sobota, 28 stycznia, 2023
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaDriftBarra - Grzegorz Hypki prezentuje nowy silnik swojego Nissana - Gadanie kontrolne

Barra – Grzegorz Hypki prezentuje nowy silnik swojego Nissana – Gadanie kontrolne

Barra, czyli czterolitrowy, sześciocylindrowy, rzędowy silnik Forda. To nowa broń, którą do Nissana S14 zaaplikował Grzegorz Hypki zastępując jeden z najczęstszych swapów w driftowozach – kultowe 2JZ Toyoty.

Barra to słowo, które w ostatnim czasie coraz częściej słyszymy w światku tuningowym. Dochodzą głosy o planach na swapy, ale Grzegorz Hypki jako pierwszy z Polaków użyje go w profesjonalnym drifcie, dlatego też fakt ten zaznaczam w cyklu #gadaniekontrolne. Nie jest to reklama, a skorzystanie z możliwości jaką Gadanie kontrolne daje, czyli opublikowanie czegoś innego niż na co dzień w Rally and Race. Barra pochodzi z Australii, ale w Polsce pojawił się przedstawiciel, który zapewnia dostępność zarówno silników jak i części zamiennych. Setup tej jednostki? duże turbo, zmienne fazy rozrządu i „nie chcemy przekroczyć ośmiu stówek” – to mówi Grzegorz w kwestii mocy. Więcej szczegółów usłyszycie w filmie z kanału Jagodowy TV:

Premiera na zawodach odbędzie się podczas rundy Drift Masters Grand Prix w Łodzi.

Michał Kwapis
Zawodowo marketingowiec, po godzinach zatopiony w motoryzacji. Od wielu lat związany z różnymi mediami motoryzacyjnymi zarówno od strony tekstowej jak i fotograficznej.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Znamy składy Race of Champions 2023

Race of Champions 2023
Mattias Ekstrom uzupełnił skład kierowców Race of Champions 2023, dołączając do zespołu Szwecji. Impreza odbędzie się na...

Fiat Punto w wersji amfibia. Czego to ludzie nie wymyślą

Fiat Punto w wersji amfibia
Fiat Punto to samochód, który ma swoją historię w motorsporcie. Tymczasem powstała wersja, która potrafi pływać. Fiat Punto...

BMW M3 CS oficjalnie zaprezentowane. Jeszcze więcej mocy i karbonu

BMW M3 CS
BMW M3 CS w końcu zadebiutowało. Bawarska marka pochwaliła się najmocniejszym wariantem M3 w historii. BMW M3 CS...

Oficjalnie: Orlen zostaje w F1, ale zmienia „barwy klubowe”

Orlen
Koniec plotek. Orlen pozostanie w Formule 1 na sezon 2023, ale zmieni swoje "barwy klubowe''. Koncern rozstał...

Hubert Laskowski opowiada nam o roli kierowcy rozwojowego Fiesty Rally4

Bez cienia wątpliwości, Hubert Laskowski jest jednym z największych, rajdowych talentów ostatnich lat. Umiejętności i szybki rozwój...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Paste your AdWords Remarketing code here