Wszystko co dobre, szybko się kończy. W San Marino zakończyła się rywalizacja w ramach 21. Rallylegend – jednego z najlepszych, rajdowych festiwali na świecie. Zobaczcie co działo się drugiego dnia, przed Wami krótka kompilacja najciekawszych momentów.
W kategorii historycznej 21. Rallylegend dominują samochody Porsche. Pierwszą lokatę zajmuje duet Musti/Zanet w 911 Carrera RS 3.0. Na drugim miejscu plasują się Brusoni oraz Tridici w bliźniaczym wozie. Podium uzupełniają Rosati i Tontini w Talbocie. W grupie „klasycznych”, rajdowych samochodów nie ma mocnych na maszyny Subaru. Imprezy „555” zajmują wszystkie trzy czołowe miejsca, prowadzi drużyna Cairoli/Mori. W gronie konstrukcji WRC najlepsi są Luca Pedersoli oraz… Andrea Adamo! (Citroen C3 WRC). We wszystkich najważniejszych kategoriach 21. edycji Rallylegend królują więc… gospodarze. Do końca zostały już tylko dwa odcinki specjalne – „Piandavello 2” oraz „The Legend”.
Do San Marino wybrała się mocna, biało-czerwona delegacja. Na linii startu stanęły trzy polskie załogi. Grzegorz Olchawski i Przemysław Bosek w Audi Quattro S1 #LS40, Marek Suder i Marcin Kowalik w Fordzie Escorcie WRC #LS41 i Piotr Kiepura i Mateusz Galle w Fordzie Sierra Cosworth RS #LS56. Naturalnie nie zabrakło także polskich kibiców, relacje zza kulis zobaczycie między innymi na profilach Walimia Rajdowego i Motulski Rally Video.
Więcej przepełnionych motorsportem materiałów znajdziecie naturalnie na rallyandrace.pl.
Przy okazji, zachęcamy do zakupu… najnowszego, 41. numeru magazynu Rally and Race. Znajdziecie w nim wszystkie, najciekawsze informacje ze świata motorsportu. Od rajdów, przez wyścigi torowe, górskie, F1, po cross country, drift, simracing, rallycross czy karting. W Wasze ręce oddajemy przeszło 150 stron, przesiąkniętych emocjami z czołowych aren!
Podobają Ci się nasze newsy? Zaobserwuj Rally And Race także na Google News.