Oes „Witoszów – Złoty Las” trafi do RBR

RBR
fot. Baran Tracks

Baza polskich odcinków specjalnych w Richard Burns Rally znowu się powiększa! Krzysiek Baran (Baran Tracks) pracuje już nad projektem oesu „Witoszów – Złoty Las”. To kolejny sprawdzian z Rajdu Świdnickiego Krause w oficjalnej bazie RBR.

Przeszło pięć kilometrów jazdy po typowo dolnośląskiej nawierzchni – pełnej nierówności, dziur i asfaltu o zmiennej, zdradliwej przyczepności. A do tego krótki, szutrowo-kamienisty łącznik. Mowa oczywiście o oesie „Witoszów – Złoty Las”, jednym ze sprawdzianów Rajdu Elmot i Rajdu Świdnickiego Krause. Próba trafi już wkrótce na nasze komputery, Krzysztof Baran pracuje powiem nad odwzorowaniem trasy w RBR. Data premiery? Kwiecień 2024!

Po raz ostatni odcinek z Witoszowa do Złotego Lasu wykorzystywano w 2018 roku, podczas 46. edycji Rajdu Świdnickiego Krause. Oba przejazdy padły łupem późniejszego czempiona RSMP, Grzegorza Grzyba. Kierowca Fabii R5 zremisował najpierw ze Zbigniewem Gabrysiem oraz Arturem Natkańcem, następnie pokonał Mikołaja Marczyka i Szymona Gospodarczyka. Grzyb pilotowany przez Roberta Hundlę wygrał imprezę z przewagą około trzynastu sekund. Drugie miejsce zajęli Brzeziński/Kozdroń, brąz padł łupem wspomnianych Miko i Szymona.

Zobacz też: Widowiskowy SSS „Zlin” odwzorowany w RBR!

Krzysztof Baran (Baran Tracks) odpowiedzialny jest również za projekty innych, polskich odcinków specjalnych. Przeszło rok temu opublikował kultową trasę „Rościszów – Walim”. Kilka miesięcy temu oddał do użytku oes „Wolibórz – Jodłownik”, trwają także prace nad ośmiokilometrowym odcinkiem z Zagórza do Lubachowa. Jeśli korzystacie z owoców pracy Krzysztofa oraz doceniacie jego trud i długie godziny pracy spędzone przy edytorach RBR, zachęcamy Was do wsparcia jego działalności. Szczegóły znajdziecie na stronie zrzutka.pl.

Szczegółów wirtualnych projektów Krzyśka Barana szukajcie na jego stronie internetowej. Po więcej emocji ze świata elektronicznych torów i oesów zapraszamy na rallyandrace.pl.

W Rally and Race cenimy sobie zdanie naszych czytelników. Zachęcamy Was do wyrażania własnych opinii i dyskusji w mediach społecznościowych. Jesteśmy też otwarci na wymianę argumentów. Wspólnie budujmy i wspierajmy społeczność kibiców oraz polski motorsport!