niedziela, 5 lutego, 2023
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaAktualnościStudenci z Polski potrzebni do wyścigów „Młodych Gwiazd”

Studenci z Polski potrzebni do wyścigów „Młodych Gwiazd”

Niezwykłe zawody, wielki świat motosportu, tylko dla młodych, ambitnych, nastawionych na sukces – prawdziwe wyzwanie.

Maciek Dreszer rozpoczyna rekrutację do 10 międzynarodowych TEAMów wyścigowego pucharu Reiter Young Stars – potrzebni studenci – dwaj zdolni mechanicy oraz marketingowiec. Zgłoszenia kandydatów na team@maciejdreszer.com do 25 marca br, do północy.

 ktm4

Kim są idealni kandydaci?

To studenci polskich uniwersytetów, fascynacji motoryzacji, którzy marzą o udziale w prawdziwych zawodach wyścigowych w profesjonalnym teamie, z wielkimi sponsorami, super maszynami sportowymi i w prawdziwie międzynarodowym środowisku.

– Marzenia się spełniają, trzeba tylko dać im szansę – zachęca Maciek Dreszer – młody kierowca wyścigowy z Tarnowa, który od kilku lat robi furorę na międzynarodowych torach wyścigowych. Ma m.in. tytuł mistrza w europejskiej edycji pucharu BMW M235i i jest najmłodszym w historii motorsportu zwycięzcą na najniebezpieczniejszym torze świata – Zielonym Piekle – Nurburgringu.

Idea wyścigu:

To puchar wyścigowy rozgrywany na torach całej Europy. Współzawodnictwo młodych, międzynarodowych teamów. Idea, która zrodziła się z potrzeby dużych firm motoryzacyjnych sponsorujących wyścigi samochodowe, aby wyszukiwać i „wyłapać” młode talenty – kierowców, mechaników oraz marketingowców, zdolnych za kilka lat osiągać sukcesy w profesjonalnym motosporcie.

W tym międzynarodowym pucharze wyścigowym zwycięża team, a nie zawodnicy, nawet ci najszybsi na mecie. Na sukces pracuje cały zespół: kierowcy, mechanicy, ale również marketingowiec, który prezentuje team, pozyskuje fanów i komunikuje się z mediami. Każdy członek zespołu jest ważny. Kierowcy to chłopak lub dziewczyna, podczas zawodów jadą samochodem teamu na zmianę. Co ważne wszyscy uczestnicy, również Polacy, trafiający do międzynarodowych teamów, są rozlosowywani, a więc najprawdopodobniej nie będą ze sobą współpracować.

– Chodzi o to, aby nauczyć się pracy zespołowej w środowisku międzynarodowym – podkreśla Maciek Dreszer. – Oprócz rywalizacji w teamach, gdzie będziemy współzawodniczyli o końcowy wynik całego teamu liczy się jednak polska solidarność, a więc będziemy sobie również kibicować – przekonuje Maciek.

O zawodach

Pomysłodawcą i organizatorem zawodów jest Hans Reiter, właściciel stajni GT Reiter Engineering w Kirchanschoering, w Bawarii, który w partnerstwie z KTM Sportscar GmbH oraz Stephane Ratel z SRO Motorsport Group stworzyli “REITER YOUNG STARS” – zawody, których inauguracja nastąpi już za niespełna 2 miesiące.

– Przede wszystkim chodzi o stworzenie warunków do stałego rozwoju dla kierowców oraz umożliwienie dostępu naszym partnerom do najzdolniejszych inżynierów motoryzacyjnych – wyjaśnia Hans Reiter. – Młodzi kierowcy oraz inżynierowie powinny mieć pełen dostęp do zawodów prestiżowej serii GT i mieć większe możliwości udziału w nich niż tylko sprawdzanie ciśnienia opon – mówi Hans Reiter.

Samochód KTM

Samochód to wyścigowy bolid KTM X-BOW GT4. Samochód powstał na bazie podzespołów znanego austriackiego producenta KTM, ma silnik Audi i technologie używane w takich samochodach jak np. Lamborghini. Do potrzeb zawodów zbudowanych zostało tylko 10 takich samochodów, każdy z karbonową ramą nadwozia wykonaną w technologii „Monocoque”, wadze poniżej 1000 kg I mocy 360 KM.

 Maciek Dreszer przy KTM X-BOW GT4

Rekrutacja

Rekrutację wśród studentów polskich uczelni na prośbę organizatora wyścigów przeprowadza Maciek Dreszer, który jak na razie jest jedynym polskim kierowcą biorącym udział w tym pucharze wyścigowym.

Rekrutacja skierowana jest do studentów lub zespołów uczelnianych wszystkich uniwersytetów i uczelni technicznych w Polsce. Każdy ma szansę. Udział w projekcie nie jest płatny. Organizatorzy zapewniają pokrycie wszystkich kosztów udziału, przejazdów na zawody, zakwaterowania, wyżywienia etc.

Rekrutacja rozpoczyna się z dniem 8 marca 2016 i pierwszy etap zbierania aplikacji, czyli CV oraz listu motywacyjnego potrwa do 25 marca. 28 marca zostaną ogłoszone wyniki, a wybrani kandydaci zostaną zaproszeni do udziału w testach praktycznych na torze wyścigowym, gdzie Maciek Dreszer wraz z zawodowym business coachem oraz swoją ekipą mechaników przeprowadzi drugi etap rekrutacji kandydatów. Sprawdzana będzie motoryka, myślenie, praca zespołowa i odporność na stres. Na tę niezwykłą rekrutację zostaną zaproszone również media.

Po tym etapie zostaną wyłonione rekomendowane uczelniane teamy, z których organizator pucharu wybierze uczelnię do współpracy. Zwycięzcy pojadą na start projektu, oficjalne spotkanie teamów z całego świata oraz wielkie losowanie w Salzburgu. Następnym krokiem będzie już wyjazd na wyścigi, pierwsze na legendarnym torze Monza. Sezon wyścigowy to cykl 5 zawodów, rozgrywanych w Europie od kwietnia do października 2016r.

Zwycięzcy w konkursie oprócz niesamowitych nagród mają szansę rozpocząć profesjonalną karierę w dalszych wyścigach sportów motorowych korzystając ze wsparcia i kontraktów z największymi firmami motoryzacyjnymi.

Więcej szczegółów na: http://www.reiter-ktm.com/en/

Ogłoszenie rekrutacyjne:

Stanowiska: 2 mechaników i 1 marketingowiec teamu międzynarodowych wyścigów serii GT “REITER YOUNG STARS”

W związku ze startem nowego pucharu wyścigowego “REITER YOUNG STARS” Maciej Dreszer szuka kandydatów ( studentów lub zespoły uczelniane) do udziału w międzynarodowym zespole studenckim, obsługującym bolid wyścigowy KTM X Bow GT4

Zapewniamy:

– udział w niesamowitych, profesjonalnych zawodach międzynarodowych w teamach z całego świata, ścigających się w bolidach KTM X-Bow GT4

– pokrycie wszystkich kosztów udziału w zawodach, logistyki, wyżywienia etc.

– kontakt z największymi sponsorami, profesjonalnymi inżynierami teamów, reprezentantami świata motoryzacji

– niesamowite kontakty międzynarodowe z ludźmi z całego świata i prawdziwe sportowe emocje, współpracę i rywalizację teamów

– ciężką pracę, naukę, nieprzespane noce i możliwość sukcesu w sportach motorowych

– szansę na zwycięstwo teamu i niezwykłe nagrody, a także w przyszłości na kontrakt z największymi stajniami motosportów na świecie

Wymagania:

– musisz być studentem lub studentką uczelni wyższej w Polsce – jeśli aplikujesz na stanowisko mechanika – kierunki techniczne, marketingowca – humanistyczne. Najlepiej, gdy zgłosicie się już jako 3 – osobowy zespół uczelniany. Wyjątki są możliwe, ale musisz nas zaskoczyć.

– szukamy wyłącznie osób ambitnych, odważnych, którzy chcą przeżyć prawdziwą życiową przygodę. Jeśli lubisz oglądać sporty motorowe wyłącznie w kapciach, przed telewizorem, przy paczce chipsów – zostań w domu i oglądaj zawody z pozycji kanapy

– musisz kochać motosport, motoryzację i chcieć osiągnąć w niej sukces

– team player – jeśli nie do końca wiesz o co chodzi, to tego Cię nauczymy

– musisz być gotowy przez następne pół roku jeździć po słynnych torach całej Europy, aby uczyć się i ciężko pracować na sukces całego teamu – nie martw się o swoje studia, to głownie weekendy i nie wszystkie, dasz radę

– musisz znać angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku – nie interesuje nas Twój akcent i wysublimowane słówka lub certyfikat Oxford, czy Cambridge – musisz swobodnie się komunikować – sprawdzimy to.

Zgłoszenia:

CV wraz z listem motywacyjnym dostarcz nam na team@maciejdreszer.com do 25 marca 2016r – do północy. Wybór kandydatów nastąpi kilka dni później. Kandydaci dostaną zaproszenia na drugi etap rekrutacji (praktyczny) mailowo. Zaskocz nas, wymagamy od Ciebie odwagi, kreatywności i niezwykłych mocy. Zastanów się co możesz wnieść do motorsportu i napisz to nam! Czekamy na Twoją aplikację.

**************************

Maciej Dreszer

Jeden z najbardziej utalentowanych młodych kierowców wyścigowych w Europie. W 2015 roku, ścigając się wyścigówką BMW, zwyciężył w europejskiej edycji pucharu BMW M235i Racing Cup, wielokrotnie wygrywając na słynnych obiektach w Belgii i Holandii – Spa, Zolder i Zandvoort. Na gali motorsportu w Brukseli otrzymał od BMW tytuł Młodzieżowy Talent Roku. W 2015 roku Maciej zdobył również tytuł Wicemistrza Świata w prestiżowej serii wyścigów długodystansowych 24H International Endurance Series. Starty w niej rozpoczął od 24-godzinnego wyścigu na torze Dubai Autodrome w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w barwach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jurka Owsiaka. Sukcesy w sezonie 2015 były efektem ciężkiej pracy i kontynuacją świetnej passy rozpoczętej w 2014 roku. Wtedy to Maciej Dreszer wielokrotnie zwyciężał w cyklu wyścigów długodystansowych VLN na niemieckim Nürburgringu, startując Toyotą GT86. W 2014 roku, jako kierowca wyścigowy, przeszedł do historii – został najmłodszym zawodnikiem, który wystartował i wygrał wyścig na Nürburgringu. Maciej jest też najmłodszym w historii uczestnikiem 24-godzinnego wyścigu ADAC Zurich 24h Rennen na Nürburgringu, zwanym „Zielonym Piekłem”. Maciej Dreszer nie ma w Polsce równych sobie jeśli chodzi o doświadczenie wyścigowe na torze Nürburgringu–Nordschleife, uznawanym za najtrudniejszy i najbardziej niebezpieczny tor wyścigowy na świecie. Jako jedyny Polak posiada licencję wyścigową uprawniającą do startów na tym torze. Mimo młodego wieku, Maciej jest kierowcą z ogromnym doświadczeniem w wyścigach długodystansowych, żaden sportowiec w Polsce nie może się z nim równać jeśli chodzi o Endurance Racing. Maciek jako ambasador polskiego motorsportu uczestniczył w lutym 2016 roku w premierze pierwszego polskiego superauta wyścigowego – Arrinery GT podczas targów motoryzacyjnych w Birmingham. W sezonie 2016 Maciej Dreszer zamierza wystartować w najnowszej serii wyścigowej – „Reiter Young Stars” ultralekkim bolidem wyścigowym KTM X-Bow GT4, startując z biało-czerwoną flagą na piersi.

http://maciejdreszer.com/

**************************

inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Podium na dla Hołka i Kurzeji

W sobotę po południu zakończyła się pierwsza runda Pucharu Świata Cross Country. Krzysztof Hołowczyc z Łukaszem Kurzeją...

Kalendarz FIA ERC 2023 – jeden debiut, jeden powrót

Tak jak w ubiegłym sezonie, kalendarz FIA ERC 2023 składa się z ośmiu rajdów. Doszło jednak do...

125Q czyli Fiat 125p nałożony na Audi A3 1.8T Quattro

Fiat 125P quattro Audi A3 125Q
Fiat 125p nałożony na Audi A3 1.8T Quattro. Brzmi jak ciekawa i realna wizja sleepera, albo jak...

Mazda RX-7 – silnik Wankla na wolnych obrotach! „brap brap brap” [wideo z napisami]

Mazda RX-7 silnik wankla
Mazda RX-7 kojarzy się wszystkim z silnikiem Wankla. Nawet jeśli w Twoim sercu nie ma miłości do...

7. Rajd Memoriał Kuliga i Bublewicza już w marcu. Znamy datę

7. Rajd Memoriał Janusza Kuliga i Mariana Bublewicza organizowany przez Automobilklub Krakowski odbędzie się w tym roku...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Paste your AdWords Remarketing code here