piątek, 2 grudnia, 2022
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaAktualnościTomasz Myszkier przed GSMP Limanowa 2015

Tomasz Myszkier przed GSMP Limanowa 2015

Tomasz Myszkier: „Tak ułożył się ten weekend, że w chwili gdy zawodnicy zjeżdżają w nasze okolice na Rajd Kaszub, to my jesteśmy w podróży w drugą stronę. Powód jest jednak wyjątkowy ponieważ przed nami dwie rundy na pięknej trasie Przełęczy pod Ostrą. Limanowa, jeśli chodzi o wspomnienia to przede wszystkim do głowy przychodzi mi pierwszy start tutaj, ponieważ wtedy był to wyścig górski po… śniegu. Mój najlepszy wynik to drugie miejsce w klasyfikacji generalnej i nie było by w tym może nic wyjątkowego, gdyby nie był to wynik wywalczony N-grupowym Lancerem przy mocnych opadach deszczu na ciętym slicku. Więc mam z tym miejscem ciekawe wspomnienia. To co pamiętam z tamtych startów to bardzo dobra organizacja, równa, dobrze przygotowana trasa i atmosfera. Z tego co słyszałem to w tej kwestii jest teraz jeszcze lepiej.

Kolejne wyzwanie przede mną i przed naszym samochodem. Trasa jest szybsza i zakręty są dużo bardziej łagodne niż w Siennej, więc Porsche lepiej pasuje do takiej charakterystyki. Te dwie trasy są tak od siebie różne, że ciężko wykorzystać, jakieś doświadczenia sprzed dwóch tygodni. Znów stawiamy na zbieranie doświadczeń i dopracowanie ustawień. Przed tym startem zmodyfikowaliśmy tylko trochę aerodynamikę, więc można powiedzieć, że zmiany są kosmetyczne.

 Foto 02 Autor Agnieszka Wołkowicz

Tomasz Myszkier: „Tak ułożył się ten weekend, że w chwili gdy zawodnicy zjeżdżają w nasze okolice na Rajd Kaszub, to my jesteśmy w podróży w drugą stronę. Powód jest jednak wyjątkowy ponieważ przed nami dwie rundy na pięknej trasie Przełęczy pod Ostrą. Limanowa, jeśli chodzi o wspomnienia to przede wszystkim do głowy przychodzi mi pierwszy start tutaj, ponieważ wtedy był to wyścig górski po… śniegu. Mój najlepszy wynik to drugie miejsce w klasyfikacji generalnej i nie było by w tym może nic wyjątkowego, gdyby nie był to wynik wywalczony N-grupowym Lancerem przy mocnych opadach deszczu na ciętym slicku. Więc mam z tym miejscem ciekawe wspomnienia. To co pamiętam z tamtych startów to bardzo dobra organizacja, równa, dobrze przygotowana trasa i atmosfera. Z tego co słyszałem to w tej kwestii jest teraz jeszcze lepiej.

Kolejne wyzwanie przede mną i przed naszym samochodem. Trasa jest szybsza i zakręty są dużo bardziej łagodne niż w Siennej, więc Porsche lepiej pasuje do takiej charakterystyki. Te dwie trasy są tak od siebie różne, że ciężko wykorzystać, jakieś doświadczenia sprzed dwóch tygodni. Znów stawiamy na zbieranie doświadczeń i dopracowanie ustawień. Przed tym startem zmodyfikowaliśmy tylko trochę aerodynamikę, więc można powiedzieć, że zmiany są kosmetyczne.

 Foto 03 Autor Agnieszka Wołkowicz

Stawka jest mocna, a ja właśnie najlepiej się czuje w gronie mocnych rywali, więc z pewnością też będziemy walczyć o wysokie miejsce i punkty.

Jedyne co mogę powiedzieć na minus to sposób, w jaki zaplanowano kalendarz. Dwa tygodnie to dla zawodników, zwłaszcza tych z dalszych części kraju to chyba jednak za mało. Oczywiście im więcej startów i okazji do jeżdżenia, tym lepiej, ale dla mnie osobiście pod względem rodzinnym i zawodowym jest to jednak uciążliwe.

Naszymi partnerami w Limanowej będą: Sentoza Golf, IRMEX.eu, VECO, KJK Tools oraz obejmujący nas patronatem medialnym portal GSMP.pl.”

 Foto 01 Autor Agnieszka Wołkowicz

Stawka jest mocna, a ja właśnie najlepiej się czuje w gronie mocnych rywali, więc z pewnością też będziemy walczyć o wysokie miejsce i punkty.

Jedyne co mogę powiedzieć na minus to sposób, w jaki zaplanowano kalendarz. Dwa tygodnie to dla zawodników, zwłaszcza tych z dalszych części kraju to chyba jednak za mało. Oczywiście im więcej startów i okazji do jeżdżenia, tym lepiej, ale dla mnie osobiście pod względem rodzinnym i zawodowym jest to jednak uciążliwe.

Naszymi partnerami w Limanowej będą: Sentoza Golf, IRMEX.eu, VECO, KJK Tools oraz obejmujący nas patronatem medialnym portal GSMP.pl.”

 inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

DeTomaso P900 z technologią z F1. Ma 900 KM, kosztuje 3 mln dolarów

DeTomaso P900
DeTomaso to niszowy włoski producent, który wraca do życia. Firma zaprezentowała projekt nowego hipersamochodu o nazwie P900. DeTomaso...

Polacy wrócili z Portugalii. Bez sukcesu w Rotax Grand Finals

Rotax Grand Finals 2022
W miniony weekend polska reprezentacja zakończyła swój udział w 22. edycji Rotax Grand Finals. Liczyliśmy na sukces...

Rajd Barbórka 2022 – załoga M. Markowicz / D. Trzonkowski – nowy silnik Subaru Impreza

Marcin Markowicz Rajd Barborka 2022
Rajd Barbórka 2022! Zbudowanie silnika przed środowymi testami w 24h? Żaden problem! U kogo? U załogi Marcin...

Łukasz Borowski: „Start w Rajdzie Barbórka to spełnienie marzeń”

Borowski
Łukasz Borowski z powodzeniem startował do tej pory w imprezach amatorskich, zdobywając mistrzowskie laury na SuperOesach czy...

Niki Lauda ma swoją ulicę. Wyjątkowy hołd Mercedesa dla legendy

Niki Lauda
Niki Lauda został uhonorowany przez Mercedesa. Trzykrotny mistrz świata F1 i wieloletni dyrektor zespołu z Brackley ma...

NAJPOCZYTNIEJSZE