Mercedes-AMG Petronas najpopularniejszym zespołem w social media

Mercedes
fot. Mercedes-AMG Petronas F1 Team

W świecie królowej motorsportu nie doszło do zmian na fotelu „społecznościowego” lidera. Drużyna Mercedes-AMG Petronas pozostaje najbardziej popularną stajnią F1 w social media. Dziś jest to chyba ostatnia kategoria, w której Mercedes ma jeszcze przewagę nad Red Bullem. Ekipa Hornera rośnie jednak w siłę!

Podsumowując łączone wyniki, drużyna Totto Wolffa może pochwalić się liczbą ponad 34 000 000 obserwujących. W statystykach bierzemy pod uwagę polubienia/obserwacje na Facebooku, Instagramie, Twitterze oraz Tik Toku, który bije dziś kolejne rekordy. Red Bull Racing może pochwalić się liczbą około 30 500 000 obserwatorów. Wyjątkowo słaby wynik (zwłaszcza ze względu na swoją legendarną wręcz pozycję) notuje zespół Scuderia Ferrari. Włosi zamykają „celebryckie” podium, z wynikiem blisko 27 000 000 internetowych fanów.

Zobacz też: PZM: „Nie chcieliśmy uderzać w żadną grupę, a rozwiązać palący problem”

Z czystej ciekawości, kto zamyka stawkę? Najmniej obserwujących mają profile Saubera (poniżej 5 000 000). Niewiele lepiej radzi sobie Haas (5 500 000). Podane powyżej liczby zostały oczywiście odpowiednio zaokrąglone, przedstawiają jednak… faktyczny układ sił.

Przy okazji, na Facebooku znajdziecie również… nasz redakcyjny profil Krzysztof Czechak Rally and Race Team. Mamy już powyżej 1000 obserwujących. Ostro gonimy więc Saubera!

Więcej przepełnionych motorsportem materiałów znajdziecie naturalnie na rallyandrace.pl.

Przy okazji, zachęcamy do zakupu… najnowszego, 42. numeru magazynu Rally and Race. Znajdziecie w nim wszystkie, najciekawsze informacje ze świata motorsportu. Od rajdów, przez wyścigi torowe, górskie, F1, po cross country, drift, simracing, rallycross czy karting. W Wasze ręce oddajemy przeszło 150 stron, przesiąkniętych emocjami z czołowych aren!

Podobają Ci się nasze newsy? Zaobserwuj Rally And Race także na Google News.