niedziela, 18 kwietnia, 2021
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona główna Aktualności Bracia Kotarbowie przesiadają się do Citroena C3 Rally2

Bracia Kotarbowie przesiadają się do Citroena C3 Rally2

Lukasz Kotarba, kierowca zespołu BTH Rally Team przesiada się w tym sezonie do nowej wersji C3 R5. Łukasz podzielił się z nami swoimi planami na najbliższe tygodnie.

Drugi wicemistrz Polski znany jest z tego, że znacznie wcześniej w porównaniu do innych załóg rozpoczyna przygotowania do sezonu. Tym razem nie będzie inaczej i pierwszego w Polsce Citroena C3 Rally2 zobaczymy już niedługo na szutrowych testach. W późniejszym czasie plany obejmują treningowe starty za granicą. Jeśli granicę zostaną otwarte to najprawdopodobniej zobaczymy braci Kotarbów, na którymś z rajdów odbywających się na terenie Skandynawii. Łukasz nie wykluczył także możliwość startu na asfalcie, który stanowił by idealny trening przed Rajdem Świdnickim Krause, który otworzy sezon RSMP 2021.

,,Odebraliśmy nowego C3 Rally2 o numerze nadwozia #76 w najnowszej specyfikacji asfaltowej tuż przed końcem roku. Samochód otrzyma wszelkie części EVO, które FIA z homologuje w najbliższych dniach ”– zdradził w rozmowie z Rally and Race Łukasz Kotarba

Na ten moment samochód nie jest jeszcze gotowy do wyjazdu na drogi publiczne, ale już niebawem wszystko będzie dopięte na ostatni guzik tak, aby jeszcze w tym miesiącu owy egzemplarz został po raz pierwszy przetestowany.

,,W obecnej chwili trwają prace nad rejestracją pojazdu oraz od razu przezbrajamy samochód na szuter, gdyż zaplanowane mamy testy na luźnej nawierzchni. Chcielibyśmy wystartować w rajdzie zimowym na długim kolcu. Analizujemy obostrzenia związane z podróżami po Europie. W dalszych planach chcemy przejechać kilka rajdów asfaltowych i szutrowych przed cyklem RSMP, jeśli oczywiście sytuacja pandemiczna na to pozwoli ” – dodaje Łukasz Kotarba

Warto przypomnieć, że Łukasz i Tomasz Kotarba w pierwszej wersji Citroena C3 R5 zdobyli dwukrotnie z rzędu tytuł II Vicemistrzów Polski. W sezonie 2020 do tego dorobku dołożyli także trzecie miejsce w klasyfikacji końcowej Mistrzostw Słowacji.
Dominik Reda
Rajdy samochodowe są jego całym życiem. Interesuje go wszystko co z nimi jest związane – ciekawostki, statystyki, historia. W Rally and Race Dominik będzie Wam przybliżał wszystko co związane jest z tą dyscypliną motorsportu.
Poprzedni artykułLegendą zostać za życia
Następny artykułNa pierwszej linii

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Time Attack Trophy SZKOLENIE – 17.04.2021

Brawo dla organizatorów! Pierwsza runda Time Attack Trophy 2021 odbyła się w formie szkolenia na terenie Motopark...

Nowości w garażu PM Rally Team i w Muzeum Polskiego Fiata

Piotr Kiepura, jeden ze stałych uczestników rund cyklu Motul HRSMP zaprezentował najnowsze dzieło zespołu PM Rally Team,...

Duńska przygoda Hyundai Poland Racing

Polski zespół Kowax 2B Rally Team przy współpracy z Hyundai Denmark utworzy Hyundai Rally Team Denmark. Za...

Zdradliwa miejscówka podczas TARMAC MASTERS

Jedno z bardziej wymagających miejsc podczas 1 rundy TARMAC MASTERS Tech-Mol Rally 2021 na OS 5 (Cosmos)....

Kajetanowicz i Szczepaniak rozpoczynają walkę o Mistrzostwo Świata

Kajetan Kajetanowicz i Maciej Szczepaniak przystępują do kolejnego sezonu Rajdowych Mistrzostw Świata. Pierwszym startem w tym roku...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Fabia R5 vs Gaz 51, czyli estońska przygoda Zapały

Mariusz Zapała w niecodzienny sposób zakończył udział w Samsonas Rally Rokiskis. Mimo jednego zdarzenia to właśnie druga sytuacja sprawiła o zapadnięciu decyzji o wycofaniu...

„Felix” wystartuje w Tarmacu

Paweł „Felix” Danilczuk, który od dłuższego czasu przygotowuje się do powrotu na odcinki specjalne, opowiedział nam krótko o planach na sezon 2021. Znany wszystkim Felix...

Jak Kalle Rovanperä stracił podium w Monte Carlo

Po naprawdę świetnej jeździe Rovanperä ostatniego dnia Rajdu Monte Carlo 2021 zajmował 3. miejsce. Niestety, młody Fin popełnił błąd, który kosztował go podium. https://www.youtube.com/watch?v=5IqxI_zRx2A&ab_channel=RallyeRacing63

Stajnia Retrotechnology poszerza flotę o dwa Fiaty

Rybnicka stajnia od pewnego czasu buduje dział retro, w którym znalazły się już takie auta jak: Autobianchi A112 Abarth, Fiat 500 czy 126 p....