne wzornictwo z maksymalną wydajnością i trwałością.