Ekipa Toto Wolffa wyniosła marketingową promocję na zupełnie nowy poziom. Z kierownic bolidów Mercedesa zniknęły „zwykłe” przyciski do komunikacji radiowej, które zastąpiono guzikami z logo WhatsApp – ich oficjalnego partnera do spraw komunikacji.
W ostatnich latach temat marketingu, reklamy czy szeroko rozumianej promocji w świecie Formuły 1 rozrósł się do niebotycznych wręcz rozmiarów. Emblematy sponsorów znajdują się już nie tylko na poszyciu bolidów czy ubraniach kierowców – dzisiaj obrandowana jest dosłownie każda, możliwa do zagospodarowania powierzchnia. Jak się okazuje, kreatywna reklama zagościła też na kierownicach bolidów Mercedes-AMG. Z racji nowego kontraktu z marką WhatsApp, logo komunikatora zagościło na… przycisku do komunikacji radiowej na kierownicy. Przyznajcie – ten mały, acz kreatywny zabieg marketingowy może się podobać!
Zobacz też: PZM: „Naszym postulatem nie było wprowadzanie „monopolu”
WhatsApp został oficjalnym partnerem Mercedes-AMG F1 Petronas w zakresie łączności i komunikacji. Lukratywny, wieloletni kontrakt podpisano tuż przed startem zeszłorocznego Grand Prix Las Vegas. Spółka wspierana oficjalnie przez Facebooka ma zatroszczyć się o odpowiednią, bezpieczną wymianę danych wewnątrz zespołu. Zaoferuje także zamknięte konwersacje dla fanów „srebrnych strzał”, na których kibice Mercedesa otrzymają nigdzie nie publikowane treści oraz komunikaty od poszczególnych członków drużyny Toto Wolffa.
Więcej przepełnionych motorsportem materiałów znajdziecie naturalnie na rallyandrace.pl.
Przy okazji, zachęcamy do zakupu… najnowszego, 42. numeru magazynu Rally and Race. Znajdziecie w nim wszystkie, najciekawsze informacje ze świata motorsportu. Od rajdów, przez wyścigi torowe, górskie, F1, po cross country, drift, simracing, rallycross czy karting. W Wasze ręce oddajemy przeszło 150 stron, przesiąkniętych emocjami z czołowych aren!
Podobają Ci się nasze newsy? Zaobserwuj Rally And Race także na Google News.