Toyota C-HR z pakietem aerodynamicznym WALD Sports Line

953

Nowa Toyota C-HR to samochód, który przyciąga wzrok jak magnes. Stylistyczne rozwiązania rodem ze sportowych coupe przeniesione do kompaktowego crossovera o masywnych nadkolach i zwiększonym prześwicie dały efekt, który nie pozostawia nikogo obojętnym. Firma tuningowa Wald International opracowała pakiet aerodynamiczny, który sprawia, że C-HR wygląda jeszcze bardziej drapieżnie.

1124_2927

Niedawno amerykański oddział Toyoty zaprezentował koncepcyjną Toyotę C-HR R-Tuned – 600-konnego torowego potwora o niskim, sportowym zawieszeniu, z maską z włókna węglowego i robiącym wrażenie tylnym spojlerem. Widok tego auta i jego osiągi rozpaliły emocje u niejednego fana motoryzacji, który odwiedził targi SEMA w Las Vegas. Toyota C-HR R-Tuned uzyskała lepsze czasy okrążeń na torze Willow Springs Raceway niż Lamborghini Aventador czy Porsche 911 GT3 – niestety nie można jej kupić. Na szczęście kierowcy, którzy chcieliby podrasować swojego fabrycznego crossovera Toyoty, otrzymali właśnie bardzo ciekawą opcję.

1124_2965

Japońska firma tuningowa Wald International opracowała pakiet WALD Sports Line, który poprawia właściwości aerodynamiczne crossovera Toyoty i nadaje mu jeszcze bardziej niesamowity wygląd. Zestaw zawiera przedni spojler z chromowanym wykończeniem, tylny dyfuzor i nakładki progowe o charakterystycznym kształcie. Wszystkie elementy są wykonane z tworzywa ABS.

1124_3034

Firma zaprezentowała swój pakiet na przykładzie czarnej Toyoty C-HR Hybrid z fabrycznym tylnym spojlerem, która otrzymała dodatkowo specjalne 22-calowe koła JARRET J11C z 10 ramionami o unikalnym wzorze i srebrnym lub złotym wykończeniu. Pakiet Wald Sports Line będzie można zamawiać od początku grudnia.

1124_3046

Toyota C-HR Hybrid to najpopularniejsza wersja silnikowa tego modelu – w Polsce stanowi 75% sprzedaży, a w całej Europie 80%. Pod maską auta znalazły się dwa silniki elektryczne o mocy 71 KM i momencie 163 Nm oraz silnik benzynowy 1.8 VVT-i o mocy 97 KM i momencie 142 Nm, pracujący w cyklu Atkinsona. Łącznie układ dostarcza 122 KM mocy. W Toyocie C-HR pracuje najnowsza generacja napędu hybrydowego Toyoty, która zadebiutowała pod koniec 2015 roku wraz z nowym Priusem. To zresztą nie jedyny element, który łączy nowego crossovera Toyoty z najpopularniejszą hybrydą na świecie – oba samochody zostały zbudowane na nowej platformie TNGA, która obniża środek masy, a dzięki sztywniejszej konstrukcji nadwozia poprawia właściwości jezdne i pewność prowadzenia.

1124_3055 1124_3086 1124_3117 1124_3130 1124_3130_2 1124_3244 1124_3250 dsc00172

inf.pras.