niedziela, 7 marca, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona główna Aktualności Sara Kałuzińska - kobieta w rallycrossie.

Sara Kałuzińska – kobieta w rallycrossie.

Sara Kałuzińska – młoda zawodniczka, która w tym sezonie przesiadła się z gokarta do Seicento w specyfikacji Rallycross podsumowała start w 2 rundach Mistrzostw Polski. Obie Rundy odbyły się na torze w Słomczynie ale były skrajnie różne – jedna słoneczna, a druga totalnie mokra. Zapraszamy do przeczytania podsumowania Sary.

W tym jakże trudnym roku dla nas wszystkich, udało mi się uzyskać licencję wyścigową oraz rozpocząć starty w nowej dyscyplinie – Rallycross.

Mój debiutancki start odbył się na torze w Słomczynie podczas 2 rundy Mistrzostw Polski Rallycross. Przekonałam się jak emocjonująca jest ta odmiana motorsportu.

Bardzo zaskoczył mnie fakt jak miło zostałam przyjęta do grona zawodników. Podczas debiutu zapoznawałam się z samochodem jak i techniką jazdy na torze – były to moje początkowe kilometry w sportowym samochodzie, bo nigdy wcześniej nie jeździłam samochodami z manualną skrzynią biegów.

Trzecia runda MPRC odbyła się ponownie w Słomczynie, gdzie zdobywałam kolejne kilometry doświadczenia, a Błękitny Obłoczek otrzymał nową skrzynię biegów – dużo krótszą niż podczas debiutanckiej rundy. Mimo bardzo trudnych warunków na torze – praktycznie cały weekend padało co spowodowało, że odcinki szutrowe zmieniły się w płynącą błotnistą maź. Ukończyłam każdy bieg kwalifikacyjny i stoczyłam kilka fajnych pojedynków z innymi zawodnikami. Pierwsze okrążenia na mokrym torze uznaje za udane – z wyjazdu na wyjazd poprawiałam czasy mimo pogarszających się warunków.

Kolejnym przystankiem cyklu Mistrzostw Polski jest runda Mistrzostw Centralnej Europy na Słowacji jednak niestety muszę zrezygnować z tego startu.

Dziękuje bardzo Wszystkim którzy mnie wspierają i Wam drodzy Kibice za wsparcie!

W debiutanckim sezonie Sarze pomagają firmy: Dynamic – Custom Classic Restomod, BOSCH Centrum Agares, Metabo, BieRni Motorsport.

Niesamowite ujęcia z toru zapewnia Kodix Foto, BieRni Motorsport służy radą odnośnie techniki jazdy, a Sandra Imielińska San Imi Driver dba o to żebyście byli na bieżąco z tym co dzieje się podczas weekendu, dzięki relacjom i postom na FB.

Co nowego u Sary możecie sprawdzić na: Sara Kaluzinska Racing.

inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Mocny skład Abt Sportsline w DTM

Aktualni mistrzowie w klasyfikacji zespołów Deutsche Tourenwagen Masters jasno wyrazili swoje intencje obrony tytułu. Ekipa Abt Sportsline...

Cais, Vogel i Polášek w składzie Orsák Rally Sport

Orsák Rally Sport w aktualnym sezonie będzie wystawiał załogi w wielu cyklach zarówno na poziomie krajowych mistrzostw,...

Williams w nowych barwach na sezon 2021

Brytyjski zespół Williams zaprezentował w piątek swój samochód na sezon 2021 Formuły 1. Model FW43B stanowi ewolucję...

Rally Turkey 2002 ERC

Ciekawa relacja z Rajdu Turcji w 2002 roku, kiedy to był on rundą Mistrzostw Europy, a zwycięstwo...

34 wydania magazynu Rally and Race już w sprzedaży!

Marcowe wydanie magazynu Rally And Race już dostępne w salonikach prasowych. Tematem numeru jest Toyota GR Yaris....

NAJPOCZYTNIEJSZE

Fabia R5 vs Gaz 51, czyli estońska przygoda Zapały

Mariusz Zapała w niecodzienny sposób zakończył udział w Samsonas Rally Rokiskis. Mimo jednego zdarzenia to właśnie druga sytuacja sprawiła o zapadnięciu decyzji o wycofaniu...

„Felix” wystartuje w Tarmacu

Paweł „Felix” Danilczuk, który od dłuższego czasu przygotowuje się do powrotu na odcinki specjalne, opowiedział nam krótko o planach na sezon 2021. Znany wszystkim Felix...

Jak Kalle Rovanperä stracił podium w Monte Carlo

Po naprawdę świetnej jeździe Rovanperä ostatniego dnia Rajdu Monte Carlo 2021 zajmował 3. miejsce. Niestety, młody Fin popełnił błąd, który kosztował go podium. https://www.youtube.com/watch?v=5IqxI_zRx2A&ab_channel=RallyeRacing63

Stajnia Retrotechnology poszerza flotę o dwa Fiaty

Rybnicka stajnia od pewnego czasu buduje dział retro, w którym znalazły się już takie auta jak: Autobianchi A112 Abarth, Fiat 500 czy 126 p....