Motointegrator ClassicAuto Cup 2016

1 marca rozpoczęły się zapisy do Motointergator ClassicAuto Cup. Wszystkich miłośników klasycznej motoryzacji oraz emocji sportowych serdecznie zapraszamy do spróbowania swoich sił.

Info_Pras_Inter_Cars_MI_ClassicAuto_Cup (2)

Motointergrator.pl został strategicznym partnerem ClassicAuto Cup. W związku z tym w roku 2016, ten cykl rajdowy będzie nosił oficjalną nazwę Motointegrator ClassicAuto Cup. W zawodach będą brać udział samochody klasyczne i zabytkowe podzielone według kategorii wieku i klasy.

W ramach Motointegrator ClassicAuto Cup 2016, odbędzie się 5 eliminacji:

  • 2 kwietnia – TD Ułęż

  • 2/3 maja – TD Kielce 1

  • 18 czerwca – TD Toruń

  • 10 września – TD Biała Podlaska

  • 8 października – TD Kielce 2

Aktywny wypoczynek

Imprezy w ramach pucharu mają charakter pikników rajdowo-wyścigowych. W trakcie ich trwania odbywa się zapoznanie z trasą, przejazdy prób sprawnościowych z pomiarem czasu zaliczane do punktowanej klasyfikacji oraz przejazdy dowolne – niepunktowane. Jest to forma aktywnego wypoczynku w piknikowej atmosferze połączonej z rywalizacją na torach wyścigowych lub obiektach zamkniętych (poza drogami publicznymi, poza normalnym ruchem drogowym) z naciskiem położonym na doskonalenie techniki jazdy oraz propagowanie bezpieczeństwa jazdy.

Info_Pras_Inter_Cars_MI_ClassicAuto_Cup

Grupy i klasy

Samochody biorące udział w Motointegrator ClassicAuto Cup zostały podzielone na 6 grup, dla których jest prowadzona oddzielna klasyfikacja na poszczególnych imprezach (generalna i w klasach pojemnościowych, jedynie w Grupie 5 bez klas pojemnościowych) oraz klasyfikacja sezonu.

Grupa 1 – Oldtimer Classic

Modele aut wprowadzone do sprzedaży do 31.12.1986 bez względu na rok produkcji w stanie ORYGINALNYM z ewentualnymi odstępstwami określonymi w punkcie 7.13.

Klasy pojemnościowe:

  • GRI – 1300: samochody o pojemności do 1300 cc

  • GRI – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc

  • GRI – 2000: samochody o pojemności od 1601 cc do 2000 cc

  • GRI – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc

  • GRI – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc

Grupa 2 – Oldtimer Sport

Modele aut wprowadzone do sprzedaży do 31.12.1986 bez względu na rok produkcji modyfikowane do sportu.

Klasy pojemnościowe:

  • GRII – 1300: samochody o pojemności do 1300 cc

  • GRII – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc

  • GRII – 2000: samochody o pojemności od 1601 cc do 2000 cc

  • GRII – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc

  • GRII – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc

Grupa 3 – Youngtimer Classic

Modele aut wprowadzone do sprzedaży od 1.1.1987 do 31.12.2000.

Klasy pojemnościowe:

  • GRIII – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc

  • GRIII – 2000: samochody o pojemności do 2000 cc

  • GRIII – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc

  • GRIII – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc

Grupa 4 – Youngtimer Sport

Modele aut wprowadzone do sprzedaży od 1.1.1987 do 31.12.2000 w wersji sportowej.

Klasy pojemnościowe

  • GRIV – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc

  • GRIV – 2000: samochody o pojemności do 2000 cc

  • GRIV – 3000: samochody o pojemności od 2001 cc do 3000 cc

  • GRIV – 3000+: samochody o pojemności powyżej 3000 cc

Grupa 5 – Youngtimer T4wd

Modele aut wprowadzone do sprzedaży od 1.1.1987 do 31.12.2000 roku z silnikami z doładowaniem o pojemności powyżej 1,8-litra i napędem na 4 koła.

Grupa 6

Dowolne auta wyprodukowane po 1.1.2001 dopuszczone przez Organizatora. W tej grupie mogą wystartować też samochody z Grup 1-5 spełniające wymogi techniczne Grupy 6.

Klasy pojemnościowe:

  • GRVI – 1600: samochody o pojemności do 1600 cc

  • GRVI – 2000: samochody o pojemności do 2000 cc

  • GRVI – 2000+: samochody o pojemności powyżej 2001 cc

  • GRVI MAXI: samochody o pojemności powyżej 1800 cc z doładowaniem i napędem na 4 koła.

Pełen regulamin Motointegrator ClassicAuto Cup na: http://classicautocup.pl/

 inf.pras.

Dodaj komentarz