poniedziałek, 6 lutego, 2023
0,00 PLN

Brak produktów w koszyku.

Posezonowe testy

Dwudniowy trening na zakończenie sezonu 2014 zorganizowany został dla kierowców GT3 Poland na węgierskim torze Pannoniaring w dniach 14-15 listopada. Pogoda, która okazała się wymarzona do testów pozwoliła na jazdę po raz pierwszy w nowym 991 GT3 Cup, za kierownicą którego zasiedli Rafał Mikrut i Marcin Jedliński.

Stanisław Jedliński korzystający z 991 od początku sezonu 2014, miał okazję do intensywnego treningu przed zbliżającym się nowym sezonem Porsche GT3 Cup Challenge Central Europe. Niestety na treningu zabrakło Jarosława Budzyńskiego, który już dwukrotnie w tym sezonie testował nowy samochód na sezon 2015 podczas zawodów w Poznaniu oraz w Brnie.

– Korzystając z dobrej pogody chcieliśmy zakończyć ten sezon bardzo intensywnie i pojeździć na ciekawym obiekcie – mówi Bartosz Opioła. Wypadło na Pannoniaring, z czego wszyscy są chyba bardzo zadowoleni. Mamy nowe samochody – GT3 Cup 991, którymi od nowego sezonu ścigać będą się nasi wszyscy kierowcy.

Tor Pannoniaring o długości 4740 metrów składa się z 11 prawych i 7 lewych zakrętów, a jego najdłuższa prosta to 700 m.

10409024_303365129869031_7851245999050419234_n

Rafał Mikrut:

Po raz pierwszy wsiadłem do wyścigowego samochodu od mojej kontuzji szyi. Jestem bardzo zadowolony z jazdy i czasów jakie udało się osiągnąć. Pierwszy raz miałem okazję jeździć 991. To jeden z tych samochodów, które już od nowego sezonu pojawią się w naszym zespole. Bardzo lubię tor Pannoniaring, który daje dużo satysfakcji z jazdy, ale również trzeba na nim mocno pracować, żeby nie znaleźć się na jednej ze żwirowych łapek. To było bardzo dobre zakończenie sezonu 2014 i przedsmak tego co już w nowym roku rozpocznie się od kwietnia.

20141115_115843

Marcin Jedliński:

Ostatni weekend na Węgrzech był dla całego zespołu bardzo pracowity. Zaliczyliśmy blisko 8 godzin jazdy po bardzo przyczepnym torze Pannoniaring, który po Slovakiaringu stał się moim numerem dwa. W piątek rozpoczęliśmy o godzinie 10:00 i jeździliśmy z małymi przerwami aż do 16:00. Sobota to 6 sesji po 30 minut. Tor jest świetny, daje dużo frajdy z jazdy oraz spore poczucie bezpieczeństwa . Miałem okazję pojeździć z Robertem Lukasem, za co chciałem mu serdecznie podziękować. Każda taka sesja to cenne uwagi, które staram się analizować i następnie wprowadzać w mojej jeździe. W stosunku do zeszłorocznej wizyty na Pannoniaring urwałem ok. 7 sekund z czego jestem bardzo zadowolony . W drugim dniu testów odbyłem jazdy 991 Cup, którym w przyszłym sezonie będę ścigał się w Porsche GT3 Cup Challenge Central Europe.

Ostatnim akcentem ekipy GT3 Poland w tym sezonie będzie jedna sesja treningowa na niemieckim torze oraz Gala Mistrzów Sportu Samochodowego podczas której Jarosław Budzyński i Stanisław Jedliński odbiorą tytuły mistrzowskie w klasyfikacji Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski już 7 grudnia w Hotelu Sofitel w Warszawie.

Inf.pras.

RALLY AND RACE NA INSTARGRAMIE

NOWOŚCI

Trzy kartingowe imprezy w Lonato. Dwa podia Polaków!

WSK Super Master Series
Polscy kierowcy rozpoczęli sezon kartingowy we Włoszech. Na torze South Garda Karting w Lonato odbyły się trzy...

Podium na dla Hołka i Kurzeji

W sobotę po południu zakończyła się pierwsza runda Pucharu Świata Cross Country. Krzysztof Hołowczyc z Łukaszem Kurzeją...

Kalendarz FIA ERC 2023 – jeden debiut, jeden powrót

Tak jak w ubiegłym sezonie, kalendarz FIA ERC 2023 składa się z ośmiu rajdów. Doszło jednak do...

125Q czyli Fiat 125p nałożony na Audi A3 1.8T Quattro

Fiat 125P quattro Audi A3 125Q
Fiat 125p nałożony na Audi A3 1.8T Quattro. Brzmi jak ciekawa i realna wizja sleepera, albo jak...

Mazda RX-7 – silnik Wankla na wolnych obrotach! „brap brap brap” [wideo z napisami]

Mazda RX-7 silnik wankla
Mazda RX-7 kojarzy się wszystkim z silnikiem Wankla. Nawet jeśli w Twoim sercu nie ma miłości do...

NAJPOCZYTNIEJSZE

Paste your AdWords Remarketing code here