Po testowym sezonie 2021 i sfinalizowaniu prac nad autem Tomasz Łyszkowicz, czyli popularny HALK, zdradził swoje ambitne plany na ten sezon. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to w 2022 zobaczymy Halka, aż w trzech cyklach Rallycrossu.
Ubiegły rok był sezonem testowym dla auta jak i dla zawodnika. Starty w Poznaniu i Słomczynie miały wykazać wszystkie bolączki projektu BMW do klasy SuperNational. W tym roku rozpocznie się walka o czołowe pozycje. Pierwszy start już w kolejny weekend, na Węgrzech rozpoczyna się cykl FIA CEZ.
„Nowa ewolucja auta i nowe wyzwania tak będzie wyglądał nasz sezon w którym będziemy starać się zdobyć trzy tytuły 2022. CEZ , MPRC i Mistrzostwo Czech w klasie SN +2000 . Dzięki nowej ewolucji auta spodziewamy się lepszych osiągów, ale przede wszystkim niezawodności, która będzie dość ważna przy tak rozłożonym kalendarzu naszych startów. Serwisem auta zajmuje się jak w zeszłym sezonie ekipa że Sport&Classic Workshop pod czujnym okiem Artura Ryzinskiego który odpowiedzialny jest też za zmodyfikowaną jednostkę napędową.
Sezon rozpoczynamy w Święta na Węgrzech, aby tydzień później zaprezentować się naszej publiczności w Słomczynie. Mamy nadzieję, że będziemy mogli pokazać się z dobrej strony na arenie międzynarodowej dając wam dobre widowisko w każdym wyścigu.” powiedział Tomasz Łyszkowicz (Halk).
Kalendarz Mistrzostw Europy Strefy Centralnej (FIA CEZ) 2022
- 16-17 kwietnia Mariapocs (Węgry)
- 23-24 kwietnia Autodrom Słomczyn
- 14-15 maja Greinbach (Austria)
- 11-12 czerwca Sedlcany (Czechy)
- 16-17 lipca Castelleto (Włochy)
- 23-24 lipca Tor Poznań
- 30-31 lipca Sedlcany (Czechy)
- 3-4 września Melk (Austria)
- 24-25 września Nyriad (Węgry)
- 8-9 października Slovakiaring (Słowacja)
- 22-23 października Maggiora (Włochy)