Oes „Wolibórz – Jodłownik” trafi do RBR

Oficjalnie, kultowe mostki w Jodłowniku trafią do RBR! Krzysztof Baran (Baran Tracks) pracuje już nad projektem ponad ośmiokilometrowej trasy wiodącej z Wolibórza do… Jodłownika. Fani Rajdu Świdnickiego Krause będą zachwyceni!

Ponad osiem kilometrów walki… Asfaltowa nawierzchnia o zmiennej przyczepności i bardzo zdradliwy, górski mikroklimat. Kręta wspinaczka przechodząca w widowiskowe „spadanie”. A to wszystko w asyście niewybaczających błędów drzew oraz… pomarańczowych mostów. Chętni do zmierzenia się z tym wyzwaniem? Już wkrótce jeden z oesów kultowego „Elmotu” trafi na nasze komputery – Baran Tracks pracuje bowiem nad przeniesiem oesu do… RBR!

Po raz ostatni odcinek z Wolibórza do Jodłownika wykorzystywnao podczas 47. edycji Rajdu Świdnickiego Krause 2019. Oba przejazdy padły wtedy łupem Mikołaja Marczyka i Szymona Gospodarczyka. Załoga Fabii R5 pokonała najpierw drużynę Kasperczyk Syty, aby następnie rozprawić się z Marcinem Słobodzianem i Kamilem Kozdroniem. Późniejsi mistrzowie RSMP zwyciężyli w klasyfikacji generalnej, przecinając metę z zapasem ponad jedenastu sekund.

Zobacz też: Widowiskowy SSS „Zlin” odwzorowany w RBR!

Krzysztof Baran (Baran Tracks) odpowiedzialny jest też za projekt dwóch innych, polskich odcinków specjalnych. Blisko rok temu opublikował legendarną trasę „Rościszów – Walim”, zaś obecnie pracuje nad ponad ośmiokilometrową trasą z… Zagórza do Lubachowa! Jeżeli korzystacie z owoców pracy Krzysztofa, doceniacie jego trud oraz godziny pracy spędzone przy edytorze tras w RBR, zachęcamy do wsparcia jego działalności. Szczegóły dotyczące  zbiórki środków znajdziecie w serwisie zrzutka.pl. Wpłaciło już przeszło dwadzieścia osób!

Szczegółów wirtualnych projektów Krzyśka Barana szukajcie na jego stronie internetowej. Po więcej emocji ze świata elektronicznych torów i oesów zapraszamy na rallyandrace.pl.

W Rally and Race cenimy sobie zdanie naszych czytelników. Zachęcamy Was do wyrażania własnych opinii i dyskusji w mediach społecznościowych. Jesteśmy też otwarci na wymianę argumentów. Wspólnie budujmy i wspierajmy społeczność kibiców oraz polski motorsport!