środa, 1 lutego, 2023
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNA TOPIEKajetanowicz nie zamierza przepraszać za obraną strategię w WRC2

Kajetanowicz nie zamierza przepraszać za obraną strategię w WRC2

Kajetan Kajetanowicz w rozmowie z serwisem DirtFish.com podzielił się swoimi spostrzeżeniami odnośnie sytuacji i rywalizacji z Andreasem Mikkelsenem. Regulamin pozawala na taktykę obraną przez Kajto i dla tego nie będzie za to przepraszał.

Zajmujący aktualnie czwarte miejsce w klasyfikacji WRC2 Kajetan Kajetanowicz ma jeszcze bardzo duże szanse, aby wyprzedzić Andreasa Mikkelsena i zdobyć tytuł Mistrza Świata. O wszystkich możliwych scenariuszach pisaliśmy w artykule pt. WRC2 – kto ma szansę na mistrzostwo w „polskiej” grupie?

Lider klasyfikacji Mistrzostw Świata WRC2 Andreas Mikkelsen, dość krytycznie wypowiadał się o taktyce, jaką obrał w tegorocznej kampanii WRC2 jego największy rywal Kajetan Kajetanowicz. Twierdzi on, że nie powinno być tak, że mistrzostwa świata mogą być rozstrzygnięte bez rzeczywistej walki dwóch rywali i to nie jest w porządku.

Zobacz też: Kajetanowicz i Szczepaniak gotowi na Nową Zelandię

Kajto w rozmowie z serwisem DirtFish.com podzielił się swoimi spostrzeżeniami odnośnie sytuacji i rywalizacji z Mikkelsenem.

„Andreas jest świetnym kierowcą i nie musi tego nikomu udowadniać. Jednak jazda dla zespołu fabrycznego przeciwko korsarzowi, takiemu jak my, daje mu pewną przewagę” – powiedział Kajto

Dodał też, że szanuje swoich rywali, ale Norweg mógł go zlekceważyć przed sezonem.

„Ale jednocześnie musisz szanować wszystkich swoich konkurentów i myślę, że Andreas nie traktował mnie poważnie przed sezonem. Jest bez wątpienia szybki, więc bycie jego przeciwnikiem w walce o tytuł to coś wyjątkowego. Wykonuję swoją pracę. Staram się myśleć nie tylko o etapach, ale także o strategii. Jestem szefem zespołu i jest to dla mnie kolejną pracą, podobnie jak wychowywanie dzieci. Mam duży szacunek do rywali, ale nie mam czasu na myślenie o ich problemach”

Zawodnik Orlen Teamu nie kryje też zadowolenia z obecnej sytuacji.

Z drugiej strony nie jest nam źle. Stary kierowca z małej wsi w Polsce jest niebezpieczny dla kierowcy fabrycznego. Powiedzmy, że jest nieźle”

Przesłanie Kajetanowicza jest więc proste. Jego plan jest całkowicie zgodny z regulaminem, a on sam nie będzie przepraszał za wybraną przez siebie drogę, która daje mu szanse na tytuł Mistrza Świata WRC2.

 

Marcin Maksymiuk
Miłośnik i wielki fan imprez amatorskich, w szczególności KJS/SKJS, rajdów regionalnych i rallycrossu. Zaczynał w KJSach na prawym fotelu. Fotograf i reporter wydarzeń motorsportowych.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Pierwsza runda Pucharu Świata przed Hołowczycem i Kurzeją

Nieco ponad dwa tygodnie po tym, jak w Arabii Saudyjskiej gościł najbardziej wymagający Rajd Dakar, jaki kiedykolwiek...

Viaplay rezygnuje z darmowych transmisji. Stacja zmienia zdanie

Viaplay rezygnuje z darmowych transmisji
Viaplay od tego sezonu nabyło prawa do transmisji F1. Stacja obiecywała udostępnić wybrane wyścigi oraz skróty za...

Pierwsza prezentacja. Haas zaprezentował barwy na sezon 2023 F1

Amerykański zespół Haas jako pierwszy ze stawki Formuły 1 zaprezentował barwy ekipy na tegoroczny sezon Grand Prix....

Kimi Raikkonen nie nudzi się na emeryturze. Spłodził kolejnego potomka

Kimi Raikkonen i jego rodzina
Kimi Raikkonen zapowiadał, że zamierza poświęcać więcej czasu rodzinie. Owoce jego obietnic można zobaczyć na najnowszym zdjęciu...

Toyota pracuje nad sportową odmianą… Priusa?

Toyota
Samochody z motorsportowym "zacięciem'' i... kilkoma dodatkami prosto z wyczynowych wersji sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Nic...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Paste your AdWords Remarketing code here