Sztuka projektowania i inżynierii w hollywoodzkim wydaniu

fot. Porsche

Porsche Design z dumą ogłasza, że Orlando Bloom będzie nowym ambasadorem marki, promującym kolekcje zegarków i okularów. Znany ze swoich słynnych ról w licznych filmach i uważany za jednego z najbardziej stylowych aktorów Hollywood Orlando Bloom jest również wieloletnim entuzjastą Porsche.

To wzorowe partnerstwo, zważywszy na jego uznanie dla wyjątkowego wzornictwa, technicznych innowacji oraz funkcjonalności, które definiują Porsche Design. W nowej kampanii wizerunkowej marki aktor nosi kultowy zegarek Chronograph 1, a także siedem wybranych modeli innowacyjnych okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych Porsche Design.

To wielki zaszczyt reprezentować Porsche Design jako ambasador marki. Od naszej pierwszej rozmowy byłem podekscytowany pomysłem naszego partnerstwa. Natychmiast poczułem, że zespół Porsche Design i ja dzielimy wspólne zamiłowanie do świetnego wzornictwa oraz podobne nastawienie. To marka, która potrafi przenieść niepowtarzalny design i ponadczasową elegancję ikon takich jak Porsche 911 do świata lifestyle’owych produktów. Sposób, w jaki łączy estetykę inspirowaną sportowymi samochodami, wyjątkowe dziedzictwo i ekskluzywny styl życia, naprawdę mnie fascynuje. Cieszę się, że teraz i ja mogę być częścią tej historii sukcesu” – mówi Orlando Bloom.

Orlando Bloom doskonale pasuje do Porsche Design, ponieważ ucieleśnia nasze podejście do życia, a także nasze wspólne wartości: autentyczność, styl i zamiłowanie do perfekcji, odzwierciedlające zaangażowanie, jakie włożył w swoje rzemiosło. Jako uznany aktor o międzynarodowym statusie, który cieszy się popularnością na całym świecie, Orlando wniesie swój wkład w globalną obecność Porsche Design i pozytywny odbiór naszej marki. Jesteśmy dumni, że dołącza do naszego zespołu i nie możemy doczekać się już współpracy przy wielu inspirujących i innowacyjnych projektach” – powiedział Stefan Buescher, dyrektor generalny Porsche Lifestyle Group.

911 wśród zegarków

Najważniejszym bohaterem kampanii czasomierzy jest Chronograph 1 – All Black Numbered Edition. Model ten czerpie z dziedzictwa kultowego Chronograph I, zaprojektowanego w 1972 roku przez F. A. Porsche, designera legendarnego Porsche 911. Jako pierwszy całkowicie czarny chronograf, bezpośrednio zainspirowany deską rozdzielczą Porsche 911, zrewolucjonizował on branżę zegarmistrzowską. W 2022 roku został ponownie wypuszczony na rynek w całkowicie przeprojektowanej wersji. Podobnie jak wszystkie zegarki Porsche Design jest ręcznie wytwarzany w manufakturze zegarków Porsche w Solothurn (Szwajcaria), gdzie doskonałość motoryzacyjnej inżynierii łączy się ze sztuką szwajcarskiego zegarmistrzostwa. Wizualizacje nowej kampanii – podobnie jak obecnej – są utrzymane w charakterystycznych dla marki kolorach czerni i czerwieni, a przy tym odwołują się do źródła inspiracji zegarka – Porsche 911.

Wizjonerska współpraca

Naczelne miejsce w kampanii okularów, wraz z sześcioma innymi modelami przeciwsłonecznymi i korekcyjnymi z nowej kolekcji Porsche Design Eyewear na rok 2025, zajmuje jeden z najbardziej unikalnych projektów okularów na świecie – kultowy model P’8478. Zaprojektowany przez F. A. Porsche w 1978 roku zapisał się w historii jako pierwszy model okularów przeciwsłonecznych z wymiennym systemem soczewek. Innowacyjny mechanizm szybkiej wymiany sprawia, że soczewki w kształcie łezki o 6 zakrzywieniach – dostarczane w różnych kolorach – można łatwo dostosować do różnych warunków oświetleniowych. Wykonany z niezwykle lekkiego tytanu oraz odpornego na zarysowania, praktycznie niezniszczalnego poliwęglanu model P’8478 łączy innowacyjne wzornictwo z maksymalną wydajnością i trwałością.