Właściciele serii DTM wpadli na nietypowy pomysł na to, jak zachęcić zwykłych zjadaczy chleba do wybrania się na finał sezonu na torze Hockenheim. Bilety będą mogli kupić bez wysiłku, przy okazji codziennych zakupów.
Największy niemiecki automobilklub ADAC nawiązał współpracę z siecią supermarketów Aldi Süd. Na sklepowych półkach będzie można znaleźć bilety na finał sezonu DTM na torze Hockenheimring w dniach 21-22 października.
Zobacz też: Rajd Europy Centralnej 2023 – ceny biletów, będzie drogo
Jest to nie tylko ciekawy przykład lokowania produktu, ale również znakomita oferta dla fanów wyścigów. Aldi będzie bowiem sprzedawać bilety ze sporą zniżką – wejściówka na jeden dzień będzie kosztować 25 zamiast 39 euro, a bilet na cały weekend kupimy za 39 euro zamiast 78.
Kibice mogą więc zaoszczędzić nawet do 50 procent na biletach na północną trybunę toru, dających również wstęp do padoku DTM.
„Chcemy spróbować czegoś nowego i jesteśmy ciekawi, jak ta oferta zostanie przyjęta. To również próba nowego kanału sprzedaży i dystrybucji” – skomentował rzecznik ADAC.
Pomysł sprzedaży biletów w supermarkecie może być nowy dla DTM, lecz niemiecka seria nie jest światowym pionierem – w ubiegłym miesiącu sieć sklepów Costco sprzedawała wejściówki na Grand Prix Formuły 1 w Austin.
In case someone is wondering how F1 is doing in the US.
They are selling tickets at Costco ???? pic.twitter.com/gklk6LTx56— Stefanie (@fastpitstop) August 4, 2023
Zobacz też: Bilety na Grand Prix Las Vegas…bez widoku na tor