Któż z nas nie pamięta słynnego Citroena C2. Niegdyś ta bardzo popularna w Polsce rajdówka, dziś trafia pod strzechy i choć z pewnością nie jest to propozycja tania, to jednak, gdy komuś zależy na pełnym profesjonalizmie przygotowania, to naszym zdaniem warto się zainteresować. Tym razem ujrzycie w pełni przygotowany samochód na najwyższym poziomie:
Opis:
„Citroen c2 rajdowy:
– klatka ireco + obspawana buda
– Fotele bimarco grip i futura
– Pasy 6 pkt. OMP i Sandtler
– Kierownica RRS z odsadzeniem
– Deska flock
– Szpera Gripper płytkowa + krótkie przełożenie 5.15
– Zawieszenie Bilstein b6 (świeżo po regeneracji w zerkopolu) + sprężyna eibach (czerwona), (dorzucam seryjne zawieszenie)
– Silnik zrobiony na 133KM i 160 Nm (wykres z hamowni)
– Dolot simota
– kolektor wydechowy 4-2-1, wydech z metalowym katalizatorem.
– Ustawiane kółka rozrządu, głowica po portingu
– Hydrauliczny hamulec ręczny, korektor hamowania tilton, przewody w oplocie
– Dodatkowa chłodnica oleju
– Dodatkowe wskaźniki temp i ciśnienia oleju
– 8 stalówek, 8 alu.
– 8 szt. Toyo R1R, 4 slicki, 2 szutrówki maxsport, 2 zimy,
Dodatkowo:
Dorzucam duży hamulec Brembo i górne mocowania na uniballu (orginał citroen sport)
W razie pytań dzwoń 606-281-536
Rok produkcji: 2003, 100000 km, Moc: 133 KM, Pojemność skokowa: 1600”
Jak sami widzicie jest tu wszystko, czego załoga może oczekiwać, a jakość użytych komponentów wróży co najmniej przyjemnie. Tu nie ma półśrodków.
Link do ogłoszenia:
http://tablica.pl/oferta/citron-c2-rajdowy-rajdowka-kjs-3-liga-2003-CID5-ID59uzP.html#c9b3d6460b