Piąty sezon cyklu Time Attack Trophy startuje 2 czerwca 2024. Miejsce nieprzypadkowe, inauguracyjna runda odbędzie się w toruńskim MotoParku.
Warto nie przegapić tej okazji na ściganie, bo kolejna runda Time Attack Trophy odbędzie się dopiero 29 września. Co więcej, przerwa w rywalizacji time attack na klasycznej pętli Toru Toruń będzie jeszcze dłuższa. Uczestnicy cyklu powrócą na nią bowiem dopiero 11 listopada! We wrześniu kierowcy pojadą w drugą stronę, zawody odbędą się na rewersie toru.
Zawodnicy, którzy chcieliby dołączyć do grona startujących w nadchodzącej imprezie, powinni się pośpieszyć. Z 70 miejsc na liście startowej wolnych w tym momencie jest już tylko kilkanaście.
Czym można ścigać się w serii Time Attack Trophy? Niemalże wszystkim, zarówno autami pobudowanymi do sportu, jak i nawet zupełnie seryjnymi daily, których na zawodach w Toruniu nie brakuje. Dla stockowych maszyn w ulicznych specyfikacjach utworzono nawet dodatkowe podklasy Street 1-4. Inauguracji sezonu TAT będą towarzyszyły drugie rundy dodatkowych pucharów: Honda Trophy (2 klasy) oraz Miata Trophy, a także Rallyshop.pl Super Trophy. Ten ostatni cykl to tegoroczna nowość, superpuchar na który składają się wszystkie rundy sezonu Time Attack Trophy oraz bratniej serii Track Day Trophy, czyli w sumie sześć zawodów. Dla najlepszych uczestników RST na zakończenie sezonu przewidziano atrakcyjne nagrody o wartości co najmniej 20 tysięcy złotych! Niewykluczone, że ta pula jeszcze się poszerzy, gdyż przybywają kolejne firmy i marki zainteresowane wsparciem nowego superpucharu.
Rywalizacja w TAT odbywa się na starych, klasycznych zasadach time attack (tzw. Leaderboard challenge), gdzie do końcowych klasyfikacji brany jest najlepszy czas jednego okrążenia uzyskany w trakcie całych zawodów. Wyróżniające się wyniki odnotowywane są ponadto w oficjalnych tabelach rekordów Toru Toruń.
Wysokość wpisowego wynosi: 300 oraz 330 zł (w przypadku kierowców startujących też w cyklach Honda Trophy i Miata Trophy).
Wydarzenie na Facebooku: LINK
Źródło: materiał prasowy organizatora
Tekst: Tomasz Niejadlik / Motorsport Trophy
Fot.: Julia Truszczyńska / Motorsport Trophy