wtorek, 28 września, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaAktualnościTeodor Myszkowski testuje prototyp LMP3 w Barcelonie

Teodor Myszkowski testuje prototyp LMP3 w Barcelonie

Teodor Myszkowski, ubiegłoroczny zwycięzca Lamborghini Super Trofeo Europe w klasie AM, przez dwa dni testował prototyp klasy LMP3 luksemburskiego zespołu DKR Engineering na torze Formuły 1 pod Barceloną.

0ff93d7f-a98a-4813-a258-998546193bf7

Wielokrotny mistrz Polski w wyścigach motocyklowych i samochodowych w poniedziałek i wtorek pokonał łącznie 60 okrążeń, jeżdżąc 420-konnym autem z nadwoziem francuskiej Normy o wadze zaledwie 900 kg, zarówno po suchym, jak i po mokrym torze w Hiszpanii. Poznaniak notował także bardzo konkurencyjne czasy.

795db2a7-0c79-4dcb-b5e2-80c62456066d

„Po dwóch latach spędzonych za kierownicą Lamborghini zacząłem rozglądać się za nowym wyzwaniem, dlatego z wielką przyjemnością przyjąłem zaproszenie na testy w Barcelonie od ekipy DKR Engineering – mówi Teodor Myszkowski. – Samochód LMP3 to prototyp, któremu bliżej do bolidu niż auta GT. Co prawda jego moc nie powala, ale niska masa w połączeniu z bardzo zaawansowaną aerodynamiką dają ogromną frajdę z jazdy. Nie jest ona jednak łatwa, ponieważ samochody te nie posiadają ani ABS-u, ani kontroli trakcji i są bardzo wymagające fizycznie. Prawdziwym wyzwaniem był pierwszy dzień, podczas którego jeździłem na mokrym torze i musiałem być bardzo skoncentrowany. Nie popełniłem jednak żadnego większego błędu, choć poza autem uczyłem się także zupełnie nowego dla mnie toru. Drugiego dnia było już sucho, a ja czułem się za kierownicą pewniej, co pozwoliło mi szukać granic przyczepności i możliwości auta. Razem z zespołem zrealizowaliśmy cały program testowy, a ja uzyskiwałem bardzo konkurencyjne czasy, dlatego wracam z Barcelony zadowolony. Bardzo dziękuję całej ekipie DKR Engineering, jej szefowi Kendy’emu Jancleasowi, menedżerowi Olly’emu Brinkmannowi oraz kierowcy, Nico Verdonkckowi, który polecił mnie zespołowi. Przede wszystkim dziękuję jednak mojemu partnerowi, producentowi olejów Pentosin, którego wsparcie pomogło nam doprowadzić testy do skutku. Nasza ostateczna decyzja na temat planów na sezon 2018 jeszcze nie zapadła, ale stanie się tak wkrótce, a dzięki testom auta LMP3 na horyzoncie pojawiła się bardzo ciekawa alternatywa dla samochodów GT.”

08842a1e-1746-4672-bc2b-d1e7d4fa08d7

Więcej informacji na oficjalnym profilu Teodora Myszkowskiego na Facebooku, pod adresem www.facebook.com/TeodorMyszkowskiOfficial .

9247a907-89ea-492e-b0d0-551e1561c7b2 cf0ef691-6a99-4dba-b2ce-c9ecb1e00ba8

inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Track Day Trophy 2021 – 2 runda, Toruń

Track Day Trophy
To było godne pożegnanie cyklu Track Day Trophy z rundami lotniskowymi. Podczas zawodów na obiekcie Aeroklubu Pomorskiego...

Samochodowe Mistrzostwa Tychów runda VII – ZAPISY

SMT
50 zgłoszeń w dwie godziny po uruchomieniu zapisów! To SMT, czyli Samochodowe Mistrzostwa Tychów runda VII. Zawody...

2 runda EXIDE Puchar Toru Słomczyn 2021 – ZAPISY

Puchar Toru Słomczyn
Ruszyły zapisy na 2 rundę EXIDE Puchar Toru Słomczyn 2021, która odbędzie się 09.10.2021. Wpisowe 200 zł...

Samochodowe Igrzyska – 1 runda Nitro Rallycross

W Ameryce wszystko musi być większe i lepsze. Tak samo rallycross. Nie wystarczy formuła rywalizacji bok w...

Simracingowe wyzwanie od Apex One!

W najbliższą środę we wrocławskiej galerii Sky Tower odbędzie się premierowe, simracingowe wyzwanie Apex One. W stolicy...

NAJPOCZYTNIEJSZE

OBRSO

00:45:15