poniedziałek, 17 stycznia, 2022
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaAktualnościZałoga ORLEN Team ponownie na podium w MRF Tarmac Masters

Załoga ORLEN Team ponownie na podium w MRF Tarmac Masters

Kacper Wróblewski i Jakub Wróbel ukończyli 2. Kipard Rally na trzecim miejscu. Dla Kacpra i Kuby był to trzeci w tym roku start w MRF Tarmac Masters — rajdowym cyklu na Dolnym Śląsku. W inauguracyjnej rundzie załoga ORLEN Team była najszybsza. Trzecie zawody w kalendarzu Wróblewski i Wróbel ukończyli na drugim miejscu, a na zakończenie sezonu dorzucili do tego trzecią lokatę. Oznacza to, że załoga ORLEN Team zdobyła w całym sezonie najwięcej punktów w swojej klasie PRO.

Organizatorzy 2. Kipard Rally przygotowali dwa oesy, które przejeżdżano po trzy razy. Wytyczono je na wąskich i krętych trasach znanych z Rajdu Dolnośląskiego, czyli rundy mistrzostw Polski. Kacper Wróblewski i Kuba Wróbel pokazali, że coraz lepiej rozumieją się ze Skodą Fabią R5. Duet ORLEN Team pojechał bardzo regularnie – na każdym oesie notowali trzeci czas i takie też miejsce zajęli w klasyfikacji zawodów.

Dla mnie to był bardzo udany rajd, szczególnie biorąc pod uwagę konkurentów, z którymi się mierzyliśmy. Na każdym odcinku byliśmy w ścisłej czołówce. Nasza jazda była bardzo powtarzalna, a tempo stabilne. Choć rajd był krótki, to odcinki wysoko postawiły poprzeczkę, więc zdobyliśmy dużo doświadczenia. Cieszy mnie to, że coraz pewniej i lepiej czuję się za kierownicą Fabii R5. Wiem, że to przełoży się na wyniki w kolejnych startach. Mam nadzieję, że to nie był ostatni rajd w tym roku, ale obecnie nikt nie może przewidzieć czy coś jeszcze pojedziemy – mówił Kacper Wróblewski, kierowca ORLEN Team.

Miejsca na podium wywalczone we wszystkich trzech tegorocznych startach w MRF Tarmac Masters oznaczają, że Wróblewski i Wróbel są załogą, która w całym sezonie zgromadziła najwięcej punktów w klasie PRO – przeznaczonej dla zawodników dysponujących samochodami klasy R5. – Dla mnie to nagroda za cały rok wysiłku, która osładza nam ten trudny i pechowy sezon w RSMP – dodał Wróblewski.

Po raz kolejny w MRF Tarmac Masters czekały na nas wspaniałe trasy i mocna konkurencja. Było co robić. Jesteśmy zadowoleni z naszej jazdy. Czasy, które osiągaliśmy, pozwalały nam kończyć odcinki bardzo blisko rywali. Wiem, że to dobry prognostyk na kolejny rok zaciętego ścigania – podsumował Kuba Wróbel, pilot Kacpra Wróblewskiego.

inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

DARVIT 9 Walimska Zimówka 22-23.01.2022

DARVIT 9 Walimska Zimówka
DARVIT 9 Walimska Zimówka - przygotowaliśmy dla Was najważniejsze informacje dotyczące imprezy, która odbędzie się na odcinkach...

SuperOES Tor Poznań – runda 6 – wyniki i on-board

SuperOES Tor Poznańa
SuperOES na Torze Poznań kończy sezon 2021 szóstą rundą, 15 stycznia 2022. W klasyfikacji generalnej znalazło się...

Hyundai, Ford i Toyota zaprezentowały hybrydowe auta WRC Rally1

Podczas oficjalnej prezentacji w Salzburgu w futurystycznym budynku należącym do Red Bulla - Hangar 7 auta hybrydowe...

3 rotorowy silnik wankla i 11.000rpm w Peugeocie 205

Terenowy Peugeot 205 Proto z centralnie zamontowanym 3 rotorowym silnikiem wankla 20B. Kręci się do 11.000 obrotów....

Ford Puma Rally1 Hybrid – testy przed Monte Carlo

Zimowe testy Forda Pumy Rally1 Hybrid przed Rajdem Monte Carlo 2022. A poniżej część druga z nocnym...

NAJPOCZYTNIEJSZE