poniedziałek, 3 października, 2022
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Strona głównaNA TOPIEKajetanowicz nie zamierza przepraszać za obraną strategię w WRC2

Kajetanowicz nie zamierza przepraszać za obraną strategię w WRC2

Kajetan Kajetanowicz w rozmowie z serwisem DirtFish.com podzielił się swoimi spostrzeżeniami odnośnie sytuacji i rywalizacji z Andreasem Mikkelsenem. Regulamin pozawala na taktykę obraną przez Kajto i dla tego nie będzie za to przepraszał.

Zajmujący aktualnie czwarte miejsce w klasyfikacji WRC2 Kajetan Kajetanowicz ma jeszcze bardzo duże szanse, aby wyprzedzić Andreasa Mikkelsena i zdobyć tytuł Mistrza Świata. O wszystkich możliwych scenariuszach pisaliśmy w artykule pt. WRC2 – kto ma szansę na mistrzostwo w „polskiej” grupie?

Lider klasyfikacji Mistrzostw Świata WRC2 Andreas Mikkelsen, dość krytycznie wypowiadał się o taktyce, jaką obrał w tegorocznej kampanii WRC2 jego największy rywal Kajetan Kajetanowicz. Twierdzi on, że nie powinno być tak, że mistrzostwa świata mogą być rozstrzygnięte bez rzeczywistej walki dwóch rywali i to nie jest w porządku.

Zobacz też: Kajetanowicz i Szczepaniak gotowi na Nową Zelandię

Kajto w rozmowie z serwisem DirtFish.com podzielił się swoimi spostrzeżeniami odnośnie sytuacji i rywalizacji z Mikkelsenem.

„Andreas jest świetnym kierowcą i nie musi tego nikomu udowadniać. Jednak jazda dla zespołu fabrycznego przeciwko korsarzowi, takiemu jak my, daje mu pewną przewagę” – powiedział Kajto

Dodał też, że szanuje swoich rywali, ale Norweg mógł go zlekceważyć przed sezonem.

„Ale jednocześnie musisz szanować wszystkich swoich konkurentów i myślę, że Andreas nie traktował mnie poważnie przed sezonem. Jest bez wątpienia szybki, więc bycie jego przeciwnikiem w walce o tytuł to coś wyjątkowego. Wykonuję swoją pracę. Staram się myśleć nie tylko o etapach, ale także o strategii. Jestem szefem zespołu i jest to dla mnie kolejną pracą, podobnie jak wychowywanie dzieci. Mam duży szacunek do rywali, ale nie mam czasu na myślenie o ich problemach”

Zawodnik Orlen Teamu nie kryje też zadowolenia z obecnej sytuacji.

Z drugiej strony nie jest nam źle. Stary kierowca z małej wsi w Polsce jest niebezpieczny dla kierowcy fabrycznego. Powiedzmy, że jest nieźle”

Przesłanie Kajetanowicza jest więc proste. Jego plan jest całkowicie zgodny z regulaminem, a on sam nie będzie przepraszał za wybraną przez siebie drogę, która daje mu szanse na tytuł Mistrza Świata WRC2.

 

Marcin Maksymiuk
Miłośnik i wielki fan imprez amatorskich, w szczególności KJS/SKJS, rajdów regionalnych i rallycrossu. Zaczynał w KJSach na prawym fotelu. Fotograf i reporter wydarzeń motorsportowych.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Maksymiuk na Maxa!: „Mają rozmach skurczybyki!”, czyli finał Drift Masters w Łodzi [Felieton]

Myślałem i głęboko w to wierzyłem, że w Polskim "skostniałym" i "zaściankowym" motorsporcie zorganizowanie imprezy na stadionie...

140 zgłoszeń na MP i CEZ Rallycross na Slovakiaring

Organizator podał prowizoryczną listę zgłoszeń na zawody Mistrzostw Polski i FIA CEZ Rallycross na Slovakiaring. Na starcie...

Puchar Toru Słomczyn – rywalizacja dla kierowców amatorów

W najbliższy weekend kierowcy z Warszawy i okolic będą mieli idealną okazję do rywalizacji na torze wyścigowym....

Best of Rajd Wisły 2022 – Kupchuck Records

Kolejna dawka ciekawych ujęć z trasy 67 Rajdu Wisły. Zapraszamy do produkcję filmową od Kupchuck Records.

Wierzbicki mistrzem Unitel Mazda MX-5 Cup 2022

Najmłodszy kierowca tegorocznej, drugiej edycji pucharu Unitel Mazda MX-5 Cup Poland już w piątek po południu, po...

NAJPOCZYTNIEJSZE