Do czego może posunąć się niezadowolony klient? Jak pokazuje niedawny przykład z Florydy, desperacja prowadzi do szalonych kroków. Opisywana dziś sytuacja skończyła się tragedią – klient i właściciel warsztatu w Largo… zastrzelili się wzajemnie podczas burzliwej kłótni o jakość wykonanej usługi i potencjalny szwindel.
Jak podaje miejscowa policja, 27 września w warsztacie Stout’s Auto w miejscowości Largo na Florydzie pojawił się 78-letni Eugene Frank Becker – jeden z klientów serwisu. Starszy jegomość miał poprosić o właściciela. Gdy ten pojawił się już przy ladzie, Becker wyciągnął pistolet i zaczął strzelać w jego kierunku. Jodie Stout, właściciel przedsiębiorstwa, dobył swojej broni i odpowiedział ogniem. Według służb, oddano minimum kilkanaście strzałów. Pech chciał, iż obaj panowie strzelali dość celnie. Becker i Stout zmarli z powodu obrażeń.
Policja natychmiast wszczęła śledztwo. Okazało się, że Eugene Frank Becker skorzystał z usług Stout’s Auto Largo w 2021. Mężczyzna miał być wtedy niezadowolony z naprawy, zarówno z jakości prac, jak i samej ceny. Jak ustalili śledczy, miał czuć się wykorzystany. Dziwne jest jednak to, iż nigdy nie składał reklamacji. Wszystko zmieniło się 18 września. Becker miał wypadek samochodowy – jego pojazd został zniszczony, ucierpiało także jego zdrowie. Według rodziny, miał stać się przygnębiony i sfrustrowany. Ten stan miał wpłynąć na jego psychikę i skłonić go do bezpośredniej konfrontacji z właścicielem Stout’s Auto.
Więcej przepełnionych motorsportem materiałów znajdziecie naturalnie na rallyandrace.pl.
Przy okazji, zachęcamy do zakupu najnowszego, 41. numeru magazynu Rally and Race. Znajdziecie w nim wszystkie najciekawsze informacje ze świata motorsportu. Od rajdów, przez wyścigi torowe, górskie i F1, po cross country, drifting, simracing, rallycross i karting. W Wasze ręce oddajemy ponad 150 stron przesiąkniętych emocjami z czołowych aren!
Podobają Ci się nasze newsy? Zaobserwuje Rally And Race także na Google News.