Po testowym sezonie 2021 i sfinalizowaniu prac nad autem Tomasz Łyszkowicz, czyli popularny HALK, zdradził swoje ambitne plany na ten sezon. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to w 2022 zobaczymy Halka, aż w trzech cyklach Rallycrossu.

Ubiegły rok był sezonem testowym dla auta jak i dla zawodnika. Starty w Poznaniu i Słomczynie miały wykazać wszystkie bolączki projektu BMW do klasy SuperNational. W tym roku rozpocznie się walka o czołowe pozycje. Pierwszy start już w kolejny weekend, na Węgrzech rozpoczyna się cykl FIA CEZ.

„Nowa ewolucja auta i nowe wyzwania tak będzie wyglądał nasz sezon w którym będziemy starać się zdobyć trzy tytuły 2022. CEZ , MPRC i Mistrzostwo Czech w klasie SN +2000 . Dzięki nowej ewolucji auta spodziewamy się lepszych osiągów, ale przede wszystkim niezawodności, która będzie dość ważna przy tak rozłożonym kalendarzu naszych startów. Serwisem auta zajmuje się jak w zeszłym sezonie ekipa że Sport&Classic Workshop pod czujnym okiem Artura Ryzinskiego który odpowiedzialny jest też za zmodyfikowaną jednostkę napędową.

Sezon rozpoczynamy w Święta na Węgrzech, aby tydzień później zaprezentować się naszej publiczności w Słomczynie. Mamy nadzieję, że będziemy mogli pokazać się z dobrej strony na arenie międzynarodowej dając wam dobre widowisko w każdym wyścigu.” powiedział Tomasz Łyszkowicz (Halk).

 

fot. Michał Leszczyński

Kalendarz Mistrzostw Europy Strefy Centralnej (FIA CEZ) 2022

  • 16-17 kwietnia  Mariapocs (Węgry)
  • 23-24 kwietnia  Autodrom Słomczyn
  • 14-15 maja  Greinbach (Austria)
  • 11-12 czerwca Sedlcany (Czechy)
  • 16-17 lipca Castelleto (Włochy)
  • 23-24 lipca Tor Poznań
  • 30-31 lipca Sedlcany (Czechy)
  • 3-4 września Melk (Austria)
  • 24-25 września Nyriad (Węgry)
  • 8-9 października Slovakiaring (Słowacja)
  • 22-23 października Maggiora (Włochy)
fot. Michał Leszczyński