Barra – Grzegorz Hypki prezentuje nowy silnik swojego Nissana – Gadanie kontrolne

3571
Barra silnik 4.0 r6 Grzegorz Hypki

Barra, czyli czterolitrowy, sześciocylindrowy, rzędowy silnik Forda. To nowa broń, którą do Nissana S14 zaaplikował Grzegorz Hypki zastępując jeden z najczęstszych swapów w driftowozach – kultowe 2JZ Toyoty.

Barra to słowo, które w ostatnim czasie coraz częściej słyszymy w światku tuningowym. Dochodzą głosy o planach na swapy, ale Grzegorz Hypki jako pierwszy z Polaków użyje go w profesjonalnym drifcie, dlatego też fakt ten zaznaczam w cyklu #gadaniekontrolne. Nie jest to reklama, a skorzystanie z możliwości jaką Gadanie kontrolne daje, czyli opublikowanie czegoś innego niż na co dzień w Rally and Race. Barra pochodzi z Australii, ale w Polsce pojawił się przedstawiciel, który zapewnia dostępność zarówno silników jak i części zamiennych. Setup tej jednostki? duże turbo, zmienne fazy rozrządu i „nie chcemy przekroczyć ośmiu stówek” – to mówi Grzegorz w kwestii mocy. Więcej szczegółów usłyszycie w filmie z kanału Jagodowy TV:

Premiera na zawodach odbędzie się podczas rundy Drift Masters Grand Prix w Łodzi.