Toyota Soarer znana jest w środowiskach interesujących się motoryzacją japońską i driftem, ale ulicy raczej jej nie spotkamy. Może to być więc ciekawa opcja na wyróżnienie się pomiędzy BMW i Nissanami na polskiej scenie driftingowej.
Toyota Soarer to tzw personal luxury car, który na rynki światowe wszedł w 1981 roku. Od początku, aż do 2005 roku koncepcja przewidywała wygodne, mocne tylnonapędowe coupe.
Wspominany dziś egzemplarz to trzecia generacja Toyoty Soarer produkowana w latach 1991-2000. Występowała z jednostkami rzędowymi sześciocylindrowymi 2,5 (1JZ-GTE) oraz 3,0 (2JZ-GE) oraz w opcji V8 4,0 (1UZ-FE). Bliźniakiem dla tej wersji był Lexus Lexus SC.
550 KM w driftingowej specyfikacji
Opis wozu w ogłoszeniu jest dość „oszczędny”, ale na pokładzie jest silnik 2JZ o mocy 550 KM. Do tego poszerzone nadwozie, klatka, kubły, hydrauliczny ręczny.
LINK DO OGŁOSZENIA
Ten artykuł nie jest zachętą do zakupu, a jedynie pokazuje ciekawe auto, które zaoferowano na jednym z portali. Zachęcamy do zainteresowania się wozem, bo z pewnością jest to wyjątkowy na naszym rynku egzemplarz.
fot. olx.pl
Zobacz również: OPEL Corsa – nietypowa rajdówka na sprzedaż